Jennie
Ceo:Evet kızlar bunlar size Bahsettiğim temsilciler.Uzun bir süre bizimle olacaklar.Şimdiden iyi anlaşmanız için bugünlük boşsunuz.İyi eğlencelerDiyip bizi 4 erkekle bırakmıştı.
Hala inanamıyorum.O buradaydı.
Beynimin aksine ani tepkiler veren kalbim ona doğru koşmamı söylüyor.Ama Aklım yani beynim, hem yasak OLDUĞUNU hem de onu affetmememem gerektiğini söylüyordu.İnanın sanki Rose'da bişeyler olmuş gibi karşıdaki kumral çocuğa bakıyordu.Lisa ise birazcık daha abartmış olacak ki, baya baya sarışın çocuğu gözleriyle yiyordu.Ben ise o zümrütlere bakmamaya çalışıyordum.
Jisoo
O may got.İngilizcemin kötü OLMASINA rağmen içimden bunları diyordum.Tabi Karşımda Biscolata erkeği varken.Ve aşırı tatlıydı.Gözleri bi yerden tanıdık geliyordu.Sanki hep yanımdaymış gibi.Teni gelinlerin elbiseni kıskandıracak kadar beyazdı.Lütfen sorgulamayın şurda romantiklik zirvesi yaşıyorum.Omma ben bir yabancıya tutuldum.Aslında Türk'e benzemiyor.Asyalı gibi.Kumral Saçlı çocuk(Can): oturalım mı?
Lisa: Tabikide buyrun oturun
Oturduktan sonra telefonu elime Alıp gizlice adını yeni öğrendiğim çocuk yani Kaan Bey'in gizlice fotoğraflarını çekmeye başladım
Yavuz
Çüşşşşşşş.Böyle işin anasını seveyim.Oha Blackpink demi?
Lisağğğ? Tabiki onu gözlerimle yemedim.Oooo kahküllü girl.Ama bizimki tekrar diyorum idol ve hayran ilişkisi olur en fazla.Net.Ay şimdi içime bir Öküz oturdu.İki omzumda siyah olan ben kızı kesmeyi devam et hem sen şimdi oturdun ya mantıken senin içinde Öküz de oturmuştur diyerek kötü kadın kahkahası Attı.Kötü kadın kahkahası?Beyaz olan bende otur misafir çocuğu gibi diyiyor.Ama misafir çocukları yaramaz olur.Hangi türünden bahsediyorsun beyaz ben? Başımı iki yana sallayarak ikisinde yok ettim.Aslında bunu yapan ben değildim.Jennie ablamın bağırmasıydı.
Yiğit
Jennie hışımla kalkıp gözlerindeki ateş ile neden geldin diye bağırdı.Sanki ben onu bırakmayı çok istemiştim.Keşke her şeyi öğrense anlatabilsem ama olmaz.Yapamam.Bende ayağa Kalkıp boynumu büktüm.
Yavaş yavaş gözleri doluyordu,Jennie: Neden geldin.Bana bu acıyı niye yeniden yaşatıyorsun? Benim suçum sana bağlanmak dışında ne? Neden?
Diye sayıklıyordu ve ağlıyordu. Ve o anda kalbim parçalandı.Tam elini tutacakken hızlıca odadan ayrıldı.Diğer kızlarda peşinden gitti.Biraz tereddüt ile.Ben bu dipsiz kuyudan nasıl çıkıcam?
Rose
İnanamıyorum.O çocuk burda mıydı,ama sevgili yasağı var ve şimdi bunu düşünmenin Sırası değil.Senin arkadaşın şu anda zor durumda.Buna odaklanmam lazım
Can
Kızlar gittiğinde etraf sessizleşti.Yavuz ile Kaan sanırım şokda idiler.Tabi ya onlara söylememiştim.Yiğit'in durumu olmasaydı beşlik çıkacaklarına eminim.Ve o buradaydı yanı başımdaToplam:337 kelime
Buraya kadar okuyan herkese teşekkürler💕Bu fotoğraftan uzun süre vazgeçmeyeceğim
Yorum atın gencolar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BlackPink ile 4 türk erkeği
Teen FictionEvet.Bir BTS klişesi ama neden Blackpinkde de Olmasın ki...