Let's Get the Kopma Started!

1.3K 46 13
                                    

Mirhibalar!

İlk olarak, bölümün adı yanlış olabilir. Pörfekt ingilişimle yazdığım için olabilir yani.

Sonracığma, ey dostlar, bizi bu hayatta en çok üzen şey, "kop"un açılımının "Konya Bilmemne Projesi" olması değil midir? Hayır yani cidden öyle. Google'a "kop" yazarsanız karşılaşıcağınız şeyler bunlar.

Niye mi Google'a kop yazıyom, mal mıyım,işsizlikte mastır mı yaptım? Evet,evet öyle.

İşsizlik adında bir hastalığım var.

Ve aşırı dozda üşengeçlik. Mutfağa gitmeye üşendiğim için 6 saat su içmediğim oldu benim,bal reklamlarının en azılı düşmanlarından biriyim.

/Ayrıca bunu tivittırdan çaldın demeyin,o tiviti atan zaten benim, ama lütfen tivittır hesabımı paylaşmayın!/

Konudan baya saptım galiba.

Evet efendim, Allah'ın emri, Peygamber'in kavliyle hikayeye başlayalım.

Kız isticem sandınız demi. Ehehe.

Bu bölümde olduğu gibi, bu benim kopma hikayem. Yani kopçam, sizi de kopturmaya çalışçam. Birlikte kopçaz! İşte acayip ciddili bi paragraf oldu.Ama şimdi battı dimi. Yine çok kötüyüm.

-Kötüyüm ben kötüyüm, kötüyüm, kötüyüm. Herkesi hasta ederim... devamını bilmiyom.-

Eliniz ağır değildir umarım, çünkü bu hikaye boyunca yaptığım kötü espiriler yüzünden ellerinizi bol bol kullanıcağınızı tahmin ediyorum.

Bir giriş bölümüne çok mu uzun oldu ne?

Aman be çokta tın çokta fifi.

Farkımız,tarzımız.

İşte bir yumruk geliyor, etraf kararıyor, beyaz bir ışık falan yok, al işte ya. İyice kararıyor, bayılmadan önce bölümü bitiriyim bari. Haydi görüşürüq.

Bugün Yine Kopuyorum!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin