Empat

12 2 0
                                    

Heize PoV

Aku lari balik dengan cepat dan terus nampak rumah yang bersepah... Yup.. Bersepah... Ni mesti Appa punya kerja... Aku pun dengan pantas kemas ruang tamu yg memang teruk la... Bukan sikit.. Tapi teruk...

30 minit kemudian

Siap akhirnya... Huhh... Aku tengok jam kat dinding... Eh... Dah pukul 6:30??!!! Ahhh!!! Aku pun cepat2 lari ke bilik air untuk mandi dan bersiap... Dan kemas apa yang patut kat bilik aku..

10 minit kemudian

???: *ketuk pintu* "Heizee!! Kau ada takk??!"

Aku pun dengan pantas ke pintu depan dan bukak pintu... Terlihat wajah Jin dan mayat ni... Haih..

Heize: "Cepatnya korang sampai... Jom..."

Aku pun tutup pintu dan terus tarik tangan diorang ke dalam bilik aku..

Heize: "Maaf lah...bilik aku kecik... Korang duduk la dulu... Aku nak buat air jap.."

Aku pun terus ke dapur dan buat air...

Suga PoV

Budak ni laki ke perempuan? Bilik ok dah... Tapi ada skirt2 ni aduh... Apa ni...

Suga: "Woi iblis... Budak ni laki ke perempuan..." *pandang tempat lain*

Jin: "Aku jin la mayat... Dia ni perempuan... "

Suga: "Ok jin la mayat..."

Jin: *tahan geram*

So... Dia ni perempuan... Kenapa dia menyamar jadi lelaki? Dah la lagi hensem dari aku... Bongok la kau ni yoongi ... Kau hensem la yoongi... Lagi hensem dari Iblis ni...

Tiba2 Budak tu masuk dengan air yang dia buat dan letak atas meja yang ada kat depan kitorang.

Heize: "Nah, minum la dulu eh..." *duduk sebelah Suga*

Suga: *ambik minum* "Manis nya..."

Heize: "Sebab tu aku letak ais. Nanti ais cair.. Ok la rasa tu. Bukannya korang nak minum satu jag sekarang. Jap, nak ambik makanan."

Budak ni pun terus keluar dan ambik beberapa plastik keropok. Terus dia letak atas meja.

Heize: "Nah, ambik. Nanti kembung perut lak"

Jin: "Gumawo Heize-ahh!!" *peluk bahu heize*

Heize: "Hahaha... Nae2."

Aku just jeling kat diorang. Nak sweet2 tempat lain la..
(A/n: Yoongi Eless) Kau diam la author. Buat je kerja kau..

Tiba2 aku dengar pintu depan rumah diketuk dengan kuat..

Heize PoV

Dungg!! Dunggg!!!

Arhh!! Ni mesti orang tua tu... Aku terus keluar bilik dan ke pintu depan. Aku bukak pintu dan.. Ye.. Ayah aku kat situ...

Heize: "Appa mabuk lagi kee?!!"

A.Heize: "Diam lah kau betina!!! Aku tak mabuk laaa!!!" *tolak heize sampai jatuh*

Heize: "Appa!!!"

Mula lah tu... Menjahanam kan barang dalam rumah ni. Tu hobi appa aku bila dia mabuk. Tiba2 dia baling pasu bunga kat aku. Aku tak sempat nak buat apa2, dan ia terkena tepat pada kepala aku.

Heize: "Aduh!!"

Tiba2 aku nampak AgustD keluar dari bilik. Ahh..sudah.

Suga PoV

Aku dan iblis ni dengar bunyi bising2 kat luar. Aku pun bangun la sebab nak pergi tandas.

Suga: "Tandas jap..."

Aku pun bukak pintu, dan keluar... Dan...nampak budak tu menangis... K...kepala dia berdarah??

Aku cepat2 pergi kat dia.

Suga: "Yah, Gwaenchana??"

Heize: "A..aku ok. Kau pergi masuk bilikk..."

Suga: "Kau tak ok...ka-"

Kata2 aku dipotong oleh seorang lelaki yang aku rasa ... Ayah dia..

To Be Continued

Sorry lambat update yeee... Hehe.. Enjoy baca ni yaa. Dan jangan lupa Vote dan comment yeee.. ^¢^

A Poor Girl Meet A CEO KingkaWhere stories live. Discover now