SEVGİ...

41 5 3
                                    

Hiç düşündünüzmü sevgi nedir neye yarar olduğunu veya hiç tattınızmı severken canınızın yandığını bunları ben yaşadım ve kimsenin yaşamasına izin vermeyin çünkü seversin tüm kalbinle hemde canını hiçe sayıp seversin o ise sana bakmaz sevgin onun için hiç Sayılır. Canının yapacağını bile bile seversin buna deymez  olduğunu anlarsın sonra o başka insanlara gider sen tek kalırsın. Onu sevmezsin ona karşı kalbin katılaşır o sonra sana geri döner sen bu hataya bir daha düşermisin peki ; tabikide hayır düşmezsin o sının kalbini hiçe sayıp giderken sen sadece gitmesini izlersin bu acı çok büyük bir acı olur bir daha sevmiyicem dersin ama bir bakmışsın bu hataya tekrar düşersin, şunu düşünürsün ;  her insan ikinci bir şansı hak eder ama bunudüşünürken şunu aklınızdan çıkarmayın sadece insanlar ikinci bir şansı hak eder insan dışı varlıklar değil, kalbi veduyguları olanlar ikinci bir şansı hak eder kalpsiz ler değil. Ben bundan sonra insanlara dahi güvenmem çünkü bazı insanlar aslında maske takmış hayvanlardır diyicem hayvanların ne süçü var dimi yani neysesize sevmeyin demiyorum sevin sevmek ayıp değil sevmemek ayıp ama severken sevdiğiniz kişinin insan olup olmadığını duyguları olup olmadığını dikkat edin...
Size değer vereni sevin değer vermeyenleri değil.
Peki değer vermeyenler neden değer vermezler?
Vermezler çünkü onlar değersiz insan olduğu için verecek değerleride olmaz... Birde size bir not sevdiğiniz insanı tipine bakarak sevmeyin yada şişman diye ona bakmamazlık etmeyin görünüş önemli değildir önemli olan iç dünyasıdır yani kalbidir eğer tipe bakarak severseniz bir kazada veya bir olayda yüzünde yara veya iz çıka bilir buda sevginize belki engel olur tipi bozuldu diye sevmeyene bilirler ama eğer gözlerinizi kapatıp gönül gözünüzü açarsanız işte ozaman gerçekten sevmiş olursun...

İçimden GeçenlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin