Interjú @No_kindness-szel!

198 13 0
                                    

No_kindness A kamera mögött c. történetével nyerte el a a szeptemberi Hónap wattpad sztorija versenyt.

Mikor, és miért kezdtél el írni? Mesélj magadról!

Ez eléggé egy furcsa történet. Még anno, mikor 14 éves voltam (4 évvel ezelőtt) az unokatestvérem, aki szintén "munkálkodik" Wattpadon, rávett arra, hogy írjunk egy sztorit, mivel nyár volt és unatkoztunk. Eleinte csak egymásnak küldözgettük, majd rátaláltam erre az alkalmazásra és onnantól kezdve már itt tevékenykedek. Szóval, ha röviden akarom megfogalmazni, akkor elkezdeni az unokatesóm miatt kezdtem el, egészen pontosan négy évvel ezelőtt. Ha ő nem vett volna rá, akkor valószínűleg most nem én válaszolnék ezekre a kérdésekre.

Igazából eléggé aktív vagyok az oldalaimon, minden kommentre, üzenetre próbálok válaszolni, azonban rólam, mint személyről nem sok minden derül ki. Többet között a nevem se, amit szeretnék így is megtartani. Azonban a szemfülesek láthatták, hogy egyesek a keresztnevemet is kommentelték már, így az nem titok, hogy Tamara vagyok, és ahogy már következtetni lehetett 18 éves. Hobbim nagyon nincsen, vagy ha mégis akkor az írást mondanám annak, hiszen itt ki tudom élni az összes kreativitásomat és hülyeségemet. Egyeseknek a festés vagy hangszeren játszás, nekem a Wattpad jutott.

Általában milyen zsánerben írsz? Kipróbálod majd magad más műfajban is?

Jelenleg több történetem is van fent a Wattpadon, azonban mindegyik a humoros, romantikus és ifjúsági irodalom kategóriákba illik bele. Viszont próbálom a sztorikat úgy megírni, hogy valami mégis más legyen benne, ne sablonokkal tűzdeljem tele. Most hogy ez sikerül-e vagy nem, azt én nem tudom, de igyekszem így csinálni. Gondolkoztam már, hogy írok egy horror történetet; az alapötlet is megvolt hozzá, de végül elvetettem, mivel ezekkel is meg szoktam szenvedni néha, a horror meg nem áll éppenséggel a legközelebb hozzám. Szóval szerintem nem fogom, vagyis eddig úgy néz ki. Majd meglátjuk, hogy a jövő mit tartogat még.

Csak írni szoktál wattpadon, vagy olvasol is?

Főként írni szoktam a Wattpadon, de előfordul az is, hogy ő olvasok. Nem gyakran, azonban az utóbbi időben többet, mint eddig.

Szeretnéd majd egyszer kiadni könyvként valamelyik történeted vagy megtartod a wattpad olvasóinak az írásaidat? :)

Megmondom őszintén, hogy én magamtól nem fogom kiadatni a történeteket, hiszen én ezt csak egy hobbinak tartom. Azonban ha felkeresnének egy olyan lehetőséggel, hogy papír alapú könyvként kiadnák, akkor átgondolnám. Jelenleg azonban inkább maradok a Wattpadon.

Interjú kérdések: @jeschkerhode

A KAMERA MÖGÖTT: https://www.wattpad.com/story/76850924-a-kamera-m%C3%B6g%C3%B6tt

Kövesd be No_kindness a további történeteiért! 

HWSZ INTERJÚKWhere stories live. Discover now