Yeniden hoşgeldiniz olmayan okuyucularım!
İlk olarak çok mutluyum. Çünkü diğer bölümde atraksiyonlu kısım yapmıştım veeeee büyük haber bir sayfa sonraya yerleşmiş. Yani şöyle;
Haberim...
-Diğer sayfaya geçer-
Okulların açılması!
Yav ben bunu size niye anlatıyom gidin okuyun. Bu arada okulların açılcak olmasını bidaha hatırlattım. Eheh. İçimde bir Voldi, bir Snow var. (yazar bu kısmı yazarken o bir yumrular prensesi yazmamak için kendini zor tuttu.)
Anlatıyım arkideşler.
Vikipedi'de Adventure Time'a bakıyoduk. Orda karakterleri tanıtıyodu. Ve yumrular prensesi bölümü şöyleydi;
Yumrular prensesi: O bir yumrular prensesi.
Cidden, bu kadar açıklayıcı olduğun için saol. Neyse ki devamında anlatıyo ne olduğunu. Yoksa yumru ne ben nerden bilcem?
Ayrıca bu komik çünkü hep şöyle derler;
O bir korsan, O bir şantajcı, O bir yumrular prensesi!
İşte, bakın. Kendimi tutamadım.
Karlos ileYaren çok yakışmıyolar mı? Bence çok güzel. Ayrıca böyle konu atlamama alışın artık.
Ya şu kokokola -yazması çok eğlenceliymiş bundan sonra birleşik yazcam öyle daha güzel- reklemındaki şey varya. Hangi kokokola şişesi şeklinde denizin ortasında böyle içine giriyon seni fırlatıyo denize düşüyon. Bildin mi?(ay bide böyle bir soru var bi kullanıyım dedim. Yoksa kullanmam ben bunları. Hep size sipeşıl yapıyom.)İşte o çok havalı! Ben ona binmek istiyom ama yandaki kırmızı oturma yerlerine çarpar pörsürüm diye korkuyom. Pörsümek ne sormayın, açıklayamam yani. Bende saklı.
Ha bu arada, Şok marketinin dışındaki "Şok" yazısını gördüğünde önüne geçip, kafasını "o" nun ortasına geçirip şok olmuş gibi bakarak fotoğraf çekilen de benim.
Ne alaka bilmiyorum.
Ayrıca evet, Ulan İstanbul izliyorum. Aslında bunu Karlos-Yaren kısmında söylemem gerekiyodu ama oraya dönüp yazmaya üşeniyom.
Ha bi de bölümün başında içimde bi Snow var demiştim. O kadar da değil yani. Merak etmeyin sizi taramam.
Bu bölümlük bu kadar yeter bence, zaten geç oldu. Yatın uyuyun. Uyku güzeldir.
Saçmalamanın devamı, parmaktan sonra!
-Kestik!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bugün Yine Kopuyorum!
RandomÇok mu sıkıldın? -Evet!- Okuycak bişeyin kalmadı mı? -Evet!- İşsiz misin? -Hemde nasıl!- Babam böyle pasta yapmayı nerden öğrendi-…-Ha bu espiri kullanıldı demek? Ne soğuyu ya gayet güzel espiri!Tamam tamam vurmayın! O zaman tamam siz okuyun. Hatta...