eliksir WIGGENOWY

591 12 0
                                    

→ Eliksir Wiggenowy – eliksir regenerujący zdrowie. Wypicie małej buteleczki wyleczy nawet ciężkie rany. Dobrze uwarzony powinien mieć kolor jasnozielony. Może przeciwdziałać Wywarowi Żywej Śmierci.

Г Składniki :

- pół litra soku z chorbotka
- 2 krople śluzu gumochłona
- 7 kłów chropianka
- śluz z żądeł żądlibąka
- gałązką mięty
- sok z Boom Berry
- 1 duszona mandragora
- krople wody miodowej
- śluz mózgu leniwca
- krople Moondew
- krew salamandry
- 10 kręgosłupów skorpeny
- róg jednorożca
- tojad
- kora drzewa Wiggen
- płatki ciemiernika

Г Przepis :

Dodajemy krew salamandry, aż eliksir zmieni kolor na czerwony, po czym mieszamy, aż zmieni kolor na pomarańczowy. Dolewamy krwi salamandry, aż zmieni kolor na żółty i mieszamy, aż kolejna zmiana przychyli się ku zieleni. Dodajemy krew salamandry, aż eliksir zmieni kolor na turkusowy i podgrzewamy aż przejdzie w indygo – wtedy po dolaniu krwi salamandry zmieni kolor na różowy. Podgrzewamy wywar do czerwoności i dodajemy pięć kręgosłupów skorpeny, po czym znowu podgrzewamy i czekamy aż zżółknie. Po dodaniu kolejnych pięciu kręgosłupów skorpeny i śluzu gumochłona eliksir zmieni kolor na fioletowy, a po ponownym wmieszaniu znów na czerwony. Po odczekaniu dodajemy śluz gumochłona, aż eliksir zmieni kolor na pomarańczowy i znów mieszamy aż zżółknie, po czym potrząsamy i znowu dodajemy śluz do osiągnięcia barwy pomarańczowej. Dodajemy po tym wodę miodową, aż eliksir zmieni kolor na turkusowy i podgrzewamy aż zmieni się na różowy. Na koniec należy dodać krew salamandry i odczekać aż eliksir ostatecznie zmieni kolor na zielony.

Г Trudność sporządzenia: Od stosunkowo łatwego do zaawansowanego - im dokładniej zrobiony, tym głębsze rany będzie zdolny wyleczyć.

KSIĘGA ELIKSIRÓW [ ✓ ]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz