37

311 31 0
                                    

Od autorki:🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️

***

pillowtalk: jak się czujesz, słoneczko?

flicker: szału nie ma heh

pillowtalk: porozmawiajmy

flicker: nie, proszę Zayn

flicker: nie mam ochoty

flicker: nie chcę się z tobą kłócić

flicker: proszę..

pillowtalk: a coś za coś?

flicker: co masz na myśli?

pillowtalk: opowiem ci o moim sekrecie, kochanie

pillowtalk: co ty na to?

pillowtalk: tylko uczciwie

pillowtalk: bez tajemnic

pillowtalk: jesteśmy tu dla siebie

flicker: emm.. dobrze..

flicker: możesz zacząć?

pillowtalk: spróbuję, kochanie

flicker: słucham 😌

pillowtalk: wszystko zaczęło się dwa lata temu, gdy matka zaczęła znęcać się nade mną i moją młodszą siostrą. Krzyczała na nas, raniła. Na mnie nie wpływało to aż tak bardzo, jestem facetem. Dorosłym. Mogłem się wyprowadzić, ale nie chciałem zostawiać S. z nią.. Nie miałem takiej możliwości.. Zadzwoniłaby na policję i wcześniej czy później odebrano by mi młodą.. Dlatego zostałem, ale z dnia na dzień było gorzej. Zaczęła nas krzywdzić fizycznie tak, aby nie było nic widać. Wszystkie ślady od bicia kablem czy paskami były pod ubraniami. Potem zaczęła się nami wysługiwać do gaszenia papierosów. Najwięcej ran mam na brzuchu a S. na udach czy klatce piersiowej.. Próbowałem ją przed tym chronić i przyjmować na siebie, ale robiła jej to, gdy kazala mi po coś wyjść.. Nie mogę sobie tego wybaczyć.. Jestem facetem, a jestem tak beznadziejny.. Złamała mnie do końca, gdy nacięła S. biodro, gdy spaliśmy.. Ta kobieta była psychiczna.. Kto robi coś takiego własnej córce.. Wtedy coś we mnie pękło. Spakowałem nas i wyjechaliśmy. Uciekliśmy do ojca, który mieszkał daleko od niej po rozwodzie. Mimo że jesteśmy bezpieczni, nadal pamiętam i czuję wszystko. Nie potrafię wybaczyć sobie, że S. jest tak pokaleczona z głową pełną kompleksów.. Jestem potworem, że wcześniej bałem się ją stamtąd zabrać.. Od tego czasu z każdą myślą zamykam się w łazience i nacinam swoje ciało w miejscach, gdzie młoda ma rany. Próbuję odkupić swoje winy, ale to nie pomaga.. Ciągle za mało.. Nie potrafię sobie wybaczyć i mam nadzieję, że w końcu natrafię na koniec. Chyba nie potrwa to długo.

Wyświetlono✅

Without Secrets • Ziall • Texting✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz