gaduhh

279 27 0
                                    

Aku mempertahankan apa yang aku kata.Yuta seakan ii taknak percaya dengan apa yg aku cakap .

'Heyy hani , sekali lagi kau burukkan hyeonji  , siap kau ! ingat aku taktahu kau buat semua nie sbb kau sukakan aku  ? kau nak aku dengan hyeonji putus and aku dengan kau kan ? sorrylaa kau taklayak  . she's mine and forever mine !! Lepasnie aku taknak tengok muka kau lagi! jerkah yuta lalu berlalu pegi tinggal aku sorang ii. Muka dia merah sbb terlalu marah  .

'Aku bgtau benda betul bukan nak main ii  . takpasal aku kena marah . nak sangat bela gf dia tuu  . nnti dia tahu perkara sebenar  , jangan dtg cari aku mintak maaf  . kau pun tklayak dpt maaf dr aku  .' marah hani sendirian  .

Sampai jer dirumah  , aku terus naik atas bilik tnpa ke dapur menjenguk omma tengah masak.

'Aikk,apasal ngn hani tuu balik ii naik atas terus,selalunya dtg dapur dluy ' . kata omma dengan pelik  .

skip

keesokannya di sekolah

aku dan sena datang sekolah macam biasa . otw nak masok kelas  , kami terserempak dengan geng 127 .

'Hai sena hai hani ' sapa taeyong yang merupakan leader geng tuu .

'hai semua ' balas kami.

'ehh nak masok kelas ker? klu nak masok kelas jomla masok sekali . kitaorang pn nk masok kelas nie . ' ajak jaehyun  .

Act  , jaehyun nie suka dekat sena dan sena pon suka dekat jaehyun tp masing ii simpan perasaan tuu  . diorang tktahu pun yang diorg suka sama suka  .

'Haah kitaorang nak masok kelas nie , jomla masok sekali. ' kata doyoung pulaa.

'Ha boleh jugaa  . jom ' sena setuju dgn ajakan budak ii 127 tuu  .

'ehh ii senang ii jer si minah nie setuju nk jalan ngn diorg . ' kataku dlm hati  .

aku pun mengikut diorg dari belakng  . tknak jalan di depan sbb yuta ada dekat depan .

sampai jer kat kelas aku terus duduk dekat tempat aku  . tiba ii aku bru teringat yg yuta duduk sebelah akuu  .

'aduhh aku duduk sebelah dialaa mcmmana nie  . ' adu kuu  .

'sena  , boleh tak aku nak duduk sebelah kau  ? kat sini aku tknmpk la apa cgu ajar .'aku memberi alasan.

'ehh hbs jaehyun nk duduk mana ? tkkan nk baling dia dekat depan kod .'balas sena

'alaa dia duduk la tempat akuu .' kataku

'haihh kaunie japlaa aku tny jaehyun ' . kata sena pula 

'jaehyun-ahh , boleh takk kau duduk tempat hani  ? dia tiba ii nk duduk tmpt kau nie haa  . bolehh takk? 'tanya senaa

'Laa asal lakk  ? hm okylaa hani kau dudukla tmpt aku tuu ' kata jaehyun.

'okey gomawo jaehyunnie' balasku

'ne'balas jaehyun.

time rehat

"weh hani aku nak tanya sikit boleh  ?" ehh bila masa pula minah ni pandai mnta izin nk tny soalan nie hahah.

'ha tanyalaa .' aku menjawab

'kau okey dengan yuta  ? aku tengok korang tkbertegur dah pun  . selalunya korang bercakap jugaa  . ada apa ii yang aku taktahu ker ? ' tanya sena panjang lebar .

'arr aku okey jer ngn dia. kenapa  ? nampak tkokey ker  ?' aku menipu sena.

'taklaa aku nmpk mcm korang gaduhh  . bukan aku jer yang nampak  , jaehyun dgn geng ii 127 pun nmpk  . kau jangan nak sorok apa ii dari akuu . ' ujar senaa

'aduhh aku nak cakap apanie 'rungutku dalam hati  .

aku buat keputusan utk cerita kat sena.  aku pun cerita la kat dia pasal apa yg jdi antara aku ngn yuta kat rooftop haritu  .

'ohh mcmtu . kauniee  , kan aku dah cakap jangan bgtau diaa  . asal kau bgtau  ? aku dh agak mst gaduh punya kalau bgtahu diaa  . kau nie degil betul laa . cakap aku tknk dngar  , tengok apa dah jadi  . ' bebel senaa  .

' ishh kaunie  , nie aku mlas bgtahu kau nie  . adejer kau nk membebel  . ' marahku smbil smbung makan  .

'hbstu skrg mcmmana  ? bila kau nak okey dgn dia  ? sampai bila kau nak duduk sebelah aku  ? kau dh lupe ker yg kau patner ngn dia time kerja kursus yg cgu hoon bg tu  ? ' mcam ii soalan sena bagi kat aku  .

'entahlaa  . aku malas nk fikir  . pasal kerja kursus tuu biarla dia fikir sndiri  . dia yng tknk kawan aku kan  ? kisah apa aku klu dia nk tukar patner pn. 'kataku

'ishh kaunie hati batu laa  . pegila mntk maaf ker apake  . kau ingt cg hoon bg ker tukar ii patner  ?'bebel sena lagi

'mmg takla aku nk mntk maaf  , bukan aku yang buat salah . pandai ii dialaa. ' bantahku  .

okey smpai sini dluy sis update . part seterusnya nnti bila ii sis update k  . jangan lupa vote okey  ?!

Youre MineWhere stories live. Discover now