50 (by Dominik)

45 11 19
                                    

Háj evribádi! Kérem az idéjzőjelet!!!!!!! Itt Dominik vok.

,,Vót egyszer egy töri óra vagyis nem egy de az a lényeg hogy vót. A legjobbrú szeretnék beszámóni. NA DE MOST KOMOLYRA FORDÍTVA A SZÓT. Hát az úgy történt hogy....8/a osztály szünetben bentmaradt, beindultak az agytekervények még annak is akinek nincs (Zsóti...) Kitaláltuk, hogy beszivatjuk Gyufa Bátyámot.<ha óvassa üzenem neki:TISZTELETEEEM TANÁRÚR> Na de úgy történt, hogy mindenki leült háttal. Főhősünk, szólítsuk nevén Gyufa bácsi szerintem annyira be vót rúgva, hogy fel se tűnt neki, hogy mindenki a maga mögötti padon tanult. Zsolti, aki velünk ül a háccsó sorba, rendszerint ültetés áldozata lett. Zsolti, üljön előrre!-mondta tanárúr. De hátul vagyok-mondta Zsóti, mivel háttal fordulva elsőnek hitte magát. Gyufa erre csendbe lett, és ahogy azt tőle megszoktuk bőszen próbálta nekünk magyarázni a történelem szépségeit (az más dolog hogy nem sikerült neki) de legalább próbálkozott,1 pont oda. Kérdezett,olvastatott minden jácccott, egy volt a probléma, a hátsó szekrényen visszatükröződő projektor fénye tükrözve láccódott, ezért fordítva, jobbró köllött óvasni. Sebaj, a nyócadik megódotta. Hát igy zajlott ez.

Átadom a szót a főszerkesztő asszonynak!"


A töri óra további eseményei:


Dominik, Harnos, Zsóti és Kozsi együtt ülnek  a hátsó sorban.

Tufaúr: Az a tömörülés ott nem lesz jó..


Harnos: Dehát tanár úr, mi egy zip fájl vagyunk!!!



~~~



Tufaúr: Olvassuk el a kiegészítő olvasmányt a  jampecokról, csövesekről!


Dominik: Haaarnoooos!



~~~



Hallgatjuk a Kócos kis ördögöket (by Metró)


Dominik: Mit hallgatunk most? Kócos kis köcsögök?



Visszaadom a szót a főtitkár úrnak!



,,Aztán ma megint vót töri óra, az már összesen kettő. Gyufa bácsi, első órában bejelentette, hogy a 8.á 5. órában történelemből dolgozatot ír, mégpedig az 1956-os eseményekből. Félve álltunk a dologhoz,de Dóra okosan óra előtt az egész vázlatot felkaparta a táblára,amit ha ne fordít el félelmében, Tufauuuur sosem vesz észre. A táblát lefotóztuk, kivetítettük Kozsi kezébe fogta a távirányítót, és mikor tanárúr oda nézett kikapcsolta. Direkt mindenki hátra szólingatta hogy be tudjuk kapcsolni a projektort és nézzük a vázlatot. Ezen kívül akinél volt telefon segícccségül hivta a wikipédiát és segített annak akinek nem volt lehetősége puskázni. Hát ennyi vót nagybau.

Mennyetek békével,ahogy mondá kedvenc papunk.

Én vótam az csákány szeasztok mittudomén."

Utóirat: aki szerint Tina kevés részt rak ki, kommentelje hogy Gyufaúr. Tüntetést szervezünk, ha összejön 50 komment ,minden nap kikerül egy rész.

Utóutóirat: többet se fogok ennyit irni mert nem érzem a kezem.


Rotakappa

AppleboyDominik

justcsigabiga


8.agyfasz - az őrület folytatódikDonde viven las historias. Descúbrelo ahora