.
.
.
.
Pakdhe Mun: He iki lapo yo!! Omel2an ae. Gek ndang lungguhJaehyun karo Doyoung lungguh ng ngisor alias ngeleset, akhir e seng liyane yo melu pisan.
Lek Johnny: Wes saiki ngene. Iki lho mek perkoro galon tok. Sopo seng ndisik i?
JAEDO: DE'E!!! (saling nunjuk)
Enchan: Oalah lek pak lek, mbok yo lek takok ojo ngunu. Yo jelas lah arek e saling tunjuk. Lek takok iku seng nggenah.
Lek Johnny: Lah trs piye?
Enchan: He awakmu ga adu jotos ta?
Markonah: Hamput kon dek
Enchan: Ehehehehe
Dek Iwin: He rek ayo ributo. Aku ga seneng kon damai rek
Bang Yut: Ambe aku ayok win
Dek Iwin: Moh, aku jijik
Pakdhe Mun: He wes ta ga mbleyer ae topik e
Yongyong: Ayo saiki awakmu kabeh maafan. Atase masalah ngene ae diributno.
Jaehyun ambe Doyoung sek meneng2an. Ketimbang pegel, akhir e sak kabeh e ninggal arek 2 iku ng njero.
Lek Johnny: Delok en ae sopo seng njaluk sepuro ndisik i
Dek Iwin: Aku garek ngenteni keributan tok
CAUTION⚠️⚠️
(Ati-ati. Mlebu part iki dapat menyebabkan senyum2 dewe, keri2 dewe, lan gemes2 dewe. Selamat membaca)Sementara ng njero sek meneng2an. Moro2 Doyoung nyoba nggarai Jaehyun ambek nyolek i pinggang e.
Jaehyun: Hyung keri lho!
Doyoung: (lambe mingkem maringono nyolek maneh)
Jaehyun: He lapo seh?? Gosah nggarai aku.
Doyoung mandek nggarai Jaehyun. Ga suwe, dibales karo Jaehyun.
Doyoung: Halah kon lak yo pisan ae lho dek (nahan ngguyu tp berusaha masang ekspresi ga seneng)
Doyoung karo Jaehyun tolet2an. Arek 2 iku gaiso ngempet ngguyu dan terjadi perang kelitik2an.
Doyoung: Kon gausah Tsundere ambe aku (ngelitik i de'e ambe meluk de'e teko mburi)
Jaehyun: Yo babah. Kon lak yo Tsundere seh, Hyung. Kkkkkk keri lho hahahaha!!
Doyoung: Bah gaurus
Doyoung karo Jaehyun kelitik2an ambe ketawa lepas. Rasane lego Jaehyun ambe Doyoung ga tukaran maneh.
Jaehyun gantian meluk Doyoung teko mburi maringono ngesun pipine Doyoung.
Jaehyun: (cup) Herrghh gemesh akuu
Doyoung: He kon ojo—
Jaehyun: Opo? Ojo opo? Nge sun ta? Halaaah gosah mbujuk atek nolak barang. Asline yo awakmu seneng kan? Hahahaa
Doyoung ngelepas pelukan e maringono mlayu nang ndukur.
Doyoung: Ayo rinio!! Kejaren aku!! (Smirk
Jaehyun: Ayoo!! Hahahah (smirk)
Jaehyun high tension mode on. Dadi de'e saiki lagek seneng2e nggarai Hyung e.
.
.
.
.
.
Sementara seng ng njobo...Pakdhe Mun: Ayo mule. Arek 2 iku wes damai
Dek Iwin: Yalaah... Padahal aku menunggu keributan😔
Markonah: Ayo ribut karo aku
Dek Iwin: Kon lho GA LEVEL karo aku!!
Markonah: Lapo?
Dek Iwin, Enchan: SOALE AWAKMU IKU NDESO!!!
Markonah: Jasiiikkk hancurit kon kabeh -____________-
Ning kamar, Jaehyun karo Doyoung wes geletak an ng kasur sambil ngguya ngguyu dewe. Maringono, Doyoung nyekel tangan e Jaehyun.
Doyoung: Dek, sepurane yo. Hyung gaono maksud gae—
Jaehyun: Yo... Gaopo. Aku yo sepurane.
Marine njaluk sepuro, Doyoung langsung nyium punggung tangan e Jaehyun.
Annyeooooooong!!! Ono seng kangen ga karo FF iki? Next opo ora?
Ojo lali vote + comment yo❤️✨Eh btw, follow twitterku yo. Hayuk mutualan karo aku @valenjae14
Ng Part selanjut e enak e digae opo yo?
- Part anyar
- QnA 2Jawab yoo😉👌🏻
KAMU SEDANG MEMBACA
JAEDO IN LOKAL (I)
Humor"Hyung!" "Hmm" "Hyung!!" "Opo?" "Hyung!!!" "OPO SEH, DEK?" "Gapopo. Test kuping. hehe" "Kon durung tau tak uncal nang Kembang Kuning ah?!" JAEDO nang bendinone. Doyoung sabar banget ngadepi adik e seng muanjah tapi nggateli pol polan😂 Sepurane nek...