Ahopp

4 1 0
                                    

Heize PoV

Pagi yg agak cerah..

Harini hari ahad, so aku duk rumah jelah. yes, boring nothing to do. aku pun buat je kerja rumah macam biasa la.. basuh baju jemur baju... ... hahaha. Memang boring macam cerita ni jugak kan author..

(A/N: Eh budak ni lebih2 lak...)

Dalam waktu aku tengah jemur baju tu tiba2 ada dengar orang ketuk pintu. Aku pun bukak la and Nampak tiga manusia depan rumah aku... seriously asal datang time aku cuti..

Jin: "Annyeong!!! Good morning Heizee!!!" *masuk rumah*

Aku ulang balik... SELAMBA BADAK JE DIA MASUK RUMAH AKU

Suga: "Nae... annyeong.." *Ikut jin*

Ok...senang kata diorang semua selamba je masuk bilik aku dengan homework kitorang ...dengan Jun oppa pun ikut ni pahal...

No One PoV

Heize: "Kenapa datang rumah ni harini pagi2 lak.." *duduk sebelah suga*

Jin: "Kitorang datang nak buat homework la, kitorang bawak bento untuk kau!!" *bagi bekas makanan kat Heize*

Heize: "Ouh ye ke? Thanks la.." *ambik bento and letak kat meja makan* "kenapa oppa ikut sekali ni?"

Jun: "Takde lah saje je datang nak tengok rumah adik kita ni la.." *sengih*

Heize: "perli ke ape?? Rumah Heize ni memang kecik pun.."

Suga PoV

Aku pandang je diorang dua ni berOPPA ADIK lak... diorang ni ada pape ke? Hm... takpelah aku pun menyampuk....

Suga: "Bila nak start ni? Sembang je lebih aku nak balik cepat ah... panas ah duduk sini.."

Heize: *hentak buku* "Yelah jom start.. nanti ada orang mati terbakar lak.." *bukak buku*

Aku pandang je Heize.. haish, nasib kau comel... kalau tak aku hepuk kau dengan buku ni.. haih, tapi tulah... hm... Aku kena lah tunjuk macho sikit baru nampak cool depan dia... hoho... giteww... (A/N: Eii.. menyampah lak aku tengok mayat ni)

3 jam kemudian....

Heize: "AHH... siap punnnnn!!!!"

Jin: "YESS!!!"

Heize: "Jom makann!!! Mayat tolong aku ambik bento kat luar.. Jom"

Aku pun bangun and ikut dia ke meja makan..

Heize: "Nah... Kau tolong bawak botol air ni semua...hehehe" *sengih*

DUPP DAPP DUPP DAPP... bapak comel muka dia... aku pun terus ambik botol yg dia hulur kat aku ... and kitorang pun start makan kat bilik Heize...

Tiba2.. GEDEBUSHH!!

??: Woii budakkk!! Mane budakkk!! Mane kau??!! Aku nak makan ni!!

Heize terus bangun and keluar dari bilik dgn berlari... asal muka dia mcm cuak sgt??

Heize: "Ermm, Appa... Heize xsempat masak la sebab harini banyak homework la appa.."

Appa heize: "Kenapa kau xmasak haa??!! Kau tau xaku lapar sekarang ni?"

Disebabkn kitorang ni curious sgt kitorang pun keluar dari bilik ni... and nampak Heize kena sepak dgn seorg lelaki yg aku nampak haritu... ayah dia la tu... aku pun cepat2 pergi kearah diorang and halang dia..

Appa heize: "Kau ni sape? Ehh, kau ni lagi? Kenapa kau ada lagi kat rumah ni??"

Suga: "Saya namchin dia.. And pakcik xberhak nak pukul dia!!!!"

~To Be Continued~

Ok lah gaess sorry sebab aku lambat update chapter ni srs aku busy dgn kerja aku selalu balik tgh malam and Cek teh ni pun selalu edit cerita ni time pukul 1-2 pagi je ni... Maaf ye sahabat... OK u Guys stay safe at home and enjoy my story okayyy!! Don't forget to follow my acc , comment and like this story ok!!! ^^ share kpd kawan2 lain ye... heheheh tu jelah cek teh nak bagitau... ANNYEONG!!^¥^

A Poor Girl Meet A CEO KingkaWhere stories live. Discover now