Yaz sonu ..

26 6 7
                                    

Her insanın saçma hayalleri vardır kabul edin diğer kimseye anlatmak istemedikleri, gece yataklarında tavanlı sinema sahnesi gibi oynatırlar gözlerinin önünde, bazılarınınki gerçekçidir olabilicek normal hikayeler, bazılarınkı delice uçuk hilayeleridir. Onları hayalleri var eder, aslında benim de 'aramızda kalsın' sanırım uçuk hayallerim var.. 17 yaşında olmama rağmen onlardan vaz geçemiyorum. Merak ettiyseniz söyliyim o uçuk hayal, hayallerimin şehri Londra' da okumak ve ' gerçekten saçma ve bunu binlerce kızın hayali olduğunu biliyorum ' Ashyon Irwin le bir şekilde tanışmak evet doğru tahmin o, 5 SOS grubunun muhteşem sarı dalgalı saçlı mükemmel bateristi.. Aman tanrım onun düşününce bile saçma bi tebessüm yerleşiyor yüzüme, ne mükemmel değil mi (!)

Tahmin ettiğiniz üzere lise 3 e geçiyorum evet çok heyecanlıyım ve tam bir hafta sonra okullar açılıyor aslında 5 Eylül de yaşımı doldurmuştum ama fazla üzerinde durmam böyle şeylerin ..

Sanırım bu sene diğer senelere benzemiyecek, çünkü ben normalde sosyal olan bir insandın yani geçen seneye kadar.

Hoşlandığım çocuk gözümün önünde başka bir kıza deli gibi aşıktı ne aşşağılayıcı diymi iğrenç  birşey , aslına bakılırsa çok fazla üzülmüştüm ama bu sene ve bidahaki son senem sadece Londra' ya okaklanmak istiyordum ve saçmalıklara ' şirin saçmalıklar ' ...

Bu sene tenefüslerde okumak için birsürü kitap almıştım, hayatımın bir parçası olan basketbolu bırakma kararı verdim ve telefonuma yeni müzikler indirdim tüm sene ' en yakın arkadaşımla, ki oda benim aynımdır tek fark çok sevdiği bir sevgilisi var , ilişkilerini kıskanmıyorum değil' bu üçlü de takılmayı ve notlarımı olabildiğince yukarı çekmek istiyorum..

Annem hep bu iki sene dişimi sıkarsam üniversitenin mükemmel olacağını söylüyor, çoğu şeyde onu dinlemesem de bunu riske atabiliceğimi sanmıyordum..

Geçen seneye nazaran daha zayiflamıştım omuzlarım basketbol oynadığım için ' şu an kesin bi kararla bıraktım' omuzlarımın güzel bir genişliği vardı, boyum 1.75 ve ve sanırım ela gözlerim dümdüz uzun açık kahve saçlarım, tel taktığım için dümdüz ve bembeyaz dişlerim vardı ve bu hayalinizde canlandırdırdığınız kız bu sene tam anlamıyla asosyal oluyor..  %99 kendimi beğenmezdim ve asla bir egoistliğim yoktu ve içten söylüyorum ki böyle insanları hiç sevmezdim.

~ 6 gün sonra ~

Yarın sabah okula gidiyorum ne mükemmel değil mi (!) bütün yaz doğru düzgün birşey yapmamışken bide okullar mı açılıyordu yani?  Lanet olsun! O maratona başlamak ve lanet olası güzel egoist kızları çekme zamanım başlamak üzereydi 'sinir bozucu öğretmenleri saymıyorum '

Akşam olmuştu bile tüm gün okul için alışverişteydim yeni pantolon ve yeni t-sort  'evet etek giymiyorum' yatağıma uzandım ve yeni kitabımdan bikaç bölüm okudum çok yorgundum ve hemen uyumak istiyordum bu yüzden ışığı kapadım ve kapımı çektim ' odan göz alıcı değildi su yeşili duvarlar bi taraf tamamen dolapla kaplıyken karşısı tamamen camla kaplıydı diğer duvarda bi kitaplığım ve çalışma masası, komidin ve paralelinde bir yatak bembeyaz..'     tabiki hemen uyumadım her geceki gibi ilerki yaşamımı, Londra ya gidebilme ihtimalimi ve kahrolası okulu düşünüyordum aslında anneme yalvarmıştim 12 sınıfta Kolejie gitmek istiyordum, orada not sıkıntınız olması imkansız, sınıflar 10 kişilik ve kafa insanlar var .. ama bi yandan kardeşten farksiz en yakın arkadaşım vardı 'Dilda' onu gerçekten çok seviyordum ve en yakin arkadaşlar olarak çok kafa insanlardık beraberken deli gibi eğlenir, saçmalardık .. Sanırım daha fazla esnemeden uyumalıyım.. Vee sanırım büyük bir ayrıntıyı atladım

                                       -Ben  SU..  

KASLI GRIITSSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin