5 hónap... 5 hónapja ebben a rohadt hulla szagban szenvedek egy csomó egyenruhás ember társaságában. Hogy hol is vagyok? Ha azt mondanám, hogy a pokolban akkor mindenki az iskolára gondol. De ott nincsenek egyenruhában, hulla szag sincs, viszont mindenki halottan lép ki a kapun.. iskola.. Kezdem hiányolni, mivel 5 hónapja nem voltam friss levegőn (az ablak folyamatosan nyitva volt whatever) és a kutyámmal sem találkozhatok. Lehet, hogy azaz 5 hónap egy amolyan "semmi xy évhez képest" de még sosem voltam ennyit egy kórházban.. Kórház, jól olvastad. Hogy mit keresek én itt? 5,5 hónappal ezelőtt folyamatosan kiadtam magamból a dolgokat. Minden órában. Nem, nem vagyok várandós, mivel még szűz vagyok. Nem tudom miért nem száradtam még ki, de most itt dekkolok (+a lábamat is eltörtem tesin) egy fekvőgipszben. Vagy mankóval vagy pedig tolószékkel járkálok folyosóról folyosóra. Vissza a betegségemhez. A dokik nem tudják megmondani, hogy mi bajom van, de amióta itt vagyok lett egy csomó jófej barátom. A kórteremből. 5-en vagyunk, Jack, Lewis, Adam és Skyler. Legjobb barátok vagyunk.
A mai nap is szokáshoz hívően pittyogásra keltem. Minden nap ez van, de már beletörődtem, ugyanis a gyógyszereket kell bevennem infúnzión keresztül vezetek szervezetembe. Az orvosok szerint lassan kimehetek a kórházból. Jee
- Kapcsold ki! -vinnyogott Lewis, majd hasára fordulva fülére szorította párnáját. Lewisnek megrepedt pár bordája szóval nehezen tud forgolódni, de megoldja. Adamnek leukémai tünetei vannak, Jacknek eltört a lába és tövig begipszelték (tövig=combig), meg nyakmerevítője is van, Skylert pedig vírus miatt került ide. Adam, Adam miert van itt?
- Bocs -morogtam majd felültem, hogy kikapcsoljam a kisórát. Mivel ablak mellett alszom láttam a kisutcán közlekedő betegeket, mentősöket. A rákos kisgyerekeket akik mit sem törődve sorsukkal lepkéket kergettek. Az idős emberek, akik együtt nevetgélnek. Itt mindenkinek olyan jó szíve van. Egy dolgot sosem értettem és nem is fogok. Miért a jó embereknek kell lebetegedniük? Na ezt valaki magyarázza meg nekem. Oh, én paraszt még be sem mutatkoztam.. a nevem.. oh, ébresztő.. pedig azt hittem kikapcsoltam.
- Molly Lauren Neumann! Ki fogom dobni az ablakon! -csattant fel Skyler miközben az égig érő haját igazgatta- Csak.. csak kapcsold ki! -lassan felállt majd a fürdőbe ment. Jajaj, én nem ajánlom..- MI A FASZ!? Melyikőtök volt? -becsületes kis társaság vagyunk, mivel mindenki másra mutatott- Na ne szórakozzatok velem. -tette csípőre a kezét. B) terv mindenki Jackre mutatott. Szegénykèm semmit sem csinált és alszik is. Kapni fog az tuti :)
***
Dél múlt pár perccel, mi meg járjuk a folyosókat. Van egy kislány, Emma. Emma Gunnarsen. Nagyon aranyos, nagyon jóba vagyunk és eszméletlen szép, okos, imádnivaló kiscsaj.. na meg erős. Emma egy kis városból jött, Troforsból. Én még sosem hallottam a településről, mivel én Bergenből jöttem Osloba.
- Szia kiscsaj! -öleltem meg a még kómás lányt- Hogy telt az estéd?
- Untam magam -vonta meg a vállát- Te? Reggel a nagy kiabálásotokra keltem. Mivel szívattátok meg megint Skylert? -okos.. túl okos.. Emma 2 hónapja dekkol itt de már testvéri szinten bánunk egymással- Amúgy, ma jönnek a szüleim -vigyorodott el, aminek hatására én is elmosolydtam- Megismerheted a tesóimat is! Ők is jönnek -wowowoow.. Emmácskával sosem beszélgettünk a saját életünkről. "1) nem a mi dolgunk 2) Minek mondta volna el?" Kikerekedett szemekkel figyeltem minden mozgását, mire ő felnevetett- Nyugi van.. kedvesek.. IMÁDNI FOGNAAAK -szorított magához jó erősen, amit viszonoztam is.
- Nyugodtan eltörheted a bordáimat, nem kell messzire menni. -a csenddel teli folyosót egy 10 és 16 éves röhögés járta áz.. *pontosítok, öt 16 éves röhögés*
- Megyem, anyuék mindjárt ideérnek. Majd hívlak titeket. Sziasztok!
- Szia Babzsák! -ölelte magához Skyler a kislány-
- Szevasz Tészta! -nevette el magát Jack, majd lepacsizott Emmaval.
- Még most sem vagy vicces -felelte Emma komolysággal az arcán- Sok sikert!
- Cső EMESE! -Emese? Nem is meséltem volna? Emma legelső találkozásunknál egy orvos is vele volt és leEmesezte szegényt.. így ragadt rá az Emese név
- Pá pá!
—————
EMESEEE!
🌸Hi everybody! Egy új könyvet keztdem el írni mivel egy színházban voltam, ami olyan szinten unalmas volt, hogy ennek a storynan az eleje kipattant a fejemből.. utána lejátszottam a fejemben filmben is vagy 7x
I hope you like it💕
Bye!!🌸
—————