Bölüm 2

20 5 10
                                    

Yavaş yavaş uyumuştum..

Bu arada size söylemem gerekenler va.. Yaklaşık bir buçuk iki ay önceydi bi çocukla tanıştım yani aslında tek taraflı bir tanışma beni tanıdığı söylenemez. Çocuk benim için gerçekten mükemmel hatlara sahipti .. Yüzü, gözleri, dudakları kalın ve mükemmel görünümlü , saçları ve dalgalı o mükemmel saçlar, ve kasları aman tanrım! mükemmeldi, boyu benden yaklaşık 10 santim uzundu ama onunla daha tanışmamıştım bile sadece onunla ortak çok yakın bir arkadaşımız vardı, ona herşeyi onunla ilgili herşeyimi anlatırdım gerçekten çok iyi bir insan ve bana elinden geldiğince yardım ederdi ve bana okullar açılınca onun hırkasını bana getiriceğine dair söz verdi ne kadar mükemmel ama okulda saçma derslede ve tenefüslerde ona sarılacaktım adını her andığımda yüzümde oluşan o büyük tebessümü kontrol edemiyordum..

Size üzücü  bir haberim var  ' yakın arkadaşlarıma göre yakışıklı olmayan bu çocuk ' büyük bir egoistti, nasıl mı kendini karşı konulamaz çekicilikte ve dünyanın en yakışıklı erkeği sanıyordu, işim çok zor olacak biliyorum ama bencede karşı konulamaz kısmını okadar da abartmamıştı. Ve benim sevgili sarışınım Kolejdeydi ve bende onun okuduğu koleje gitmek istiyordum, kesinlikle o olduğu için değil(!) Aslında neyse orayı karıştırmayalım.

~ Sabah ~

Saat tam 7 ve alarmım popiler bir şarkıyı bağırıyordu, kapatmak için uzandığımda yere düşürdüm ve almaya çalışırken kendimi yerde buldum. Anlıycağınız ilk okul sabahım pek de güzel başlamamıştı. kalktığımda erkek kardeşiminde hazırlandığını gördüm yarı kapalı gözler ve dağınık topuzum tabiki marvel kahramanlı pijamamla ' onlara bayılırım' banyodaydım pek iyi gözükmüyordüm ufak bi duştan sonra dişlerimi fırçaladım, giyinmeye başladım, ailemin işleri önceden başladığı için çoktan çıkmışlardı ve kardeşimle birlikte dışarı çıkardık her okul günü. Okul pantolonumu ve lacos umu giyikten sonra çantama bir defter sıkıştırıp ve kitabımı alıp kapattım saçlarımı kurutup sadece taradım çünkü zaten dümdüzdüler. Pek büyük olmayan siyah kemikli gözlüklerimi saçıma aldım sadece derlerde filan yüzüme yakarım. Telefonumu alıp kulaklığımı taktım ve bordo tonundaki nike spor ayakkabılarımı giyip evden çıktık kardeşim servisle gidiyordu ve ona veda edip yola koyuldum okul 15 dakikalık mesafede olduğu için yürüyordum. Sabah sporu (!) .

Okulun önüne geldiğimde iğrenç bir duyguyla bahçeye adım attım sanki herkezin gözü bendeydi heyy havalı filan değilim düz bir bahçe yoluydu ve okulun en ezik insanı için bile eminim aynı hissi veriyordur..

Sıralara geçerken telefonumu karıştırıyordum ve onu yeniden gördüm, aslında görmek istemiyordum hayatımın 1 yılını ondan hoşlanarak geçirmiştim ve oda başka bir kızı seviyordu, şuan sanırım kalbi boştu ve ben ondan tüm benliğimle nefret ediyordum.

Ama yinede onu görünce heyecanlanmıştım nedenini bilmeden ve kafamı kaldırdiğımda bana doğru baktığını farkettim, uzun zamandır görmüyordum onu ve nekadar hoşlantı desemde o 1 yıl içinde sevmiştim onu çok fazla ama sevmiş-TİM.

Ne yalan söyliyim bi baktım ki yine aynı yakışıklılığı üzerindeydi uzun boyu geniş onuzları siyah saçları kasları ve EGOSUYLA karşımdaydı ama onu takmamış gibi yapıp sıraya geçtim ve bikaç dakika içinde en yakın arkadaşım geldi uzun bir konuşma sırasında sınıftaydık.

Dedikodu yapıyorduk Dilda'yla. Aslında benim aklımda tek bie erkek vardı Sarışın .. Onu aklımdan çıkaramıyordum saf bir duyguydu aslında habire yüzümdeki ahmak gülümsemeyi silmeye çalışıyordum . Kim en arkada espirisiz gülen bir kıza deli gözüyle bakmaz ki?

Sıradan dersler ve günler geçmişti konular ağırlaşıyor ve Londra' ya gitmek için sabirsızlanıyordum. Oraya gidince herşeyi unutmayı ve yepyeni bi hayata başlamayı planlıyordum sırf bu yüzden arkadaşlarımla hafta sonları sinemaya gitmek yerine test kitaplarımla baş başa kalıyordum ne kadar sıkıcı olsada yapmak zorundaydım..

Ve bu sene ders notlarım gerçekten yüksek olursa annem Koleje gidebileceğime dair söz vermişti bunun verdiği heyecen da vardı tabii.

Kolejde sadece 2 sınıf vardı ve sınav notum 400 ün altında olduğu için onunla aynı sınıfta olacaktım..

Düşünsenize onulun ilk günü 'ozaman görünüşüm dahada güzel olacak ' sınıfa girdiğim anı milyonlarca kez hayal etmiştim aslında ilk onamı bakıcaktım ortak arkadaşımamı sarılıcaktım tenefüstemi girecektim, kulaklık olucakmıydı, nasıl giyinmeliydim ... bu sahneleri farklı farklı milyon kez tekrar ettiğimi hatırlıyorum ve daha değişik şıklar da var sınıfa girerken ayağımın takilması, çop kutusunu devirmem, rezil olmam ve birsürü şey ..

Ya beni güzel bulmazsa ya dikkatini bile çekmezsem?  Ne olucktı yine acımı?  Hiç sanmıyorum belkide içime filan kapanırdım bilmiyorum ama bunun olmaması için her gün dua ediyorum ..

Ve zil çaldı ilk okul gününün bitmiş olduğunu bilmek bile sevindirdi beni.

Dışarı çıktığımızda Dilda birşeyler anlatıyirmuş fakat  1 senemi mahfeden mahluk u gördüm göz göze gelmiştik ve pis bi bakış attım en son Dilda beni dürtmesini hatırlıyorum ve sonra konuşmaya dalıp evlerimize gitmiştik..

KASLI GRIITSSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin