פרק 8

2K 101 7
                                    

הסתכלתי עח מי שהפריד בינינו וזה היה זאיין יצאתי מהבית של ראיין והלכתי למעלה לחדר שח ראיין נועלת תדלת ונשכבת במיטה לישון
נ.מ ראיין
אחרי המכות שהיה בינינו עליתי עצבני לחדר הישן של ליאו והתיישבתי בקורסא מסתכל עליו שום דבר לא זז או השתנה חות מהאבק שנח לו על הרהיטים העברתי את ידי על הלול שלו עם ידי כמה שהוא חסר בבית הזה הוא מחזיר אותי להיות הראיין של פעם וככה גם את קטליין הוצאתי את הטלפון שלי והחלטתי להתקשר לזאין חייגתי אליו והוא ענה לי
"אחי היום אני עושה ישיבה אצלי בתשע" אמרתי לו בטלפון
"אממ נשמע מעניין חוזרים לתקופה שלי גיל טיפש עשרה" הוא ענה לי וצחקנו ביחד
"כע יזיין עם עיינים תקרא לדונאלד דאק לרואלף רק תזהיר אותו שלא ישבור לי כלום בבית לקוקומן ולצמד שלי פינצר שיביאו איתם נרגילות ושקוקומן יביא איתו את החברה שלו עם הם עדיין ביחד (השמות האלו זה כינויים)" אמרתי לו וניתקתי התיישבתי על הספה שלי ובדקתי עוד כמה זמן חברים שלי באים ופתחתי תמחשב הנייד שלי והתחלתי לעבודה וקבעתי למחר פגישה עם קלויין קליין אחרי משהו כמו שעה וחצי זאיין נכנס עם כול החברה כמה זמן לא ראיתי אותם שנה נראלי מה זה קפצנו אחד על השני בחיבוק גברים כולנו ועשינו צחוקים התיישבנו על הספה הוצאנו את השתייה ופתחנו נרגילה "קינג שלנו מה איתך מה קרה נזכרת בנו" פינצר (השם האמיתי שלו זה מייקל והקינג של ראיין עוד מעט תבינו למה כול השמות חיבה) שאל אותי "חברה התגעגעתי אליכם קוקומן מה עם הפרינססה שלך?" שאלתי אותו וכולם עשו אוווו והוא צחקק "נפרדנו אבללל לזין יש חברה ומה יותר מפתיע לדונאלד דאק הולך להיות ילדדדד" הוא אמר את הסוף צועק וכולנו צחקנו "ראיין מה זה הרעש הזה" קטלין צעקה מהמדרגות שיט שחכתי להודיע לה "פשיי מה קינג יש לך כאן זיון או חברה חברה" פינצר אמר לי את הסוף עם גבות מורמות קטלין ירדה למטה והסתכלה עלינו "הייתה מודיע לי לפחות אה ואני חוזרת למקס שבוע הבאה אני כבר לא י.......קטלין את לא חוזרת למקס ולשום נעליים ומחר יש פגישה עם קלוין קליין" קטעתי אותה וראיתי שהיא מתעצבנת "אתה לא תחליט אלי" היא צעקה "רוצה לראות שכן" שאלתי אותה "אתה עוד פעם רוצה לריב מכות למה אין לי בעיה רק תזהר שאני לא ישפיל אותך מול חברים שך חתיכת טמבל" היא ירקה לי בארסיות וכול החברים שלי רק צפו בנו כמו בסרט "כדי לך לסתום תפה המטונף הזה למה את לא רוצה שאני יזכיר לך מי הבוס פה נכון" "ראיין נודרת לך שעם רק תעז לגעת בי למה אני יהרוג אותך ויתפוס את מקומך למה לא יזיק לך להיות קצת מתחת לאדמה אולי לא תעשה יותר טעויות כמו עם ליאו" היא אמרה את הסוף בבכי ועלתה למעלה התיישבתי על הספה ליד זאיין "אחי תסביר מה היה פה עכשיו" רולאף שאל וסיפרתי להם הכול כולל מה שאני מרגיש כלפיה "וזהו חברען ועכשיו עזוב אותי מזה תביאו לי שוט נקי" אמרתי להם וזאיין מזג לי שתיתי הכול "חברה אתם זוכרים את ימי היסודי זוכרים את כול הבנות שזיינו איזה כיף היה המחששה שלנו אווו יואו נזכרתייי חחחחח זוכרים ששושי כמעט מצצה לי המורה לביולגיה" אמרתי וכולנו צחקנו "כן ראיין אני גם זוכר שכשנכנסת לעסק של העולם התחתון ונטשת אותנו רק כדי שלא ניפגע מה קרה פתאום"דונאלד שאל "חברה אתם חסרים לי בעיקר עכשיו תקשיבו אני לא זוכר למה המצאנו אחד לשני תכינויים האלו מישהו זוכר" שאלתי מגרד בראש ראלף קפץ "אני זוכר למה קראנו לזאיין זין כי היה עומד לו מכול ילדה שהוא פגש וגם כי זה מתחרז עם השם שלו" הוא אמר וצחקנו כולנו חוץ מזאיין "ואני זוכר למה קראנו לטוני ראלף ככה כי כול דבר שהוא היה נוגע בו היה נשבר כמו בסרט ילדים הזה שהילדה שעצרה אותנו הראתה לנו את זה וישר אמרנו שזה הוא" הוא אמר ונזכרתי ביום הזה "אהה ואני יודע למה קוראים קוראים למקס קוקומן בגלל הרסטות שלו ולרואי פינצר כי כשהוא מקלל עצבני זה נמשע כמו נביחות של פינצר " אמרתי "יואו נכון" דונאלד אמר "ולי קראו דונאלד בגלל האקסית שלי דייזי (דייזי זה השם האמיתי של היחדה שעכשיו אקסית שלו)" אמנון אמר ונזכרתי בדייזי "חחחח ואני יודע למה קראתם לי הקינג שלכם כי כולם היו נופלות לרגלי ופחדו ממני" אמרתי בגוואה וזאיין הביאה לי צאפחה והתחלנו לעשן ולשתות פתאום דונאלד אמר "ראיין מה עם הקטי קטלין נו איך שלא קוראים לה אתה לא מתכנן לבדוק מה איתה עם אלה אוהב אותה ורוצה שיצא משהו אתה צריך להילחם עליה לא להתנהג כמו זין עם עיינים" "הוא צודק אחי לך תבדוק מה איתה" פינצר המשיך אותו הם צודקים קמתי מהספה הנוחה עולה למעלה פתחתי את הדלת של החדר שלי וראיתי שם את קטלין מכורבלת בעצמה בוכה מתחת לשמיכה עליתי על המיטה נכנס מתחת לשמיכה וחיבקתי אותה מאחורה היא הסתובבה אלי עם הפנים "חתיכת מנובל אחד לך מפה אני לא רוצה לראות אותך בגללך נהפכתי לאמא ולא ישנתי בלילות ונקשרתי אליו ובגללך אין את ליאו יותר" היא אמרה מיללת ליטפתי את ראשה והיא נרגעה "קטלין אני מצטער באמת את רוצה שאני יעיף את החברים שלי ונלך לישון או שאת רוצה חרדת איתי אליהם למטה" אמרתי וישחקתי לה בשיער "אני ירד איתך אבל באלי להישאר ככה עוד כמה דקות" היא אמרה והניחה את ראשה בשקע צווארי "אמרתי לך שהם ישלימו" "יטמבל שתוק הם ישמוע אותנו"שמעתי מפתח הדלת ליחשושים קטלין ציחקקה "חברה שמענו הכול חטטנים צאו" אמרתי להם והם יצאו נישקתי לראשה של קטלין והרמתי אותה איתי מהמיטה כמו כלה וירדתי אילה ככה למטה והבנים ירדו אחרינו עושים קולות מפגרים הבנים התיישבו על הספות ואני התיישבתי על הכורסא כשקטלין מעלי "קטלין נעים להכיר אני טוני זה אמנון זה קוקומן אה סליחה מקס זה רואי ואת זאיין את בטח מכירה" טוני אמר לה והיא צחקה "דולנד וזין עכשיו פרטים על בנות הזוג שלכן" פניתי לבנים וקטלין לא הבינה עם מי אני מדבר "אה סליחה קטלין לכול אחד פה יש כינוי של טוני זה ראלף כי כול דבר שהוא נוגע בו נשבר כמו בסרט הזה של אמנון זה דונלד דאק כי כול החטיבה והתיכון הייתה לו חברה שקרוא לה דייזי והוא כאילו דונאלד דאק כמו אצל מיקי מאוס מקס הוא קוקומן כי הוא קמו הילד שמציור על קוקומן עם הרסטות זאיין זה זין אבל עדיף שלא תדעי למה רואי זה פינצר כי כשהוא מתעצבן זה נשמע כאילו הוא נובח כמו כלב קטן ואני הקינג כי כולם פחדו ממני ונפלו לרגלי" אמרתי לה כדי שתבין והיא הנהנה וככה העברנו את כול הערב שלנו ~אחרי משהו כמו שלוש שעות הבנים הלכו ואני וקטלין נשארנו בסלון "ראיין אולי נביא לטרוי חבר" קטלין שאלה כשהסתכלה על טרוי שוכב עח הספה ישן "אולי" עניתי לה היא הניחה את ראשה בשקע צווארי ליטפתי את ראשה והיה שקט נעים "ראיין למה כול החודשיים האלו לא ראיתי אף אחד מהחברים שלך חוץ מזאיין" היא שאלה עם קול מעומעם בגלל שדיברה לצוארי "כי היום חזרנו לקשר אחרי נתק של שנה" עניתי לה "למה ניתקתם קשר" היא שאלה אותי "כול התיכון והחטיבה היינו שישיה שאף אחד לא הצטרף אלינו ולא התפרק כולם פחדו ממנו ועברנו הכול ביחד היה לנו להקת ריקודי רחוב ובריקדאנס אבל אחרי שעזבתי אותם הכול התפרק היינו מובילים מקום ראשון בכול אמריקה" עניתי לה ועלה לי חיוך נזכר בתקוםה היפה בחיי "למה עזבת אותם ומה קרה פתאום חזרתם לקשר" אממ עזבתי אותם כי נתקלתי באחד מהימים כשהייתי מסטול מהבר ורבתי מכות עם אח של ריקי והרגתי אותו ריקי הרג את המשפחה שלי בתור נקמה והוא רוצה להרוג גם אותי בגלל זה התרחקתי מהם כדי שלא יפגע בהם ונכנסתי ככה לעולם התחתון סיפרתי להן את זה כשזעבתי הן אמרו שהן יהיו בסדר וכול זה אבל לא הקשבתי להם וחזרתי איתם לקשר כי אני צריך אותם קשה לי בלעדיהם הם המשפחה שלי" עניתי לה כנה ורק כשסיימתי לדבר שמתי לב שהיא נרדמה גיחכתי בגלל שהבנתי שדיברתי לעצמי נתתי לה נשיקה באף ושקעתי איתה בשינה עמוקה (ככה הם נרדמו)

קטלין את לא חוזרת למקס ולשום נעליים ומחר יש פגישה עם קלוין קליין" קטעתי אותה וראיתי שהיא מתעצבנת "אתה לא תחליט אלי" היא צעקה "רוצה לראות שכן" שאלתי אותה "אתה עוד פעם רוצה לריב מכות למה אין לי בעיה רק תזהר שאני לא ישפיל אותך מול חברים שך חתיכת טמבל...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

פרק ארוך במיוחד בשבילכן
ממשיכה בתשע הצבעות☆
לאב יו

באד בוי אנד באד גירל ♡. -מוקפא-Where stories live. Discover now