Doyoung: Dek, muduno! Tulungno hyung angkat galon
Jaehyun: Halaah males!!! Angkaten dewe!
Doyoung: Hyung iki yo repot, kon ojo sak karepe dewe!!!
Jaehyun seng krungu mas e rodo nyentak ga terimo. Akhir e de'e mudun teko lantai 2 trs moro ng Hyung e
Jaehyun: Opo jaremu? Aku? Sak karepe dewe? YO KON IKU COK!!
Doyoung: Lho?! Wes wani kon karo aku? Aku yo sibuk DADI GAUSAH MISUHI AKU JANCOK!
Jaehyun: Aku ga gelem debat karo awakmu. Mending aku metu timbang nulungi awakmu!
Doyoung: Yowes rono! Metuo! Gausah balek nang omah sisan!!
Jaehyun akhire mendukur maneh njupuk HP, headset karo duwek. Sementara Doyoung ngangkat galon ijen ditambah urat lengen e seng aduhai (thor, iki suasana serius. Ojo ngelawak😒)
Doyoung: Adekku iki kesambet opo seh? PMS ta? Kok moro2 ngamuk ngunu?
Jaehyun mudun teko lantai 2...
Jaehyun: Aku metu. Awas sampe nggolek aku!!
Doyoung: Oke! Ga tak golek i kon! Bah kon mule bah gak, ga urus aku!
Jaehyun ga atek basa basi wes langsung metu.
++
Lek Johnny: Dhe, awakmu lapo gatau metu? Nang omah ndekem ae
Pakdhe Mun: Kandani aku turu kok. Aku ga lapo2 nang omah. Aserasen
Dek Iwin: Mangkane kok gaono munine. Tak pikir omahe wes di dol
Pakdhe Mun: Yo gak toh le tole
Moro2 Jaehyun teko mbuka spanduk warkop maringono mlebu. (Bayangno de'e ngene koyo pahlawan zoro buka pintu kedai Texas)
Lek Johnny: Lho lho lho ono opo karo arek ganteng iki? Kok teko2 wes ngamuk ae?
Pakdhe Mun: Alah alaah cah ganteng sayangane pakdhe iki ono opo?
Dek Iwin: Lapo cuk? Ndengus ae
Jaehyun: Kesel aku karo hyungku
Lek Johnny: Lapo seh masmu iku? Kok tukaran ae
Jaehyun: Tukaran e ga koyo biasane, lek! Aku wes ero sibuk, mager pisan, eh dikongkon angkat galon. Posisiku pas ng lantai 2. De'e iku koyo males ngunu lho.
Pakdhe Mun: Hueladalah cah bocah. Wong perkoro galon ae lho sampe koyo ngene
Dek Iwin: Kon lho koyo arek wedok. Emosian... PMS yo? Hehehe (dek iwin ngomong ngunu karo hewah heweh haha hehe)
Jaehyun: Jamput anak dugong! ga mbacot ae!
Lek Johnny: Wes wes wes gak tukaran ae. Ayo ta bareng2 nang omahmu. Kelarno iki kabeh. Diomongi apik2
Pakdhe Mun: Budhal mas john!
Dek Iwin: Heheheh ayoo
++
Yongyong: Kulonuwun, excuse me, annyeonghaseo, punten
Markonah: Sebutno ae sak kabeh e
Doyoung: (buka pintu)
Bang Yut: Hallo cuk!
Enchan: Kon durung salam wes mesa meso ae, bang
Markonah: Lhayo!
Doyoung: Wes wes ndang mlebu! Moodku ga apik iki
Arek2 mlebu lan lungguh ning sofa.
Enchan: Lapo maneh sampean karo mas Jaehyun?
Doyoung: Aku kan njaluk tulung ng arek e angkat galon. Maringono de'e ga gelem. Lah de'e iku ga ndelok lek aku ng ngisor iku yo repot kudu beres2 liyane soale posisi e de'e ng kamar. Eh de'e iku mudun moro2 nyentak aku. Sopo seng ga kesel? De'e pisui aku, to tak pisui balek. Mboh saiki arek e ng ndi. Bah gaurus, muleh opo ngga duduk urusanku.
Bang Yut: Kon cerito ta ngeturah?
Markonah: Wes ta bang. Serius iki lho.
Yongyong: Lho trs awakmu gaoni inisiatif gae njaluk sepuro ng arek e ta?
Doyoung: Mbuh yo
Bang Yut: Wes ta, iki di selesaino apik2 ae ben enak ngomong e.
Jek tas diomongi, Jaehyun, Lek Johnny, Pakdhe Mun, karo Dek Iwin teko.
Pakdhe Mun: Lho? Lapo kon ng kene kabeh?
Doyoung: Lapo kon mbalek?
Jaehyun: Lapo kon takok?
.
.
.To be Continued...
Hulaaa Derani update maneeh. Ono seng kangen opo ora? Ojo lali vote + comment yo ❤️❤️
KAMU SEDANG MEMBACA
JAEDO IN LOKAL (I)
Humor"Hyung!" "Hmm" "Hyung!!" "Opo?" "Hyung!!!" "OPO SEH, DEK?" "Gapopo. Test kuping. hehe" "Kon durung tau tak uncal nang Kembang Kuning ah?!" JAEDO nang bendinone. Doyoung sabar banget ngadepi adik e seng muanjah tapi nggateli pol polan😂 Sepurane nek...