Laura mesajı gördükten sonra hiçir şey duymakistemiyordu koşarak eve gitti.Kapıda duran paparaziler onu görünce etrafına doluştu.Laura çok sinirliydi bir de '' Ross ile ilişkiniz var mı?'' diye sorular sorulunca.
-Yeter........Ross benim hayatımda olmadı hiçbir zamanda olmıycak ben Ross diye birini tanımıyorum artık lütfe beni rahat bırakın eyer Ross'un sevgilisi olup olmadığını soracaksanız var ama ben değilim.
Bu kelimeler magezin proğramlarında,dergilerde heryerde çıkmıştı Ross ise bu cümleleri duyduğunda hemen odasına gidip duvara vurmaya başlamıştı.O kadar çok üzülmüştü ki duvara vurmaktan kanayan elini farket miyordu bile göz damlalarını Laura'nın o sözlei için mi akıtıyordu yoksa işlemediği bir suç yüzünden ayrıldıkları için mi bilinmiyordu.Berki Ross hepsi için ağlıyordu onun için değerli bir şey olan Laura gitmişti hemde onu bir daha görmek bile istemeden gitmişti işte....
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Laura sabah ağlayarak kalmıştı o mesajı gördükten sonra ağlaması durmayacağı da kesindi.
Haa bu mesajı atan kimdi.Bunu ikiside düşünmekten kendilerini alamıyorlardı.Ross bu kişinin kim olduğunu bilmiyordu ama Laura için ise o masaj Ross'un yeni sevgilisinden gelmişti.Laura'nın buna katlanması gerekiyordu.Nasıl olabilirdi Ross beni kullanıyormuş? klafı ne kadar yanlış olsada Laura için böyleydi artık.
-----------------------------------------------ERTESİ GÜN SETTE-----------------------------------------------------------
Ross Laura'yı görmek o kadar çok istiyordu ki.Ama Laura konuşmak istemiyordu hatta göz göze gelmek bile istemiyordu ama gitmek zorundaydı sete.Laura sete girdiğinde içeride sadece Ross vardı.Gözlerinden yaş dökülerek ve ordan oraya bir şeyler mırıldanarak yürüyordu.
Laura ne dediğini duymak için yaklaştı.
-Beni kesin hiçbir zaman affetmiycek o aptal kız kimse o kız karşıma çıkmasın.Onu n yüzünden melek gibi bir kız benden ayrıldı.
Ross'un birden aklına bir şey geldi.Bu numarayı kime ait olabileceğini bulabilecek bir arkadaşı vardı.
-Evet evet Cody Cody bunu çözebilecek tek kişi.
Laura o sırada onunla göz göze gelmemek için saklandı.Ross ise onu görmemişti tek düşündüğü bu numarayı Cody'ye gösterim o aptal kızın kim olduğunu bulmak istiyordu.
------------------------------------------------------------CODY'NİN EVİ-------------------------------------------------------
Ross Cody'nin evine gitmişti gerçektende bu numarayı bulableceğine inanıyordu.
-Dostum başım dertte
-Noldu
-Tanımadığım bir kız bana ''aşkım''diye mesaj atmış bende bunun yüzünden .........
-Bunun yüzünden
Ross birden artık bu sırrı yani ilişkisi olduğu zaman ki sırrı kimseye söylemeyecekti o yüzden bunu Cody'ye söyleyemezdi.
Laura ise Ross'un o kızın yanına gider diye düşünüp onu takip etti.Cody'nin penceresi açıktı ve ordan onları dinliyordu.
-Ve eyer o kız çekizi biriyse hani anladın sen
Laura bu lafı duyduğuna inanamıyordu.Ona mesj atan kıza bildiğin çekici olduğunu söyledi.Laura'nın gözleri dolmuştu ve ağlamaya başlayarak oradan uzaklaştı.
-Bir ses mi geldi...?
Cody hemen o kişinin kim olduğunu 5dk içinde bulmuştu Ross o kişinin kim olduğunu öğrenince inanamamıştı.Aklından hiç bu kişi geçmiyordu.
,--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
BUGÜN KISA OLMUŞ OLABİLİR ÖZÜR DİLERİM SADECE HEYCANLI OLSUN DİYE KISA GESTİM ACABA O MESAJI ATAN KIZ KİM? ROSS NİYE BU KADAR ŞAŞIRDI? BU SORULARIN CEVAPLARINI ÖĞRENMEK İSTİYORSANIZ OKUMAYA DEVAM EDİN.........♥♥
YORUMLARINIZI VE VOTELERİNİZİ BEKLİYORUM GEÇEN BÖLMDE YORUM ATAN VE VOTLEYEN ARKADAŞLARA TEŞEKKÜR EDİYORUM♥SİZİ SEVİYORUM♥♥♥♥