Asbsksm yb geldi hoş geldi! Sefalar getirdi.
-Mirhiba arkdşlar bn Sefa s.s.s.
Tamam, tamam. Gayet kötüydü.
Öncelikle bir arkadaşımız cidden uzun bir yorum yapmış, ayrıca kendisi Lüsyüs'ü de takip ediyor. Çok da komik hikayeleri var, bi bakın derim. (bak o kadar reklamını yaptım bana borçlusun)
Evvet, işte yorum burada;
"hmm...
voldi bi gün dambıl ı etkilemek için (çünkü dambıla evlenme teklif edcekmiş gelcek postası mgazin habberde yazyo) en güzel kıyafeti olan gelinliğini giymiş. uzun sarı saçlarına da (çünkü kitap yannış diyo aslında sarı vebuzun saçları var, lüsyüs bombarda yaptığı için filmde kel kafa gözüküyo da) çakzel bi çiçek takmış. sonra da dambıl ı çaya davet etmiş. dambıl da,
"ayh tbii ki şkrm.s" diyip çay içmeye gelmiş.
"blyn mu ron geçen naptı.s"
"blmyom anlatsna gııız."
"sneypin drsnde gurbağa ydi.s"
"sna bişi dem mi?"
voldi cesaretini toplayıp hülyhalı hülyhalı dambılın gözlere bakmış. çünkü dambıl, hülya-bakışı-yaptıran-korsan-göz-bandı takıyomuş. voldi diz çöküp ona bakmış. örgülü sarı saçlarını savurup dambıla dönmüş (saçını savırunca yanındaki vazoyu da kırmış gerçi). dambıl da gözlerini sevimli sevimli kurbağa gibi kırpıştırarak voldiye bakıyomuş. bu sırada voldinin saçındaki çiçekten bi arı çıkmış ve burnunu sokmuş. voldi de ciyaklamış. dambıl da ona çantasıyla vurup,
"ayhh bi hagrid olamadın be gülüm.s ben onn ynna gdym.s bye.s"demiş. dambıl bölece onu terk etmiş. voldi de aşk acısından türkü söliye söliye arının tüm burnunu deşmesine izin vermiş. bu yüzden de burnu yoh. ayrıca voldi bu yüzden dambılı öldürmrye çalışıyo. bi de heri yi, çünkü onla dambıl ın çıktığıno okmuş gelcek postasında. o yüzden.
(çok uzun yazdııımmm oleeey)" #wattpad http://wattpad.com/67523177/comment/181839847?utm_source=ios&utm_medium=whatsapp&utm_content=share_comment
Evet, yeniden saol. Okumaktan üşenenler, gidin okuyun! Kız o kadar yazdı dimi yaneee.
Evet arkadaşlar, bölüm başlığına gelirsek... Hepiniz çok merak ediyorsunuz di mi?
Sölemicem banane!
Tamam tamam söylüyom.
Şimdi, bildiğiniz gibi ben farklı bölümler ve okuyucularla etkileşimi çok seven bir yazarım. Bu nedenle şimdi de bir yarışma yapalım bakalım.
Arkadaşlar şimdi hepimizin aklına süpersonik hikaye fikirleri gelir. Ama hiç yazmayız. Şimdi buraya aklınıza gelen komik bir hikaye/olay yazın yani kısa hikayeler olabilir. Elimize birden fazla hikaye geçtiğinde ben birinciyi seçiyorum ve ( bilemiyorum belki seçemem) hikayesini yb de yayınlıyorum. Eğer çok hoşuma giderse hepinizinkini yayınlarım! Evet! Ama lütfen uzun şeyler yazın!
Bu bölümde hiçbişey demedim biliyorum, ama sizinle birşeyler yapayım istedim ve bu bölümü yazdım. Bundan sonra her bölümde farklı birşey yapmak istiyorum, ama o kadar zeki miyim bilmiyorum.
Neyse, haydi yazmaya başlayın. Hatta isterseniz iki üç tane yazın. Hiç farketmez.
Yani kısa hikayeler yazcaksınız hp, thg anlarım. Pj pek anlamam çünkü okumadım. Aslında hp de bitmedi. Yani ben Potterhead falan değilim hemen BALDIRAN demeyin. Sadece anlarım yani.
Aman yazın işte, istediğiniz gibi yazın. Bi kitap fln olmak zorunda değil . Kendi kafanıza göre de kopabilirsiniz.
YARIŞMA OLEY!!(Bb)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bugün Yine Kopuyorum!
RandomÇok mu sıkıldın? -Evet!- Okuycak bişeyin kalmadı mı? -Evet!- İşsiz misin? -Hemde nasıl!- Babam böyle pasta yapmayı nerden öğrendi-…-Ha bu espiri kullanıldı demek? Ne soğuyu ya gayet güzel espiri!Tamam tamam vurmayın! O zaman tamam siz okuyun. Hatta...