Loura onu bir piknik alnina goturdu.Ross burayi cok begenmisti.Aslinda boyle bir yere geleceklerini biliyordu.Her ne kadar bilesede tahmin ediyordu.Loura'nin onu boyle bir yere getirmesi onun hosuna gitmisti.
-Ross sana sandiwic yapacagim bekle.Birlikte yeriz.
-Guzel olur Loura bende cok acikmistim zaten.
Loura Ross'un sandiwicleri yaparken Ross elinde bir top ile yanina geldi.Beraber top onayacaklardi.Loura Ross'u cagirdi
-Ross hadi gel sandiwicin hazir.
-Tamam geliyorum.
Ross ve Loura sandiwiclerini yerler.Ama Ross cocuklugundn kalan aliskanligini devam ettiriyordu.Cocuklugundan beri olan aliskanligi derken yemek yerken agzina burnuna bulastirmasiydi.Loura ise bunu fark edince guldu ve bir peceteyle yuzunu sildi.
-Tesekkur ederim
-Bir sey degil Ross
-Eyer yemegini bitirdiysen top oynayalim.
-Tamam hadi oynayalim.
Ross Louraya bir top atar Loura karsilik verir.Sonra devam ederler Ross yanlislikla Loura'ya cok sert bir top atar.Ve Loura bayilir.Sonra Ross Loura'nin bu durumunu gorunce ne yapacagini sasirmisti cok korkmustu.Aklna hastaneye goturmek geldi.Lourayi kucagina alarak en yakin hastaneye goturdu.Hemen ailesini ve Loura'nin ailesini aradi.Aileleri hastaneye gelince durumu anlatti.Loura hafif bir bayilma gecirmisti yani endiselenecek bir sey yoktu Ross bunu duyunca rahat bir nefes aldi cunkku topu yanlislikla atmisti ve Louraya bir sey olursa yasayamazdi.Calum ve Raini de durumu duyunca Loura'nin yanina hastaneye gelmislerdi.
-Noldu Ross Loura iyi mi?
-Yanlislikla top geldi.
-Kim atti.
-Ben attim ama yanlsla attim gercekten.
-Tamam.tamam
Ross Lourayi gormek icin odaya girdi.Loura gercekten de iyi gozukuyordu ama hala yaptigi bu hatadan hala pismandi.Loura'nin yanina geldiginda ilk kelimesi
-Gercekten cok ozur dilerim Loura topu yanlislikla tim gercekten.
Loura topun ona yanlislikla geldigini biliyordu.
-Sorun degil yanlislikla geldigini bende biliiyorum Ross.
Ross disari bir sure icin cikmisti.Loura'nin odasina girdiginde arkasinda bir sey sakliyordu.Loura'ya dogru yaklasti.Arkasindaki seyi cikardi ve Loura'a uzatti.Sizinda tahmin ettiginiz gibi bu bir demet cicekti hem de Lour'nin en sevdiklerinden.
-Loura bunlar senin icin.
-Aa Ross cok tessekkur ederim.
-Sana en sevdigin ciceklerden aldim.
-Hic gerek yoktu Ross.
-Sorun degil Loura
-Simdi nasilsin?
-Iyiyim bir az sonra taburcu olacagim.
Ross disari cikar bekleyenlere anlatir ve onlara eve Loura'yi o goturecegini soyler.Loura taburcu olur ve Ross onu evine birakir.
-Yaptiklarim icin ozurdilerim.
-Sorun degil Ross.der ve eve girer.