Sizden gelenler...

148 12 2
                                    

Yb'nin acayip geç gelmesi konusunda üzgünüm. Ama kimse yorum yapmadı. Yapan arkadaşlara acayip teşekkür ediyom. Bu bölümü de sırf size yazıyorum :). ansksjsj ayrımcılık :).

"Bir varmış, bir yokmuş. Evvel zaman içinde, kalbur saman içinde; develer berber, pireler tellal ve annem benim beşiğimi tıngır mıngır sallar iken ben beşikten düşmüşüm. Burnum kırılmış sonra bir varmış, bir yokmuş olmuş. Nasıl oldu ben de bilmezken burnum gitmiş işte.

Burun acım dayanılmazken okulda benim burnumla dalga geçen James Potter'a dersini vermek istediğimi hatırlıyorum. Ardından onu ve Lilly'i öldürdüm. Muhahahaha. Ama onların çocukları sağ kaldı ve bu beni deli etti.

Bu çocuğu öldürmek için çok uğraştım. Ama çocuk 'Seçilmiş jojuk'tu gebertemiyordum bu çocuğu. Sonra bi de kafamdaki saça bakıp -hahaha olmayan bir şeye bakamazsınız- bana Caillou (ya yazılışını unuttum. Ama kayu diye okunuyordu) demeye başladılar. Ben bu çocukları gebertirim dedim, elime münevver asamı ( :) ) aldım sonra kendim geberdim. Allah da rahmet eylemedi, siz düşünün halimi. Bir fatiha okursanız size müteşekkir olurum.

Saygılar,

İsmi Lazım Değil"

Bu da çok hoştu. Mektup fikri çok komikti :). Müteşekkir :) akslsksjs çok iyiydi. @ ''e teşekkürler :).

••••••••

"işsizlikten ikinciyi yazuom -,-

hmm... bu sefer hp fanfic olsun. bu arada üstüne çikolata sosu ddsdsdsds. tamam komik değil anladık -__-

harry'nin ağzı. bu arada dişlerini fırçalamamış sdafdagsaf. neyse işte.

"Laa la laa la ben de böleyiiiim

la la laa la hep de böleydiiiiimmm..." hermione gryffindor kızlar yatakhanesinde böle ciyaklayıp duruyodu. ronla ben de ona nolmuş olabilceğini düşünüyoduk. acaba korsanlar onu esir mi almıştı mesela? hıa? hıa? o kadar yüksek sesle ve iç acıtan bi şekilde bağrıyodu ki...

"A-ma olmaz, ama olmadı olmadiiiee" çığlığı hala erkekler odasına kadar geliyodu.

"Ron! Bence korsanlar hermoğini yi kaçırmış!" dedim rona. ron sa yutkundu ve,

"o zaman... onu korsanlardan kurtarak!"

"yani günü kurtarcaaazz! yineee!"

"bi dakika o zaman kostüm giyek."

"taam."

***

"nasıll görünüyorummm?" hermione hala çığlık atıyodu. ama kostüm bulmak zor iş yane napak. arada beş defa ron un çaktırmadan topuklu ayakkabı almasını engellemem de gerekti. beş saat kadar sonra ikimiz de çok erkeksi kıyafetlerle hermione i korsanlardan kurtarmaya hazırdık.

ben, çok havalı, pembe bir hippi kıyafeti altına sandalet giymiştim. ayrıca neville bize kimseyle paylaşmadığı rujunu vermişti. ron da saçlarını örüp mini etek giymişti. ikimiz de pembe neon ojeyle kıyafetimizin üzerine "HARRY VE RON ÇOK HAVALI DERNEĞİ" yazdık.

vee harmioneyi korsanlardan kurtarmaya gittik.

sonra da hermione dedi ki aslında şarkı sölüyomuş.

geri döndüğümüzde ron bana, "hmm. bence hermoğini'yi korsanlar tehdit ettiği için öle davranıyo." dedi. duraksadım... çünkü canım çok durak içesim gelmişti napam.

*7465734683246732 durak içtikten sonra*

"her neyse o zaman hermoğini yi takip edek."

***

"Süper çıcık Herri nin seyir defteri

1. dakka: mağdur gız hermione, büyü dersi çalışıo.

3. dakka: mağdur gız hermione, oje sürdü.

5. dakka: mağdur gız hermione, "heri ve ron! siz olduğunuzu biliyorum çünkü heri seyir defterini konuşarak yazıyosun!" dedi."

yazmayı bıraktım.

ron a "korsanlar yerimizi saptıcak!!" diye bağırdım ve kızlar tuvaletine kadar koştuk. sonra... aniden, kızlar tuvaleti bi futbol sahasına dönüştü.

"noluyo roni?" die sordum. oysa donakalmış gibiydi. sonunda iç çekti. bu arada iç bi araba markası, o yüzden ron çekerken çok yorulmuş olmalı.

"ben... aslında... tamam, söylüyorum! ben aslında RONALDO YUM!" dedi ron.

"ii de... futbolcu olan mı???" diye sordum şaşkınlıkla.

"eed. ve bu tuvalet de sihirli, tuvalet yapınca en gizli sırrın gibi gözüküo."

"ama... sen tuvaletini yapmadın ki..." derken ron un pantolonunun ıslak olduğunu fark ettim.

"ayhh seni trbysz!" diye çığlık atarak tuvaletten çıktım. ama peşime de korsanların düştüğünü hissedince aniden arkamı döndüm.

"hiaaaa hu ha haaa!" diye bağrıp karate bilir gibi yapmaya başladım. ayağımı büküp duruyodum yani. korsanlar da cidden karate bildiğimi sanıp korkup kaçtılar galiba.

yehaaa yine günü harry potter kurtardııııı!

BİR BAŞKA SAÇMA SON."

Asksksksj bu da çok iyiydi :) @helenbilmemne'ye teşekkürler :) Ayrıca kendisi iki tane yazdı. Bu da diğeri.

••••••••

Bugün Yine Kopuyorum!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin