Siyah Beyaz Hayat

133 14 6
                                    

Bu bölüm en değerlim Şevval'im (bok çuvalım) için.Herşeyim iyiki yanımda 

İki dakikadır odada boş boş oturuyordum ama daha neler olduğunu çözememiştim kadın aniden bağırmıştı sonra kendimi odamda buldum odadan çıktım Buğra'nın odasının kapısını tıklatıp içeri girdim.

Ama olanlar hiç umrunda değil gibiydi.Çalışma masasına gömülmüş bişeyler çizip karalıyordu bana döndü

-Bişey mi oldu? dedi.

Pff salaq bu daha ne olabilirdi ki aşağaıda neler olduğunun açıklamasını yabıcak gibi durmuyodu bende zorlamadaım

-Bişey olmadı sıkıldım öyle bakıyım dedim neyse ben seni rahatsız etmeyim diyerek odadan çıktım.

Egenin odasının kapısı açıktı kapının önünde durdum Egeye ve içeriye göz gezdirdim yatağa uzanmış  tavanı seyrediyordu tam çıkmak üzereydimki Ege:

-Ne dikiliyosun orda dedi.

-Hiç kapın açıktıda ondan baktım.

-Her açık kapıdan içerimi giriyosun belki özel işlerim var . dedi ve şuan çok itici gülümsüyodu :))::)

-Özel işin varsa kapını kapat dedim. Kapıyı kapatıp aşağıya indim mutfaktan su aldım merdivenlere oturdum.

Oturma odasına yakın olduğu için konuştuklarını duyarım diye düşündüm merak etmiştim ama hiç ses yoktu çünkü konuşmuyolardı.Sonra o bağıran yaşlı kadın sinirli bi şekilde konuşmaya başladı

-Siz beni öldürüceksiniz herhalde Altay bu ne demek oğlum açıklayın bana hani sondu anası babası belli olmayan kimin nesi bilip bilmediğiniz çocuğu siz neden evlatlık alıyosunuz kendini çocuğunuz olsa ya.Biri evladın ıbırakır öteki başkalarının çocuğunu büyütür.

1 dk bu kadın benden bahsediyordu.Bi yönden haklıydı kimin nesiydimki evin düzenini bozmuştum Fulya konuşmaya başladı.

-Anne benim çocuğum olmuyo kaç kez konuştuk bu durumda nasıl bi sorun oluşabilir hı anne?

Fulya ağlıyordu ama ben hiç bişey anlamamıştım kim çocuğunu verdi  odaya gitmek için hızlıca ayağa kalktımki kalkmaz olaydım bardak yere düştü ve kırıldı. Gözü yaşlı Fulya Selma herke kapıdan çıktı bana bakıyordu welim ayağım birbirine karıştı.Selma:

-Duydun demi herşeyi dedi.

Sadece kafamı olumlu anlamda sallayabildim.Fulya kafasını eğdi gözyaşlarını silmeye çalışıyordu Selma yanıma geldi koldan tuttu kafasını yana yatırarak hadi yukarı çıkalım dedi bende tamam dercesine kafamı salladım.

Kadın ölmeyi unutmuş ama ondaki atar  hitler annede bile yok evlatlık olabilirim ama neden bu kadar küçümsedi ki. Selma ile odamda yatağın üzerine oturduk Selma konuşmaya başladı.

-Bak aşağıda ne duyduysan yanlış anladın ben sana anlatıcam herşeyi hiç bişey sorma ve sakince beni dinle tamammı? hooof Bak şimdi benim yıllar önce bi çocuğum oldu.

-Çocuk mu evlimisin diyecekken.''Sözümü kesme analştıcam herşeyi'' dedi

-Evli değildim ama..(ağlamaya başlamıştı) Çok sevdiğim uğruna ölebileceğim biri vardı gençlik yıllarımda 2 yıl birlikte olmuştuk ve ben ondan hamileydim ama ona söylemedim kimseye söyleyemedim en çaresiz yalnız kaldığım anlardı intihara kalkıştım bir çok kez ama olmadı yapamadım aylar geçti karnım şişmeye başladı herkes bişeyler şüphelendi en sonunda ben gidip ona sevdiğim adama herşeyi anlattım ve noldu biliyormusun bbenden ayrıldı o zaman çocuğa  bakamazdık şimdi olsa aynı hatayı yapmazdım  bir anda yalnız kaldım annem öğrendi Fulya öğrendi babam herkes öğrenmişti o kadar utanıyordum ki babam yüzüme bakmıyordu evde yokmuşum ölmüşüm gibi davranıyordu annemde çocuğu doğurdum sonra onu yetimhanenin önüne bırakıp gittim acaba şuan nerde nasıl bilmiyorum annem ise hala benden utanıyo.

Ağzım açık kalmıştı o kadının bahsettiği biri çocuğunu bırakır Selmaymış :o Selma devam etti konuşmaya

-Bu arada Fulyanın çocuğu olmuyo onlarda evlatlık ediniyolar Buğra ve Ege 'de evlatlık neyse sen bunlara aklını yorma yaşlı kadın zaten konuşyo dinlel dedi ve odadan çıktı. 

Ege ve Buğrada benim gibiydi yabancılık çekmiyecektim.Düşünmemeye çalıştım ve uyudum.Sabah beni uyandırmaya Ege gelmişti şaşırdım geldiğimden beri bana gıcıktı.

-Kalkk hadi kahvaltı hazır annem seni uyandırmamı istedii. Kalksanaa yağğ Esliiiiğiiin.

Kafamı yorganın altından çıkardığımda uzaylı görmüş gibi bana baktı onunda gözleri yarı açık yarı kapalıydı.

-Hadi elini yüzünü yıkada aşağıya in dedi gitti.

Banyoya girdim elimi yüzümü yıkadım aynaya bakarken bi kez daha ne kadar çirkin olduğumu  anlamıştım Egenin korkmasına şaşmamalı.Aşağıya indimde dünkü misafirler gitmişti herkes gülüyordu.

Beni görünce herkes Günaydın dedi bende ''Günaydın'' diyerek karşılık verdim ve sandalyeye oturdum.

Kahvaltı bitmişti Altay amca :

-Eslin bana bakarmısın dedi.

Kafamı kaldırdım ona baktım Cebinden bi kutu çıkardı bana uzattı kutu paketlenmişti 

-Bu ne dedim

-Telefon dedi hattın takılı herkesin numarısını kaydettim bundan sonra ihtiyacın olur dedi.

Kuutuyu elinden alarak teşkkür ettimPaketi açtım Galaxy mega almıştı adam zevkini biliyordu ama kafam kadar telefonu yanımda nasıl taşıycaktım. 

Masa toplandı masadan kalktık oturma odasında oturuyoduk Buğra:

-Ege Eslinle,Atakanları tanıştırsana dedi.

Ege:

-Abi biliyosun uyuz oluyorum onlara dedi.

Beni bişey anlamamıştım ki buğra bana bakarak:

-Yan tarafta oturuyolar Ege seni tanıştırır hem biraz gezersiniz dedi.

Eeed canımlar 3. bölümde buraya kadar 20 votede yeni bölüm gelir vote ve yorumlarınızı bekliyorum 

Yalnızlık Kokulu HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin