하나

21 5 0
                                    

Isnin - Pagi

Tinggg!!! Tinggg!!!!

Heize terus bangun dari tidurnya dan terus mandi dan siapkan diri untuk ke sekolah.

Dia terus siapkan sarapan untuk ayahnya sebelum ayahnya bangun dan terus ke sekolah.

Tiba sahaja di sekolahnya

Pelajar lain memandangnya dengan pelbagai ekspresi.

P.perempuan1: "Dia tu ke budak baru kelas kau tu? Dia tu lelaki ke perempuan? Badan macam budak lelaki..muka macam perempuan"

P.perempuan2: "Tomboy mungkin... Hahahahahaha... "

P.lelaki1: "Miskin ke budak tu wei?? Sampai baju sekolah lama pun dia pakai datang sini..."

P.perempuan1: "Aku dengar dia masuk sini sebab result dengan sukan dia bagus... Mungkin dia memang miskin... Ada hati nak masuk sekolah ni.."

Heize abaikan kata2 mereka dan terus masuk ke bangunan sekolah. Dia terus mencari pejabat. Ketika dia khusyuk mencari pejabat, dia terlanggar seseorang yang menyebabkan dia jatuh. Lelaki tersebut hanya buat tidak tahu dan pergi macam tu je.

Heize: "Kurang ajar betul laki tu... Dah la tak tolong... Mintak maaf pun tak... Hishh..." *bgun*

Heize pun terus ke pejabat dan daftarkan dirinya. Dia pun ke kelasnya. Dia dapat kelas Diamond Class.

Heize: "Diamond? Special sangat ke aku ni? Bukan tu kelas untuk vip je ke?"

Dia pun membuka pintu kelasnya dan... Yup.. Dia jadi perhatian. Wait, kenapa semua budak kelas ni lelaki? Huh? Aku salah kelas ke? Heize pun tengok papan tanda kelas tersebut. Betul lah...

Heize pun masuk ke kelas tersebut. Dia terus berdiri di hadapan kelas tersebut dan menghadap ke classmatenya yang lain.

Heize: "Hi... Nama saya Heize Rayyan. Saya budak baru kat sini... Selamat berkenalan." *senyum*

Pelajar lain hanya buat tak tahu tentang kehadirannya. Cstt... Aku tau la rupa aku macam lelaki. Lagipun, aku yang pilih.. Sebab yuran budak lelaki lebih murah berbanding perempuan. Yup, aku sekarang pakai baju sekolah lelaki... Terpaksa...

Tiba2 cikgu masuk ke kelas, dan terus ke meja guru.

En.Kim: "Haa... Kamu murid baru kan. Saya Kim JinMyeon.. Kamu duduk la sebelah AgustD tu."

Heize pun dengan pantas ke tempat duduknya. Dia pun duduk dan lihat manusia di sebelahnya yang sedang tidur. Dia ingin kejutkan lelaki tersebut, tetapi ada tangan yang menahan. Dia pun memandang ke belakang.

??: "Jangan kejut dia... Kalau kau nak dunia ni kiamat..."

Heize: "Ha? Maksud awak?"

??: "Dia benci orang yang kejut dia tidur... Tak nak nanti kau orang yang ke 101 budak baru yang pindah keluar.."

Heize: "Erk.. Ouh...ok ... Nama awak apa?"

Jin: "Aku Jin... Tak payah Saya Awak dengan aku... Aku geli..."

Heize: "Ok...sorry2..."

Agust D... Hm... Ok?... Tapi kenapa tangan budak ni pucat sangat?

To Be Continued

Sorry pendek part ni... Baru lagi kan... Hehehe.... Kalau nak tambah cast fav korang boleh je... Dm k? Jangan lupa vomment k? ^₩^

A Poor Girl Meet A CEO KingkaWhere stories live. Discover now