→ Eliksir Słodkiego Snu - powoduje natychmiastowe zaśnięcie osoby, która go wypije. Jest podawany chorym, cierpiącym na bezsenność i małym dzieciom mającym problemy ze snem. Można podawać go doustnie, nasączyć nim jakiś pokarm lub dodać do napoju. Eliksir Słodkiego snu podaje się w szpitalach. Po jego wypiciu nie ma się żadnych snów. Dobrze wykonany powinien mieć kolor fioletowy.
Г Składniki :
- 1l. wody
- 30 dag. much siatkoskrzydłych
- bezoar
- 2 rogi dwurożca
- 1 kieł wężaГ Przepis :
Do kociołka wlewamy 1l wody, podgrzewamy do temperatury 100°C i dodajemy 1 róg dwurożca. Mieszamy to wszystko 4 razy w stronę według wskazówek zegara. Po 4 razach mieszamy raz bardzo szybko w drugą stronę. Wywar powinien być zielony. Kroimy cały bezoar w kostki i wrzucamy do kociołka. Następnie mieszamy powoli przez 10 sekund według wskazówek zegara i kolor powinien być żółty. Dodajemy teraz 15 dag much i 2 razy mieszamy w przeciwnym kierunku do ruchu wskazówek - eliksir powinien mieć kolor żółto-pomarańczowy. Dodajemy teraz drugi róg dwurożca i znowu mieszamy 4 razy wg. wskazówek i 1 raz na odwrót. Powinno się otrzymać kolor zielony. Teraz dodajemy kieł węża, mieszamy przez 15 sekund szybko według wskazówek zegara i otrzymujemy kolor czerwony. Po 30 sekundach dodajemy resztę much i mieszamy 3 razy.
Г Trudność sporządzenia: Łatwy
CZYTASZ
KSIĘGA ELIKSIRÓW [ ✓ ]
Random─ KSIĘGA ELIKSIRÓW [ ZAKOŃCZONE ] korekta ; @easypoet- opracowanie ; ficium.forumpolish.com wszelkie materiały z tego kompendium pochodzą z http://veneficium.forumpolish.com/t19-eliksiry-i-trucizny