𝚌𝚑𝚊𝚙𝚝𝚎𝚛 𝟹

187 17 7
                                    

~2 és fél hónappal később~

A nap amit lassan 8 hónapja várok. A nap, amiért hálás és eszméletlen boldog vagyok. A nap, ahol a szüleimmel vacsorázhatok, a kutyámmal játszhatok, a kistesómat magamhoz szoríthatom... Kibaszottul vártam ezt a napot. Lehet, lehet hogy soha többet nem látom a skacokat, lehet, hogy egy helyre költözünk, lehet, hogy titokban testvérek vagyunk és lehet, hogy itt vége.. Tudjátok, ez az 5 hónap volt a legjobb "pillanat" az életemben. Megismertem 3 őrült, hülye, vicces fiúkat és egy csodálatos lányt.. hehe ünneprontó ott az Instagram, de ha belegondoltok, teljesen más a kettő. Internet-Valóság..

- Molly Lauren Neumann! Nincs drog, depi, fű, cigi, pia, penge, kés, halál.. vilàgos! Látni fogjuk egymást ígérem, de ne búsúlj, mi -mondta Skyler (két kèzzel a vállamat fogta), majd hátranézett a fiúkhoz- vagyis inkább én itt leszek neked és tutira megmondom, hogy két héten belül elszököm otthonról megkereslek és beköltözök a szekrényedbe...

- Ez beteg -mondtam mosolyogva. "Neee! Ne sírj! Nem! Molly! Ne sírj! de olyan régen sírtál! Maradjon is így! barom.. kretén! dedóós!" Wait a second! Én most kajak magamban vitatkozom? Ráadásul magammal? Ez normális? Tipik' "angyalok és ördögök suttognak a fülembe, mint a filmekben" érzés.

LoL

***

- Biztos, hogy jó telefonszámot adtam meg? Add ide a telod! -kapta ki kezemből a mobilomat Lewis, majd leellenőrizte a képernyőn lévő számsort- elvileg jó, de ha nem írok isntán! -ölelt meg a srác (hozzáteszem, eltörte a gerincemet), végül elengedett, s visszalépett a "sorfalba" :D

- Nagyon imádlak te fogyatékos! -dupla bordatörés! Méghozzá ingyen! Csak hívja a xy számot és rendeljen ön is! Remélem leesett, hogy nemhogy a gerincem, még a bordám (!két helyen!) is eltöri :D- remélem még találkozunk... tehén -tehén.. mindjárt olyan nagy tehént  (🤣🤣 perfect Hungarish🤣) kapsz, hogy a boci adja a másikat! Páwa gyerek

- Páva! -nyújtottam ki a nyelvem- neem bocs, a pávák szépek és tee -mértem gyorsan végig- nem vagy az -mosolyogtam olyan "én mindig nyerek" stílusban.

- Tudod, néha a csúnya fiúk is lehetnek egy csodaszép pávák. Én az ellentéte vagyok -magyarázta Adam, aki, végig mutatott magán- csak nézz rám! Ezekért az izmokért dolgozni kell

- Egoista barom vagy -vontam meg a vállam nevetve, majd a falnal dőltem- de ezért szeretlek te tahó paraszt -löktem el magam a támaszponttól majd szorosan magamhoz öleltem, amit viszonzott is. Adam-mel semmi sincs köztünk, barátok vagyunk meg amúgyis barátnője van. A kórház várakozó helyén ültünk (Skyler, Lewis, Adam, Jack, Emma) és várjuk a szüleimet. Vagyis, Emma családja is jön és szerintem a két szöszke is :D Csak a zümmögő legyek (xdd) hangját lehetett hallani meg a pislákoló lámpát. A mai outfit-em egy egy fekete fehér csíko póló rajta pedig egy rózsaszín selyemszabású kertész szoknya fehér cipővel és a szemüvegemmel párosítva (tuti nem érthető, szóval kerestem egy képet xd)

 A mai outfit-em egy egy fekete fehér csíko póló rajta pedig egy rózsaszín selyemszabású kertész szoknya fehér cipővel és a szemüvegemmel párosítva (tuti nem érthető, szóval kerestem egy képet xd)

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Hátam közepéig érő szőke hajamat kiengedve hagytam, hogy vállamra omoljon. Mivel az egész kórház kihalt volt (ez azért durva) nagyba csinálgattunk TikTok-okat. Biztos sokat fejében megfordult a kérdés, hogy Emma miért van itt. Csak rosszul lett és bent tartották kivizsgáláson, de a biztonság kedvéért bent maradt. Egy nagyon vicces videót csináltunk amikor megpillantottuk Emma testvéreit. Az antiszoc' haverjaimat...

- Hívok pszichológust -mondta ledermedve Martinus. A kezében volt egy nyalóka amit egyből kiszúrt a szemem, ezt Martinus észre is vette- Nem adok! 150 forint volt! -védte magához az édességet. Most vagy azt hiszi, hogy poénból csinálom vaagy azt hogy a keze a pajzs amivel eltaszít, vagy  lerohamozom és az "édesség harc" után összekócolt hajjal, szakadt ruhával, lihegve pattanok le róla egy "nyertem" sóhajtással. Szerintem ő vagy az 1-t hiszi, de én ölni tudnék egy nyalókáért szóval..

ha harc hát legyen harc!

Szépen lassan elkezdtem közeledni felé, majd előtte olyan 3 méterre tőle neki rohantam. A reflex nála is otthon van, mivel nem kellett 1mp már rohant a velem ellenkező irányba.

- Add ide! -kiáltottam utána-

- Soha!

•Skyler szemszöge•

Míg Martinusék verekednek a nyalókáért (érett 16 évesek) addig én.. vagyis mi, leültünk egy székre és a világ legborzasztóbb dolgairól beszélgettünk Marcussal.

- És te mit csinálnál, ha soha többet nem látnád Mollyt? -haja kivételes alkalomból ki volt engedve (hozzáteszem baromi jól áll neki) egy egyszerű pólóval és nadrággal együtt.

- Valószínű, hogy becsúszna pár pia. Ne érts félre nem vagyonk egy alkesz, de azért rengeteg időt töltöttünk együtt, és a suliban mindenki leszólít, szóval. Amúgy ha nem innék, akkor a szobámba menekülnék. Eszem ágában sincs kárt tennem magamba. Ez olyan mint a tetkó. Magadra "teszed", fáj, ha nagyon szarul vagy akkor azt mondod a vágásra, hogy szép és magamat ismerve megbánnám 2 perc után -Marcus szépen lassan bólogatott, de az arcán ott volt a "sajnálom" fej.. de hogy miert?- de amúgy miért kérdezted?

- Nem tudom, megszokás. Tesztelem az embereket, hogy megbíznak-e bennem és ahogy látom de igen.

- Mindenkiben meglehet bízni, de jobb ha a titok titok marad, mert ha kiadod, valaki úgyis felhasználja ellened. Egyébként nem vagyok ilyen bölcs csak túl sok tumblr idézeteket nézegettem. -nevettem el magam, majd a hátam mögé pillantottam, mert zajt hallottam. Zaj után kiabálás, utána Molly hangja majd egy határozott "nem!" Martinus szájából. Mint a filmekben becsúszott az egyik szereplő, majd ezt követve az áldozatát. Barmok :)

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Dec 09, 2018 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

Minden egy kórházban kezdődött //M&M ff.\\ |SZÜNETEL|Onde histórias criam vida. Descubra agora