{Jimin'in ağzından}
Dahyun'un kolundan biri tutmuştu. o sırada arkamı döndüm ve Dahyun'un dolan gözlerini fark ettim. kendime çektim ve sarıldım. ardından kulağına fısıldadım.
JM:şimdi sakin oluyorsun, bu iş bende güzelim. tamam?Dahyun başını sallayınca adama doğru ilerledim. bir elim hâlâ Dahyun'un kolunu tutuyordu. adam kim olduğumu sorduğunda, 'orta okuldaki aşığı. sen kimsin?' diye cevap verdim. adam sırıttı 'sevgilisi.'.
Dahyun ve ben şaşıp kalmıştık. Dahyun'a döndüğümde kafasını hayır anlamında sallıyordu. tamam, Dahyun'a inanıyorum. öyle bir şey olamaz.{Dahyun'un ağzından}
kolumdan biri tuttu.. kim tutar ki benim kolumu? döndüğümde gördüğüm manzara karşısında gözlerim doldu. Vernon'un burada ne işi vardı? Jimin fark edip beni kendine çekti ve sarıldı.
JM:şimdi sakin oluyorsun, bu iş bende güzelim. tamam?başımı salladım. kavga edecekler diye korkuyordum. Jimin fazla kızgın görünüyordu. Vernon ise kaşınmaya devam ediyordu. Jimin'in minik eli hâlâ kolumu tutuyordu. şikayet edemezdim. onu seviyordum.. her dokunuşu benim için ayrı güzel.
Vernon:sen kimsin?
JM:orta okuldaki aşığı. sen kimsin?
Vernon:sevgilisi.Vernon'a baktığımda gözlerim yine dolmuştu. Jimin bana baktığı anda başımı hayır anlamında sallamaya başladım. Vernon yüzünden linç yiyordum. hiç bir zaman sevgili olmamıştık. kendi kendine uyduruyordu. Jimin'i kendime çekip kulağına bir kaç şey fısıldadım.
DH:eğer sen de izin verirsen, seni sevgilim gibi göstereceğim. Vernon o zaman gidecektir.Jimin başını salladı ve elimi tuttu. ben öne geçtim ve konuşmaya başladım.
DH:şimdi, Vernon.. ben senin yalanlarına artık katlanmak bile istemiyorum. sana bir şey söyleyeceğim ve beni iyice dinleyeceksin.
Vernon:pekâlâ. ne diyeceksin bebeğim?
DH:ilk olarak bana bebeğim demeyi kes. dalga da geçme. Jimin ve ben sevgiliyiz. aramıza da girmeni istemiyorum. çık hayatımdan! git başımdan! rahat bırak beni!
Vernon:bu öküz ile mi sevgilisin? hahahha! çok komik. dalga geçiyorsun.
DH:sevgilime öküz deme! öküz olan sensin! götten yalanlar uydurup herkesi kandırıyorsun. olan bana oluyor! linç yiyorum, ölüm tehditleri alıyorum! sıkıldım artık senden!
Vernon:eğer öyle ise, şuan burada gözümün önünde Jimin'i öp.Jimin'e döndüm. bana bir sorun olmayacağını işaret eden Jimin'e yanaştım. dudakları fazlasıyla dolgundu. ve çok pembeydi. biraz daha yaklaştım ve minik bir buse kondurup geri çekildim. Jimin gülümsedi ve bana sarıldı. tamam, bunları hep hayalimde düşünürdüm. fakat, bu olanlardan sonra her şeyin gerçekleştiğini fark ettim. Vernon'un bize olan bakışlarını hissedebiliyordum.
Vernon:s-siz..gerçekten mi? beni aldattın mı yani sen? ŞUAN BURADA BENİ ALDATTIN MI?!şaşkındım..aldatmak? bu yalanlara katlanmak istemediğim için çaresizce kafamı Jimin'in göğsüne yasladım. cidden ne yapacağımı bilmiyordum. onunla 1 kez bile göz göze gelmişliğimiz olmamıştı. kendimi kötü hissediyordum. bu sırada Jimin saçlarımı okşuyordu. Vernon gitmişti. ben ağlamaya başladım. hafif bir şekilde hıçkırıyordum.
JM:güzelim? sakin olur musun?
DH:o-olamıyorum oppa.. onun yüzünden çekmediğim kalmadı. o-onun yü-yüzünden lisede dövüldüm.. ölüm tehditleri aldım.. ben..-
JM:güzelim, takma artık. hem, bugün beni sakinleştiren sen değil miydin? benimle güvendesin. ağlama bundan sonra. hem sana bir soru soracağım.
DH:s-sor oppa..
JM:bak biliyorum garip gelecek fakat, ben sanırım.. senden hoşlanıyorum tofu.. sesine, gülüşüne, gözlerine.. kısacası her zerrene hayranım.. biliyorum daha yeni tanıyıp sevdiğin birini nasıl seveceksin diyorsun fakat.. ben seni seviyorum Kim Dahyun. benimle çıkar mısın?dur bir dakika? Park Jimin, küçük elli, minnoş suratlı, dolgun dudaklı, balon yanaklı mochi, bana, çıkma, teklifi, etti? OHA DUR BEN NE DİYECEĞİM!?
DH:ş-şey... ben de sana boş değilim aslında.. seninle.. çıkarım Park Jimin..Jimin hafif gülümsedi ve beni yanağımdan öptü. ama sonra orayı hafifçe silip dudağımın kenarını öptü. hoşuma gitmişti..
JM:bundan sonra benimsin minik tofum..bundan sonra üzülmek yok, ağlamak yok. hep güleceğiz, mutlu olacağız ve yeni sayfa açacağız. tamam mı meleğim?
DH:tamam sevgilim..
JM:hadi artık gidelim güzelim. bizimkiler merak etmesinler.bardan çıkıp eve gidiyorduk...
{Sana'nın ağzından}
Dahyun, gitti fakat gelmedi. meraklanmıştık.
CH:Sana unni! Dahyun unniden haberin var mı?
S:hayır Chae yok..
TZ:ya bu saatte nasıl yok.. bir şey olmuş olmasın?
JHY:yan taraftaki binada BTS kalıyor, onlara soralım?
TW:tamam hadi!hepimiz BTS'in yurduna gittik ve olanları anlattık. Jimin'de kayıpmış. birlikte çıkmışlar fakat daha gelmemişler.
ben çift olabilecek kişilere bakarken.. Tzuyu ve Kook'un birbirlerine olan bakışlarını, arada sırıttıklarını fark ettim. tam o anda kapı çaldı. Dahyun ve Jimin gelmişti!
JHY:Dahyun! neredesin sen!?
DH:Jimin oppa ile bara gitmiştik de..elleri? HAY AMK DUR, BUNLAR SEVGİLİ Mİ ŞİMDİ?
NJ:elleriniz?
JM:ha şey...
JK:sevgili bunlar kesin.
JM:üstüne bastın Kook.Dahyun masumca Jimin'e bakıyordu. ah tanrım! çok yakışıyorlar!
{Tae'nin ağzından}
Jimin ve Dahyun geldiğinde, ellerine gözüm taklımıştı. bunlar sevgili mi şimdi? Dubu'mun namusu gitmemiştir değil mi? yok canım Jimin yapmaz öyle şey.. yoksa yapmış mıdır?
JHY:DAHYUN BU JİMİN SANA BİR ŞEY YAPTI MI? NAMUS YERİNDE Mİ?
DH:namus gitmedi unni.. korkma.
JHY:çok iyi güzel.
NJ:siz yorgunsunuzdur şimdi. Jihyo, sende izin verirsen Dahyun bugün bizde kalsın. hem, Jimin ile biraz daha iyi tanırlar birbirlerini.
JHY:tamam kalsın. biz gidiyoruz.gözüm Sana'da kalmıştı. bir yandan Dubu'mun bizde kalacağına seviniyordum. bir yandan da Sana'ya bakıp güzelliğine hayran olduğum için seviniyordum. TWİCE gitti ve Dahyun uykulu gözlerle etrafa bakınıyordu. o sırada, Jimin Dahyun'u kucağına aldı. Dahyun'un gözleri kapanıyordu. ağlamıştı çok belliydi...
830 kelime ile rekor kırdım sanırım. Vernon'u bu işe kattım ve hiç acımıyorum😈çok kötü bir yazarım😂araya Seulgi veya Rose girebilir. burada kötü kız rolüne girenler onlar. kızlarımızdan biri Jimin'i seviyor. ve Dahyun ve Jimin'in arasını açmaya çalışıyor. bakalım ileride ne olacak. görüşmek üzere~💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DahMin//Because I Love You
Fanfiction2 gencin barda birbirlerini bulup âşık olmaları. aralarına giren kişiler sayesinde kavuşamamış olmalarına rağmen bitmeyen mesafe aşkı. bakalım onlar birbirlerini mi, yoksa yabancıları mı seçecekler...? Ships;; DahMin TzuKook TaeSana NamYeon (nayeon)...