3. rozsudek

6 1 0
                                    

Ahoj! Taková pohodová písnička k počtení, poslouchám ji, když se nudím, nebo když mám na ho*no náladu 😆. Pěkný počtení.

Vstoupili jsme dovnitř a knihovník ze mě konečně slezl.

Padl na mě stín obrovského stromu a tak se ukázala moje neonová verze:

(U toho tygra si prosím představte i křídla😋)Pruhy mi svítili a můj kamarádíček se s pohledem na mě trochu i lekl

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

(U toho tygra si prosím představte i křídla😋)
Pruhy mi svítili a můj kamarádíček se s pohledem na mě trochu i lekl.

,,Na to si zvykej!" Postrašila jsem ho a vstoupili jsme dveřmi do obrovské síně. Tahle síň je zprávě ve stromě. Jak ekologické 😘.

Pohled na tak obrovský prostor knihovníkovi spadla brada. Zasmál jsem se, ale vyšlo ze mě jen vrčení. Bohužel, už se těším až se v lidské podobě budu moct po dlouhé době zase normálně zasmát.

,,Jak se vlastně jmenuješ?" Prolomila jsem trapné ticho po mém smí... Teda zavrčení.

,,Jsem Alexej." Odvětil a pak se zarazil. Chtěla jsem se zeptat, co se děje, ale to by mě nesměla přerušit jedna z čarodějem velkého rozsudkového kruhu.

,,Můžete jít." Oznámila nám a my jsme se odebrali směrem dolů po schodech.

Musela jsem se sehnout, jak jsem byla vysoká a strop moc nízký.

,,Občas je k úžitku být malý že?!" Začal provokovat Alexej, vzhledem k tomu, že neměl ani metr padesát.

,,Aaale.... Drž zobák!" Zavrčela jsem, ale Alexej se rozesmál na celé kolo.

Radši jsem už byla z ticha.... Trapas no....

Došli jsme tam a měli jsme zasedání:

,,Jaká je vaše prosba?" Zeptala se jedná, která seděla ve prostřed.

Byla jsem tam sama, Alexej musel počkat venku.

,,Chci aby Alexej, který zastupuje knihovníky, by zůstal zde a aby jste mu dovolili zde žít jako normálnímu občanu Čarovného lesa." Prohlásila jsem sebejistě s pohledem upřeným na radu.

Něco si chvíli šeptali, potom nejstarší polkla a otočila se na mě.

,,Zamítá se!" Křikla a už chtěla praštit na uzavření rozsudku, ale já vypěnila.

,,To není fér!" Upoutala jsem jejich pozornost a pokračovala.

,,Zkuste mu dát šanci, myslím, že by nám mohl sepsat historii všeho, co se tu děje, mohl by možná i zachránit historii celého rodu." Přemlouvala jsem a stále ještě neskončila.

,,Zkuste mu dát jed u šanci, třeba pouze na týden, pokud se bude zdát neužitečným, samotná ho odvedu zpět." Dopověděl a jsem a doufala, že aspoň pro jednou nebudou tak povrchní.

Opět si něco špitali a nakonec: ,,Dobrá tedy,... Schváleno!" A práskla do stolu, jako ukončení rozsudku.

Vrátila jsem do odchodových dveří a hned se mi kolem krku vrhnul Alexej.

,,Díky, tisíckrát díky!" Jásal, jak jsem to krásně zvládla.

Bylo to dost divný, když člověk malýho vzrůstu objímá tygra, který je asi o 5 hlav vyšší než on.

Po chvíli mě pustil.

Zajásala jsem taky a sama sebe jsem pochválila.

Pak jsem s ním došla nahoru a ukázala mu pokoj, který byl stále volný, byl po Sebastianovi.

Nad tou představou jsem zesmutněla a opřela se o dveře.

,,Ty jsi ho vážně milovala, že ano?" Ptal se smutně.

,,Nevím, co jsem tehdy cítila. Vlastně ani nevím, jestli to byla chtíč nebo zvědavost. Byl o tolik mladší než já."

Oboum nám teď nebylo do smíchu.

Ale co?! Za týden je den osudový a tak už není tolik času na přemýšlení....

Dneska trochu kratší, ale myslím, že stačí!
Budu ráda za každý kladný ohlas a samosebou i ten koment. Díky a ahoj!

 Díky a ahoj!

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
STRÁŽCI čarovných lesůKde žijí příběhy. Začni objevovat