di sekolah & di rumah

338 30 6
                                    

'Hai nama saya yutaa,Nakamoto Yuta' kata bdak yg duduk seblah aku sambil menghulurkan tangan.

'Hai saya hani,harap boleh tunjuk ajar.' katakuu smbil membalas tangan yg dihulur .

'asal aku rasa macam lain aeh bila sentuh tangan dia.' kataku dalam hati .
Aku terus beri tumpuan apa yg cikgu ajar .

waktu rehat .

'haii hanii saya senaa.' sapa sorang girl nie.

'Hai senaa.' kataku

'Nak rehat dengan aku ? aku rehat sorang ii.' kata senaaa

'owhh boleh jugaa,aku pun takde kawan nak rehat sekali. ' apa salahnyakann hahah orang ajak kita on jerlaa drpda kena rehat sorang ii .

'oky jom' ajak senaa

'jom ' katakuu

di kantin.

aku hanya membeli roti dengan air Milo sbb aku tklapar sangat time ii macamni .

'uii hani , makan tujer ker ? kau tklapar aeh ?' Tanya senaa.

'tak lapar sangat , cukuplaa buat alas perut aku nie.' aku membalas smbil senyum.

tiba ii aku ternampak tablemate aku dengan seorang perempuan .

'ehh dia dengan sapa tuu ? gf dia ker? macam mesra jerr.' aku tertanya ii dalam hati .

'Eh hani kau tgk apa smpai berkerut muka kau tuu?' tanya senaa

'haa takde apalaa saja tengok ii jer .' aku berkata smbil tesengeh .

'dah jom balik kelas aku dah hbs makan.'
'ha jom aku pn hbs mkn dahh.'
Kami pun berjalan naik ker kelas.

skip

'omma hani dah balik nie ' aku menjerit memanggil omma.

'omma kat dapur niee,knpa jerit ii tkmalu ker' bebel omma

aku hanya tersengeh lalu naik atas bilik.

'Nakamoto yuta , hm sedap juga nama dianie, handsome pon handsome . tapi dia mst ada gf dahh, aku rasa pompuan tu gf dialaa . aku tanya senaa laa pasal pompuan tu ' kata aku smbil mncari number senaa .

haa lupa nak bgtahu , aku ngn sena nie dah jadi kawan baik haa.
😂🐣

'hello senaa,aku niee'

'hello haa kenapa call aku malam ii nie '

'alah kaunie aku call pn nak marah, rilek ler . aku nk tny something nie.'

'ha yala ii apadia yg kau nk tny tuu? '

'yuta tu ada gf dah aeh ? aku ada nmpk dia ngn sorang girl kat kantin tadi . tu gf diakerr? '

'hahahaha aku mmg syak dahh kau mmg syok kat diaa'

'eh manada kau nie aku tny jer'

'hahaha haah tu gf dialaa tkkan kau tktau . yuta tu kan salah sorang ahli geng 127 , mestila ada gf.'

'geng 127 ? geng apatuu? kenapa 127 ? 139 tkder? hahahaha'

'eh kaunie, grp tu grp anak orang ii kaya haa . member ii diorg smua kaya ii . ada sepuluh orang member diorg smua dtg sekolah naik kereta sndiri.'

'ohhhhhhhhhh ptotlaaa nampak kaya jerr yuta tuu'

'haah mmg dia kaya pn '

'oo okylaa bye gudnight luv you muah'kata aku

'kau nak tny tujer hekk elehh okylaa bye gudnight iluvyoutoo muahh'

aku menamatkan call tu.
'hm anak org kaya rupanyaa ptotlaa ada gf. mana tkde gf nyerr dhla handsome kaya plk tu . alahaii melepas laa akuu ' kata seorang diri .

oky nnti sis update yg baru pulak oky ?!

Youre MineWhere stories live. Discover now