-1-

109 7 0
                                    

Kaan
Sabah ağzıma kokulu bir file tadında bir şey gelmesiyle uyandım.Sanırım bu 3 erkek ile aynı eve çıkmak doğru karar değildi.Gözümü o manzarayla karşılaşmak istemediğim için yavaş yavaş açtım.Ve Yavuz ayağını ağzıma sokmuş.Okey sakinim , sakinim , sakinim.Ulan bu en küçüğümüz diye anlayışlı davrandık, tepemize çıktı.İlk önce ayağını ağzımdan çektim.Sanırım en az 10 kere ağzımı sabunla yıkamam gerek.Bu tat ne ya.Sonra etrafa bakınıp elime geçen en sert yastığı kafasına attım.Hadi yallah.Mükemmel bir surat ifadesiyle uyandı.Sonrasında zaten onu anne terliği ile kovalamam.
Yiğit
Yine bir gürültü yine.Ulan ne varki sabahın köründe beni uyandıyorsunuz?Tamam belki saat 1 olabilir ama benim de bir uyku standartlarım vay tamam mı?Şimdi birazcık onları korkutmak için korkunç gözükmem gerek.Mutfaktan şu okvala mıdır nedir , işte o  pipetin üst boyutu olan tahta parçasını elime aldım.Acaba kafama pencere taksam mı?Yok ya bi tane SOĞAN Alıp gözümün dibime soktuktan sonra ve yüzümüde ovalayıp kızarttıktan daha sonra HAZIRIM.Üstümdeki kedili pjamaya aldırmadan onların yanına gidiyorum.Beklediğim manzara aynıydı.Onu yastıkla kovalayan Kaan ve gülerek kaçan Yavuz.
ve mükemmel ben:Ulan sabahın köründe ne diye tepiniyorsunuz
Yavuz:Kusura bakma Yiğit ama seni şu anda ciddiye alıyorum
Ben:Ne varmış halimde
Kaan:Allah'a şükür birşey yok ya.Ve sen utanmıyon mu ben sende 1 yıl daha önce doğdum 1 yıl daha fazla bebelak devam sütü içtim ve halin mükemmel kedi bro
Yavuz:Bittimi
Kaan:Bitti
Yavuz
Etrafa uzun bir sessizlik hakim oldu.Ama ciddi ciddi şu anda Yiğit'i ciddiye alamıyorum.
Ulan o tip ne.Dgghhthrjpjpjpmp.Ve telefonum Lisa'nın telefonun Çalıyor sesiyle çaldı.Hadi beni alkışlayın.Zaten Kaan da blink olduğu için küçük olan Gözlerini açmaya çalıştı.
Yiğit de göz devirdi.Heramanki gibi .Aaaaaaa potroncuk arıyor.Patroncuk kim yaaaa?Haaa bizim göbekli kel pos Bıyıklı patronumuz.Açtım.Kulağıma aniden ARI vızıltısı gibi sesler yankılanmaya başladı.Bitek Kore kelimesini seçebildim.Ve bakamam diye içimden geçirdiğim arama baaaaaaaaaaaaaaaaaaam diğerek yüzüme kapandı.Ve kapı zili.
Can
Patronumuz Kore'ye YG şirketinde bizim şirketi temsil etmek için göndereceğini söyledi.Hem sanırım Yavuz'ada haber verdi.
Vermiş.Öyle söyledi.Bunlar yine napıyo.Daha 1 sokak öteden sesleri duyuluyor.Kapıyı çaldığımda beklenen manzara.Onlara Kore'ye gideceğimizi ve bavullarını hazırlamalarını söyledim.Tabi hepsi kocaman gözlerle.Yok Kaan'ı saymayalım.O Gözlerini açmaya Çalışıyor.Sonra arkadan See U later fon müziği
Toplam:334 Kelime
Hepinize Yiğit'li pijamalı günler👘 bu emıjiyi koymak canım istedi
24 Kasım 2018

BlackPink ile 4 türk erkeğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin