Laura Ross'a sarıldıktan sonra Ross şaşkınlık içindeydi ona kızıp bağıracağını düşünüyordu.Sadece birkaç hafta böyle beni özlediyse turne zamanında nasıl birbirimizi özleyeceğimizi düşünemiyorum bile.
-Laura sanırım Vanessa sana her şeyi anlatmıştır.
-Aaaa evet anlattı ama şey yani ben o kadar........
-Tamam üzüldüğünü biliyorum.
-Ama şeyy.........
-Tamam Laura anlatmana gerek yok çok üzülmüşsündür ama benim bu turneye gitmem gerekiyor.
-Biliyorum ama ben onu......
-Laura tamam çok özlüyeceğiz berki birbirimizi..
-Ross.
-Evet çook özleyeceğiz.
-Hayırrr
-Nasıl hayır
-Ben seni özlemeyeceğim.
-Niye
-Çünkü nem de burda senin hayranlarınla buluşmanı hayranlarınla buluşunca ne kadar mutu olacağını düşününce üzülmiyeceğim.Biliyorum sen hayranlarını çok seviyorsun ama merak etme aklın burda kalmasın sadece hayranların grubun ve müziğini düşün.
Ross sessiz bir şekilde.
-O pek öyle olamayacak.
-Bir şey mi dedin Ross
-AA hayır sadece tamam diyordum.Peki sen beni özlemeyecekmisin veya Ross bugün napıyor acaba demiyecekmisin.
-Tabikide diyeceğim.
Bu seferde Laura sessiz bir şekilde
-Tabi sen beni özlemeyeceksindir.
Laura nasıl böyle düşünebilirdi.Ross onu gerçektende çokkk ama çokkk özleyecekti sadece biraz onu özleyeceğini söylerse hep aklı bende olmasın onun özletecek bir şey yapmam istemiyordu.Ross niye böyle karar vermişti ki.
Ross ve Laura iyicene sohbe ettiler sonra dışarı çıktılar.Ross Laura'ya pamuk şeker aldı.Bissürü fotoğraf çekildiler.Lunapark'a gittiler.En önemlisi ise arkadaşlarını da çağırım yani Calum ve Raini'yi çağırıp eylendiler.Çok mutlulardı Ross'un gitmesine daha çok vardı ama hergün sanki yarın Ross gidiyormuş uzun bir zaman onu göremeyeceğiz gbi davranıyorlardı bu sayede çok eylenceli anlar yaşıyorlardı.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------TURNEDE NEWYORK...----------------------------------------------------------
Aradan uzun bir zaman geçmişti Laura Ross gittiği ilk günler biraz üzgündü ama artık alışmıştı.Onu ne kadar çok özlesede ne yapabilirdi sonuçta şu an Ross mutluydu.Laura R5 grubunun yani Ross'un NEYORK'a geldiğini duymuştu saten nereye gidevceklerini biliyordu ama magezin proğramlarında görünce ona süpriz yapmak istedi.Zaten onu çok özlemişti ve çözümü onun yanına gitmekte buldu.Bir gün Marano ailesi oturmuş sohbet ederken Laura Newyork'a gitmek istediğini arkadaşlarına desdek olmak istediğini söyledi.Normalde ollumsuz sonuç alacağını düşünüyordu ama yanılmıştı.
AİLESİ:
-Laura tamam ama bir şartla tamam bugünlerde biraz da olsa üzgün görünüyrsun eyer üzgün olmassan gidebilirsin.
Bu ne saçma bir şarttı zaten eyer o konsere gidip Ross'u görecekse mutlu olabilirdi.
Laura sonunda Newyorktaydı.Konser saati Ross'un yanına hızlıcana gitti.Ross o sırada gitarıyla uğraşıyordu Laura arkasından sessizce yaklaştı ve sesini değiştirerek meraba Ross dedi
Arkasına dönerek.
-Merhaba ama eyer bu.....Laaaaura.
Laura Ross'un karşısındaydı şu an. Çok üzel gözüküyordu.Üstündeki embe elbisesi çok şıktı ve onu tamamlayan saçları.........
-LAURA sen şu an karşımdasın ve hayal değilsin demi ve ş an benimle konuşuyorsun.
-Evet Ross şu an karşındayım ve seninle kononuşuyorum..
Ross çok sevinçliydi hemen Laura'nın belini sarıp ona srıldı sonra ınu döndürmeye başladı gerçektende çok mutluydu.R5 grubunu da gördü ve Rydel ve Ross'la fotoğraf çekildi..................................
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
LAURA VE ROSS'UN BU SEFER MACERALI BÖLÜMDE BURDA BİTTİ.
VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM .............................. ♥♥♥♥♥