Věř

55 8 3
                                    

Pokračování předešlé kapitoly

Lilly: "Věř mi já to nebyla!"

Lilien: " Ale všichni to říkají..."

Lilly: " Vážně mě z tohohle podezříváš...já myslela že jsme kamarádky..."

Lilien: " Hrozně bych chtěla věřit, že si to ty nebyla

Lilly:" Tak věř!" *Odejde*

Lilien už zase nevěděla co je pravda a co lež, ale bylo tu i něco co jí zlepšilo náladu. Napsal ji Oliver a chtěl se sejít.

Lilien už seděla v parku a čekala na lavičce, kde se měli znovu sejít. Doufala, že to bude zase tak úžasné jako minule a třeba, třeba se mu líbí a začne sní chodit, ale co si to namlouvá jen mu je jí líto to je celé nic jiného za tím není.

Poté už ho zahlédla a znovu se pousmála.

Oliver: "ahoj".

Lilien: " ahoj"

Oliver: " Jak se máš už je to lepší?"

Lilien: " Jo je to lepší, jen pořád nevím kdo to udělal a proč..."

Oliver: ".... Nechceš si zatančit?"

Lilien: *směje se* "Tady?"

Oliver: "A kde jinde?" *Usmívá se* " Stejně určitě toužíš si zatančit s nejhezčím klukem na škole."

Lilien: " Si faníš..."

Poté ji Oliver chytil za ruku a začali tančit. Nejdříve to bylo pro Lilien divné, ale postupně si to začala užívat a smát se.

Tohle odpoledne si s Oliverem moc užila a když se spolu loučili stalo se něco divného, Oliver ji dal polibek na čelo. Lilien v tu chvíli zrudla a rychle se rozloučila. Vevnitř v sobě ječela štěstím.

Přece jenom bylo dobře, že někdo tu fotku rozeslal. Kdyby jí ten někdo nerozeslal nikdy by nemluvila s Oliverem.

Jakmile přišla na pokoj tak šla rovnou do sprchy. Nejdříve ovšem zkontrolovala jestli jsou zamčené dveře, aby nedošlo k omylu a někdo nevyfotil novou fotku...

Po sprše šla do pokoje s zjistila,že na ni v pokoji čeká Lilly.

Lilien: "Ahoj, co tu děláš?"

Lilly: " Ahoj...víš asi bych ti měla něco říct."

Lilien: "Ano, poslouchám..."

Lilly: " Před týdnem jak jsme si udělali ten maraton filmu večer tak jsem tě že srandy vyfotila...

Vyfotila jsem tě v té sprše a nastavila ti to na tapetu, ale přísahám, že jsem to nikomu neposlala...to už udělal někdo jiný...."

Lilien: "Cože si udělala?!?" *Rozpláče se*

Lilly:" promiň, já ti nechtěla ublížit, kdybych věděla, že to někdo rozešle nikdy bych tu fotku nevyfotila!"

Lilien: " Víš co? Odejdi prosím!"

Lilly: "Ale...."

Lilien:" Jdi!!"

Když Lilly odešla, zapla Lilien svůj mobil. Ano opravdu byla její fotka nastavená na tapetu,ale jakože si toho nevšimla dříve?!? Poté se podívala na své zprávy a všimla si, že před pěti dny byla z jejího mobilu odeslána 25ti lidem nějaká fotografie. Rozklikla to a zjistila, že je to ona fotografie jí nahé.
  Podívala se na čas odeslání a zjistila, že se to odeslalo před pěti dny ve 3 ráno a už jí to došlo.
    Lilien často spávala s mobilem pod polštářem a někdy se jí stávalo, že na něm přes noc něco naklikala tím jak se převalovala a vše už bylo jasné,
To ona si to udělala všeho sama!


DancerKde žijí příběhy. Začni objevovat