🌀5🌀

882 42 7
                                    

Marinette:
Dnes ve škole se Adrien choval divně. Chtěla jsem na to přijít a to se mi právě hodilo, že mám pro Alyu dárek. Vešla jsem do třídy a sedla si vedla Adriena. On seděl na Ninovým místě a já na tom jeho. Takhle to bude do konce školního roku. Vůbec si mne nevšímal. O přestávce ke mně přišel Nathaniel. „Ahoj Marinette." řekl „ahoj Nathe" odpověděla jsem mu a mile se usmála. To Adrien nevydržel čapl mne za ruku a něco křičel na Natha. Vyšel se mnou na chodbu a hned začal mluvit.

„Promiň nevím co to do mne vjelo

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

„Promiň nevím co to do mne vjelo." řekl smutně a chtěl odejít. Já ho chytla za ruku a obrátila k sobě čelem. Bylo vidět, že si myslí že budu vivádět a seřvu ho. „Tak čičina nám žárlí jo?" to asi nečekal hned se usmál. Já ho obejmula a dala mu pusu. Jsem ráda, že má o mne strach.

Šli jsme ven jen já, Alya, Adrien a Nino, později se k nám přidal Luka. Adrien ho celou dobu pozoroval. Došli jsme na hřiště. Nino vyndal míč a začlo se hrát. Já, Alya jsme seděli na lavičkách a pozorovaly kluky. Později se k nám přidal i Luka. Sedl si vedle mne, jednu ruku si dal kolem mých ramen. Já ji schodila a dál sledovala souboj. Jednu věc udělal Luka, kterou neměl dělat. Snažil se mne políbit. Adrien to spozoroval, chtěl se k němu rozeběhnout, jenže zapomněl na míč, který ještě před tím vykopal Nino. Míč trefil Adriena a on spadl na záda. Já se sebrala a běžela za ním. Luka mezitím odešel.

„Jsi v pohodě, není ti nic?" ptala jsem se Adriena se slzami v očích

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

„Jsi v pohodě, není ti nic?" ptala jsem se Adriena se slzami v očích. Ten na mne jen koukal. Já to už nevydržela. Zrovna se nadechoval, že něco řekne, ale já ho umlčela polibkem. Kdyby tam nebyla Alya s Ninem bůhví co by se stalo. Po tomhle zážitku jsme každý šel domů.

„Ahoj mami, napadlo mne jestli bych mohla přespat u Alyi?" zeptala jsem se mamky jen jak jsem zavřela dveře. Vyběhla jsem po schodech nahoru do pokoje. Vzala si již připravený kufr. Utíkala jsem k Adrienovi. Před jeho domem stála Chloé. Dělala jsem, že ji nevidím a ignorovala jsem ji. Rychle jsem zazvonila a doufala, že mne pustí dál. Naštěstí ano, já rychle vklouzla dovnitř a Chloé zůstala venku.

Vešla jsem dovnitř a kufr mi odnesl do jeho pokoje. „Já se půjdu vykoupat." řekla jsem Adrienovi. Z kufru jsem vytáhla nové oblečení a zalezla do koupelny. Kapky teplé vody dopadaly na mou kůži. Vypla jsem vodu a vylezla ven ze sprchy. Vzala jsem si Adrienův ručník a do něj se utřela. Pak jsem na sebe hodila tepláky a tričko. Opatrně jsem vylezla z koupelny. Adrien nikde, najednou mě někdo chytil ze zadu a políbil na krk. Já se otočila k osobě čelem a odechla jsem si, že je to Adrien. Začalo to být tak romantický a v tenhle moment mi volal Luka. Já mu to típla a úplně si mobil vypla. Pak jsem se zase věnovala Adrienovi.

Ahojte lidi je tu další kapča za jeden den jsem vydala dvě. To je úspěch.

Werca13

BFF: Nejlepší kámoši do konce životaKde žijí příběhy. Začni objevovat