→ Eliksir Pieprzowy - podawany, by zapobiegać wielu chorobom, ma działanie rozgrzewające. Znakomity na przeróżne choroby, wzmacniający odporność. Eliksir koloru szarego z wydobywającą się z niego gęstą szarą parą.
Г Składniki :
- 200 ml wody
- kieł węża
- mucha siatkoskrzydła
- krew nietoperza
- 2 korzonki stokrotek
- 40 ziaren pieprzuГ Przepis :
Do kociołka na samo dno wlewamy 200 ml wody i czekamy aż połowa objętości wody wyparuje. Do wrzącej wody wrzucamy kieł węża połamany na 3 części. W kociołku w całej objętości powinna się unosić się para. Jeśli tak nie jest oznacza to, że wody jest za mało lub za dużo. Najlepiej wodę z kociołka przelać do naczynia miarowego i sprawdzić czy objętość wody wynosi 100 ml. W tedy robimy wszystko od początku. Jeśli w kociołku jest para dodajemy 1 muchę siatkoskrzydłą, po czym ściągamy kociołek z paleniska i czekamy aż para zmieni swój kolor na srebrny. Dolewamy po jednej kropli krwi nietoperza dotąd aż eliksir zacznie bulgotać. Następnie kładziemy eliksir na mocnym ogniu i przez 8 minut grzejemy pod przykryciem i ściągamy znów z paleniska. Czekamy ok. 12 godzin aż cała para w środku kociołka się skropli i powstanie przezroczysty płyn gęstości zsiadłej galaretki. Kładziemy kociołek na palenisko i czekamy kilka sekund aż galaretowaty eliksir stanie się płynny i wrzucamy 2 korzonki stokrotek, po czym znów ściągamy eliksir z paleniska. Mieszamy 20 razy co minute przez 4 minuty złotą łyżką. Czekamy aż zacznie się z niego wydobywać para koloru zielonego, która wypełni cały kociołek. 40 Ziarenek pieprzu miażdżymy na drobny proszek i wrzucamy do kociołka, gdy eliksir w środku będzie miał temperaturę 120° C. Gorący eliksir przelewamy do złotych fiolek i zakręcamy. Wtedy mamy pewność, że eliksir dojrzeje. Podczas przelewania eliksiru do fiolek para ulotni się i ukaże się nam szary kolor eliksiru. Po każdorazowym dodaniu eliksiru do wody zaczyna parować szarawym kolorem.
Г Trudność sporządzenia: Łatwy
CZYTASZ
KSIĘGA ELIKSIRÓW [ ✓ ]
De Todo─ KSIĘGA ELIKSIRÓW [ ZAKOŃCZONE ] korekta ; @easypoet- opracowanie ; ficium.forumpolish.com wszelkie materiały z tego kompendium pochodzą z http://veneficium.forumpolish.com/t19-eliksiry-i-trucizny