1000 meg 1000 kép közül keresem azt, amit kitehetnék az instagram oldalamra. Igen, instára mindent kiteszek, így tudnak barátok és rokonok is követni. Skyler az én igazi fotósom.. na, én meg az övé ez nálunk így megy..
liked by theofficial_emma_, skyler.frewen and 1.034 others
mollyneumann_ "alltid vær glad💓"
View all (203) comments
skyler.frewen awwh de szép vagy úristeen
adamparkerr tetszik a világítás xd
lewisthebest: csókolooom!
mollyneumann_: @lewisthebest téged sem az eszedért szeretünk❤️
skyler.frewen: @mollyneumann_ @lewisthebest ha lenne neki xddAmint elolvastam Skyler kommentjét felnevettem. Mindig jó humora volt, de egy konkrét igazságot kürtört világgá. A finom rántotthús és rizs illat jelentette, azt, hogy vacsora van. Ha nem lennék gipszben segítenék, de nem fogok, na :D
- Molly, Skyler -rontott be Emma az ajtón- na.. meg ti -intett a srácoknak- itt vannak a tesóim gyertek, mutatkozzatok be nekik kérlek! -húzott volna ki az ajtón Emma, de mivel nem volt nálam a mankóm ezért a tolószékkel közledten. Emma segítségemre sietett és kitolt az ajtón.
- Emma, miért van itt vagy 50 lány? Nem a tesóidnak a neveit mondják? -füleltem, majd amikor már teljes nagyságban láttam a fiatal rajongókat felénk néztek és sikongattak vagy 4 másodpercig, mivel az orvosok és a gorillák leállították őket.
A kiscsaj szobája 4 folyosóra van a miénktől, szóóval, mielőtt befordultunk volna megkértem Emmat, hogy innentől majd betolom magam. Négy emberk ült a kihalt folyosón közülük csak az apát ismertem fel. Két szöszi, gondolom ők az ikrek és egy 40es években járó hölgy (by the way, nem tudom hány éves Anne).
- Szia Tündérkém! -ölelte meg az édesanya egy szem lányát- kikez hoztál magaddal? -pillantott fel rám majd újra lányára. Najooo ez nekem kezd kínos lenni. Ránéztem Skyler-re aki ugyanúgy érezte magád mint én.
kínos
- Anya, apa, idegesítő mégis szeretett testvéreim.. bemutatom nektek Skylert és Mollyt. Tudjátok, meséltem már róluk. -olyan aranyos Emma, muszáj voltam elmosolyodni- ők a kórházban a "nővéreim"
- Jónapot, Molly Lauren Neumann vagyok, de csak a Mollyt használom -fogtam kezet a szülőkkel. Az igen! A két szöszke eléggé antiszoc' na mindegy. Ez Emmusnak fel is tűnt, mivel elvette a srácok telefonját akik legnagyobb meglepetésemre idejöttek
- Örvendek Molly én Gerd-Anne vagyok, ő pedig a férjem, Kjell-Erik Gunnarsen. Nem illik ilyet kérdeznem, de nektek mi bajotok van? Ez eléggé furcsán hangzik, bocsánat.
- Semmi baj! Az orvosok még nem tudták megállapítani, de mit látja eltörtem a lábam -nevettem el magam kínomban. Az egyik szöszke folyamatosan engem fürkészet, de annyira nem is érdekelt.
- Én Skyler Frewen vagyok, 16 éves...
***
- Hova mentek? -kiáltott felénk Emma-
- Vissza a szobánkba, nem szeretnénk zavarni, mivel mégis a családod látogatott meg. Meg most így belegondolva, ki tudja mit csinàlnak a fiúk odaát -mondta Skyler "sajnálom" hansúllyel és nézéssel.
- Dehogy zavartok! Anyuék elmentek kávézni, az 5 óra, Marcusékkal meg nem tudnék miről beszélni.. -ahha! Szóval az egyiket Marcusnak hívják. Mivan?! De egy pofátlan társaság! Be sem mutatkoznak én meg mondtam egy rövid önéletrajzot!
- Uu tényleg! Marcus be sem mutatkoztataok Mollyéknek. -verte vállba testvérét (don't worry nem törte el az előbb említett testrészét). Aki nagyot sóhajtva felnézett ránk a szemüveg alól. Szemüveg? Kórházban? Este? Milyen furcsa szokások kéremszépen.
- Marcus -intette egyet lazán, de látszott rajta, hogy fél a reakciónktól.
- Martinus -mindketten befogták a fülüket de miért? Kit is izgat.. a legfontosabb hogy jóba legyünk.
- Ööm, nem tudják hogy énekesek vagytok.. a létezésetekről sem tudtak nyugi -a két szöszke szeme felcsillant levették a szemüveget és a kapucnit is lehúzták a fejükről. Ekkor vették észre, hogy létezünk. Mindketten végig mértek majd elmosolydtak. Ez nagyon beteg! Mindent egyszerre, mit is várjunk az ikrektől..
- Bocsánat lányok, azt hittük, hogy rajongók vagytok..
- Semmi baj. Szívesen megismernénk titeket -mosolygot kedvesen majd rámnézett. Énnis heves bólogatásba kezdtem és odakúsztam azt hiszem Martinus mellé. Úúúú, ez Gucci parfüm? Nem tudom de nagyon megcsapta az orrom. Ilyet vennem kell.
- És, honnan jöttetek? -tette fel a kérdést Martinus
- Begren -feleltem-
- Torndheim -vonta meg vállát Skyler.
***
- Igen, és közben meg ott állnak és vàrnak. Az de idegesítő hallod -nevettünk Martinussal, miközben a kijárat felé mentünk. Olyan jóba lettünk, hogy az valami szuper jó! Azt hittem egy flegma, egoista (khm khm) barmokkal van dolgom, de helyette két idegesítő humorral rendelkező szuperjófej (egybe!) srác. A stílusokról nem is beszélve. Marcuson sajàt márkás sapka, szürke kabát, egy szagadott nadrág és egy cipő. Martinuson egy sakpa, fekete melegítő, és fekete farmer, lábán Vans cipő volt.
- Van isntád? -kérdezte reménykedve- csak hogy tudjuk tartani a kapcsolatot. -kacsintott-
- Van egy lapod! Ooh, várj itt van a szobánk gyere -a kilincset lenyomva hallottam meg a nekem ismerős hangokat- Megjöttem! -üdvözöltem szobatársaimat akik egy kicsit meglepődtek a váratlan vendégtől- Ezaaz a mankóm! Amúgy ő itt Martinus -mutattam be gyorsan Tinust majd egy lapot megfogva ráírtam az instanevem, és a telefonszámomat. A tolószékez lecserélve a mankómra döcögten a vendég mellé- Majd jövök.. a kajámat megehetitek majd veszek valamit a büfében. Puszaa! -ahogy kiléptünk az ajtón Martinus kezébe nyomtam a kis cetlit-
- Köszi! Várj! -megálltam és megfordultam. Telefonja a kezében volt valamit pötyögött rajta. A telefonom értesítést jelzett ezért megnéztem ki lehetett az.. mintha nem tudtam volna.. ~@marcusandmartinus követni kezdett~ nem filóztam a lehető leggyorsabban követtem vissza őket. Megnéztem az oldalukat tátva maradt a szám.
- másfélmillió? -néztem fel rá, mire ő csak mosolyogva bólintott- Ilyen sokan szeretik a dalotokat? Azt hittem van vagy -gondolkodtam-... van vagy 300 -mindeketten elnevettük magunkat-
Jöhet a könnyes búcsú. Marcusék szépen lassan távolodtak majd teljesen eltűntek. Mintha kiléptek volna az életemből. Mondjuk a kórház most az élet perpillanat whatever.
- Találkozunk még Neumann. -kacsintott majd végleh elhagyta az épületet.. mi lesz még itt...
—————
🌸Melegem vaan😂
Omg életemben nem írtam még ilyan hosszú részt, szóval tessék örülni xd ha nem lesz több mondani valóm elmondom hány "words"öm van..
akarok még valamit mondani? Holnap suli mindenki legnagyobb örömére.🌸
938 words
—————————