yuta's pov
Aku keluar berjalan di tepi tasik berdekatan dengan rumahku . Harini aku tkbuat apa ii so aku bosan aku kluar ambil angin .
Sedang aku berjalan pusing tasik , aku ternampak sepasang couple nie duduk di bangku di depan tasik .
"Eh macam kenal jer perempuan tu ." aku tak berapa nampak sebab perempuan tu membelakangi aku ."Lantak bukan gf aku pun buat apa nak kisah ." kataku dan terus berjalan
Sedang aku berjalan ii, sepasang couple tadi brjln bertentangan dgn aku dn aku sgt terkejut beruk sbb aku sgt kenal perempuan tu . Gf akuu !!! Aku pun dgn mrh pegi dekat couple tu and tumbuk laki tuu .
"hoi kau kenapa tiba ii dtg tumbuk aku ?!! giler kerrrr !! " marah laki tu dekat aku .
Aku tengok Hyeonji sgt terkejut dgn kehadiran aku . mukanya merah .
"hey yuta u buat apa kat sini ? u giler ker tumbuk org ? " kata Hyeonji .
"Sayang , u kenal dia ke ? macam mana boleh kenal ? u ada apa ii dgn dia ke ?"tanya lelaki tu dlm keadaan sakit .
"I kenal dia sbb dia satu sekolah dgn i jer . tujer i tkde apa ii pun dgn dia " balas Hyeonji dgn tersekat ii .
Darah aku semakin naik bila dgr penjelasan hyeonji . Bodoh punya perempuan .
"hey hyeonji , kau dgr sini . mulai harini kau dgn aku tkdk apa ii dah . kau pergi duduk dgn jantan nie . aku taknk ada apa ii hubungan dgn perempuan mcm kau . Dasar playgirl !! Menyesal aku tkprcaya cakap hani haritu ." marahku .
lelaki tadi nampak bingung dgn apa yg dia dgr . mungkin hyeonji rhsiakan hubungan kami sbbtu dia tktahu apa uu tambah pula dia tgh sakit kena sikit hahaha .
"Kau jga hyeonji elok ii . Jangan smpai nnti kau pulak kena macam aku . Fyi , dia gf aku selama nie tp lps aku nmpk korang hubungan kitaorang putus mcm yg kau dgr tdi ."ujarku kpd lelaki tu .
Aku terus pegi dari situ . Taknak aku duduk lama ii dekat situ menaikkan darah aku je .
di rumah.
Aku baring di atas katil . tiba ii aku teringatkan hani .
"Hm rasa brslh pula dgn hani . sepatutnya aku percaya apa yg dia bgtau tp aku takprcya . "omelku seorang diri .
skip
Hani's pov
di sekolah
Aku dan sena pegi ke sekolah macam biasa . Harini mood aku down sikit taktahu kenapa . Aku jadi malas nak buat semua bnda .Time nk masuk kelas , kitaorang terserempak lagi dengan geng 127 .
"Eh korang lagi hahaha morning guys ."sapa sena kpda geng 127 .
"Eh korang morning . nak masok kelas ker ? jomla sekali ." balas taeil kpda sena dan aku .
"Diorg lagi haihh aku meluat betul asyik ii terserempak ngn diorg . tkde org lain ker . terserempak ngn geng dream ker apake . Ni tkhbs ii diorg ." bebelku dalam hati .
Aku pun ikutjer dari belakang mcm biasa . aku diam jer sepanjang kmi jalan sekali . mood aku down gila aku mls nk brcakap . sesekali aku perasan yang yuta cuba nk pandang aku tp aku buat tktahu jer . lantak kau la yuta .
sampai je di kelas , aku terus duduk dekat sebelah sena . act aku tktukar lagi tmpt aku balik dgn jaehyun. aku nk duduk sblah sena lama skit .
Aku meletakkan kepalaku dia atas meja . tiba ii jaehyun dtg .
"Weh hani , kau duduk tmpt kau balik . aku nk duduk sini la ."kata jaehyun .
'ish diani . rindu sena la tu. smpai tkbleh dh tkduduk sekali .'bebelku dlm hati .
"alah kau ni kan . saja kan , rindu nk duduk dgn sena la tu. " marahku .
Aku pun bangun dan duduk dekat tmpt aku balik . aku tkpandang yuta langsung .
Author's pov.
Act , jaehyun , geng 127 and sena ada plan dekat yuta dgn hani . Diorang nk dekatkan yuta dgn hani. and fyi , sena dah bgtahu geng 127 pasal apa yg dah jadi antara yuta dgn hani so diorg plan nk baikkan hani dan yuta semula . Diorang tahu yuta dengan hani ada perasaan yang sama . yuta suka hani , hani suka yuta . cuma diorg tktnjuk . sena tau pun sbb dia tgk cara diorg and mata diorg .
Oky smpai sini dulu k sis update . idea tkbyk ni hahaha . abaikan jer kalau ada typo tu and sorry klu ayat skema hkhkk 😹 . oky jgn lupa vote and cmmnt oky! 😻❤ .
YOU ARE READING
Youre Mine
FanfictionHani ni suka dekat yuta tablemate diaa but yuta dah ade gf . suatu hari hani ternampak gf yuta ni dgn lelaki lain dekat shopping mall . Hani bgthu yuta pasal gf dia curang tapi yuta tkprcya and diorg brgaduh . kesudahan cerita tuu ha bacalaa sen...