Sampai dirumah Lutfy....
Lutfy memimpin tangan Sophea memasuki bilik tidur nya.
Pintu ditutup dan dikunci.
Lutfy merangkul pinggang Sophea lalu mencium lehernya. Sophea membalas pelukann nya lalu Sophea ditarik kearah katil milik Lutfy.
Sophea terduduk dibirai kati lalu menarik keatas baju Sophea tinggal baju hitam nya sahaja.
Lutfy membaringkan Sophea lalu menarik pula seluar ketat nya. Tinggal separuh bogel Sophea.
Lutfy bangun lalu membuka baju Tshirt dan seluar nya. Terkeluar konek keras menegang. Sophea memandang sekilas lalu memaling. Malu.
Dia menindih tubuh Sophea sambil menjilat dan mencium leher Sophea. Tangan kirinya meramas ramas tetek besar milik Sophea.
Sophea mengerang halus
'Ahhhh.. Ahhhhh. Emmmmp.'
Tangan Lutfy menjalar kebelakang badan lalu membuka kancing baju dalam Sophea. Kini yang tinggal seluar dalam sahaja. Lutfy membisik halus " I love You Baby ".
Mulut Lutfy mencium dada, turun perlahan-lahan sampai ke tetek nya. Lutfy menghisap dan menjilat jilat tetek Sophea. Sophea mengerang perlahan menarik-narik rambut Lutfy.
Tangan Lutfy menggentel biji kelentit Sophea lalu Sophea menjerit perlahan kegelian.
"I want you in me B". Bisik Sophea ditelinga Lutfy.
"Not now Sayang". Balas Lutfy lalu mencium bibir Sophea.
"Ahhhh. Ahhhh. Ahhhh". Desah Sophea mengawal suaranya takut kawan serumah Lutfy dengar.
Lutfy mula menindih Sophea dan menghalakan koneknya ke mulut vagina Sophea. Perlahan lahan dia memasukkan koneknya hingga ke hujung vagina Sophea.
"Ahhhhh". Erang Sophea.
Lutfy mula mendayung Sophea perlahan lalu melajukan sedikit demi sedikit dayungan.
Mereka berdua mengerang kesedapan. Setiap kali Lutfy menusuk koneknnya ke vagina Sophea, Sophea mengerang kesedapan sambil memeluk kuat badan Lutfy.
"Dalam lagi B. Im coming". Kata Sophea
"Sabar sayang, B nak pancut jugak. Kita pancut sama sama". Balas Lutfy sambil melajukan dayungannya.
Sophea menggangguk.
Lutfy melajukan dayungan "Sayang, B nak pancutttttttttt ahhhhhhhhhh". Lutfy memancutkan air maninya kedalam vagina Sophea.
Lutfy mencium dahi Sophea lalu mengeluarkan koneknya dan baring disebelah Sophea. Sophea merasakan cecair panas dari vaginanya perlahan keluar.
Sophea mengambil tisu dari beg tangannya dan mengelap cecair itu. Lalu dia baring disebelah Lutfy.
YOU ARE READING
Nafsu Cinta
RomanceDi saat cinta menguasai nafsu, pergaulan yang tiada batas. Aku milikmu dan kau milikku.