Mivel a 8.a 2019. június 15-én elballagott, aranyköpéseik és hülyeségeik már csak emlékként maradnak meg.
De ne aggódjatok, lesz mit olvasni a nyáron, hiszen még a fele sincs publikálva a rózsaszín füzetnek, köszönhetően a lustaságomnak :)
Gyufa: Csend van, Dóra! Dolgozzatok!
Molnár: IGEN, DÓRA, DOLGOZZATOK!!
~~~
Bomba: *sétál az udvaron* *meglátja sz évfolyamtársunkat, akinek ugyan az a keresztneve, mint osztálytársunknak* *legnagyobb szokásához híven elordítja magát* BARKÓCZI! Vagy ki vagy te nem Barkóczi...
~~~
Chill: *bejön a terembe* *engem keres* Ja, ott van Tina, elbújt! Keresi nekem a pénzt.
Molnár: Keresi neki a pénzt? Prosti!
~~~
Molnár: *cukorkát szopogat* Szopogatok..
Gyufa: Otthon szopogassál akármit!
~~~
Reni: Az gondtalan, nem?
Dóra: Gondolom.
~~~
Trabant: 500 Ft elég, hogy tízórait vegyünk?
Harnos: 500 Ft??? Hát tanár bá' menjen má' be a kisboltba!
Trabant: Dehogy megyek!
Harnos: 10 deka sajtos bogácsa 6000 Ft!!
~~~
Dominik: *mutatja Reninek az osztályfaszt* Ezt azért, hogy leküzd a f*szfóbiádat! Kertésznek meg azért,hogy leküzdje a fóbiáját, hogy nincs f*szfóbiája!
~~~
Dominik: *talál egy lapot* Erre nyomtatjuk majd a hamis bizonyítványt!
~~~
Molnár: *random óra közepén* Megrakjáák a szüzeeet!
~~~
Kapa: *kisajátítja az osztályf*szt*
Dominik: Hé az az én faszom!
Dóra: Igen?
Dominik: Vagyis nem az enyém, de én csinááltam!
KAMU SEDANG MEMBACA
8.agyfasz - az őrület folytatódik
Humor...az örület folytatódik... a 8.a közreműködésével természetesen © köszönet a borítóért @justcsigabiga-nak