Vam arribar amb la colla, vaig saludar a la Claudia i a la Maria pero el Richi no. Us preguntareu per que. Doncs perquè es el que va fer que trenquessim el Willy i jo. Vam anar al OMG per allà les 23.30. Vam demanar 2 jarres y 3 chupitos, quan vam sortir vaig mirar el movil hi havia un missatge del Alex " Passa-ho molt bé petita. No facis ninguna tonteria" vaig decidir fer el correcte pels dos. El vaig trucar.
- Diguem reina
- Saps que t'estimo no? Pero no puc continuar enganyant-te...- vaig quedar-me en silenci.
- Si ho se pero.... em tens per tot d'acord?
Va penjar. En aquell moment estava super rallada pero... de cop sento com unes mans suaus m'abraçen per l'esquena. Era el William, la sensació aquella d'un any abans havia tornat. Em vaig girar i em va dir
- se que acabes d'acabar amb l'Alex... ho sento. En realitat no perquè ara i sempre seras meva i no et deixaré anar tan fàcilment. T'estimo.
- William t'estimo i mai ho he deixat de fer. Ets el que m'ha enamorat i amb el que mes temps he passat.
Vam entrar a la discoteca, ho vam passar molt bé. A les 5 vam sortir perquè ja era hora de tornar. Ens vam despedir i em va portar a casa. Un cop allà em va obrir la porta i em va acompanyar fins la porta de l'entrada. Es disposava a marxar i abans de que s'anés em va rodejar i em va fer un petó. No m'ho vaig pensar dos cops i li vaig dir que es quedes a casa a dormir que la mare no diria que no aixi que va anar a aparcar bé i vam entrar. Estàvem a l'habitació, era incomode pero vam treure'ns la roba i ens vam posar al llit. Em va abraçar molt fort i em va fer un petó a la galta dient-me bona nit princesa demà pel mati estaré amb tu despertant amb tu.