Elveda

18 3 0
                                    

Senden vazgeçtiğimi  düşünmüştüm seni unuttuğumu sanmıştım ama unutamamışım...
Ben seni hala ilk günkü gibi seviyorum ve seni sevmekten hiç vazgeçmemişim geçememişim. Seni hep gördüm kaçkez okul değiştirsem aynı okulda oluyoruz ne oluyor anlamıyorum sanırım sen benim kaderimsin. Seni unutamamın nedeni bu seni hala ilk günkü gibi sevmemin nedeni bu. Ben seni hala çok seviyorum sensiz nefes alamıyorum senin etrafın kızlarla çevrili sana adım atmaya çalışırken karşıma hep bir kız çıkardın ama nedense sen bu kızları sevmiyorsun ama onlarla çıkıyorsun neden? Soruyorum sana neden böyle yapıyorsun. Beni görmüyorsun sana koşarak gelmek isteyen ben beni neden görmüyorsun. Belkide görüyorsun ama görmemezlikten geliyorsun. En çokta bu koyuyor be. Haketmedığin değeri veren ben, kızlarla laylaylom olan sen. Biliyormusun bazı zamanlar acıyorum sana kimse benim sana baktığım gibi bakacakmı diye. Kimse benim gibi reddettiğin halde sevecekmi diye. Umarım benim yaşadıklarımı sende yaşarsın. Kalabalık dünyamda attığım sessiz çığlıklarımın hesabını belki sormam sana ama umarım herşey kısasa kısas olur. Ve ben Haketmedığin değeri verecek kadar hala seviyorken seni, sen bu değeri başkalarına harcıyorsun..
#ELVEDA...

İçimden GeçenlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin