Marinette:
Prudké světlo projasnilo pokoj. Otočila jsem se a chtěla objat Adriena, ale on tam nebyl. Skoro jsem vyšilovala, po té noční Mure. Uklidnila jsem se, když se ze zdola ozval rámus. Seběhla jsem schody a zamířila za rámusem. V obýváku nikdo nebyl a přeci jen se odsuď ozývaly ony rány. Rozbitá váza, roztříštěna na milion maličkatých kousků.Musel jít do kuchyně. Jenže jen jak jsem zvedla nohu, o něco jsem zakopla. Podívala jsem se. Bylo to malé černé kotě. To nebylo to nejhorší, prošla jsem celý barák, ale Adrien nikde.
Adrien:
Probral jsem se hrozně brzo. Z venku se ozývaly různé zvuky. Šel jsem se podívat a do vnitř vklouzlo malé černé kotě. Chtěl jsem zavřít dveře, ale obrovská rána z venku mne donutila se transformovat a opustit dům měl jsem pocit, že to byl padouch, ale bylo to nemožné. Náš veleslavný vrah právě odbouchával petardy různě u lidí. Jen co mne zmerčil, vyndal pistole a několikrát vystřelil na lidi. Musel jsem ho nechat jít, lidský život byl cenější než on. Stejně po tom zmatku jsem ho ještě chvíli hledal.Konečně jsem ho našel. „Jediný co ti řeknu je to, že se ti sám ukážu kdo doopravdy jsem až ty přede mnou odhalíš tvář bez masky” řekl a s těmi slovy zmizel ve stínu. Vzdal jsem to. Jediný co mi z toho rozhovoru zbylo, byli jeho slova a papírek s šifrou koho se pokusí zabít příště. Musel jsem vědět kdo to je.
Marinette:
Konečně se vrátil domů. Byl večer a on se tvářil jak když má zítra někdo umřít. „Co ti je, že se takhle tváříš?”
„Nic, jen jsem šel k Eiffelovce kde byl ten vrah, postřelil pár lidí jen co mne uviděl a potom jsem ho šel najít. A když ho konečně najdu, tak mi řekne 'že mi ukáže kdo je až před ním sundám masku' pak mi zmizel ve stínu. Jo a ještě mi dal tenhle papírek. Je to šifra koho se pokusí příště zabít. Mám pocit, že máme spoustu práce s tímhle a s ním.”
„To máš sice pravdu, ale příště musíme tedy ty musíš vědět co uděláš.”
„Jo to vím, ale teď jdu spát.” otočil se a zamířil po schodech, když v tom mu do cesty skončilo kotě. Jen se usmál a vzal si ho do náruče. Vrátil se zpět ke mně a společně s kotětem se posadil vedle mne na gauč.Další kapitola.
Vymyslete jméno pro kotě. Je to jen na vás.
ČTEŠ
BFF: Nejlepší kámoši do konce života
RandomNejlepší přátelé, velká láska, hrdinství. To vše obnáší tato kniha. Jednou se Marinette dozví, že Adrien je kocour. Jak na to bude reagovat? Co se stane? Budou spolu? A co udělá Marinette, když uvidí Adriena s jinou? Potkají se znovu až budou starší...