23 4 2
                                    

Waktu rehat

Heize PoV

Aku terus kemas buku dan ke arah locker aku. Yup.. Memang berhabuk. Aku terus kemas locker tersebut dan letak barang2 aku disitu.

Jin: "Yo! Jom rehat dengan aku! *letak tangan kat bahu heize* Budak. Jom..."

Heize: "Ha? Ouh, ok. Tapi tu.. Macam mane?" *tunjuk Suga*

A/N: sometimes guna suga sometime agust D... Agust D tu nama fam dia... Suga or Yoongi... Real name..ok..?

Jin: "Abaikan la dia. Jom"

Jin bin iblis ni terus tarik aku ke kantin. Eshtag sakit tangan aku ciall. Sampai kat satu meja.

??: "Yo Kim Seokjin!! Yo! Budak miskin! Hahaha!"

Aku hanya menundukkan kepala ku. Malas nak lawan cakap.

Jin: "Kau ni.. Jangan cakap macam tu boleh tak? Yah, duduk la dulu. Kau nak makan apa? Biar aku tolong belikan."

Heize: "Erm... Apa2 je. Aku makan. "

Jin: "Okay...korang borak2 la dulu eh..."

Jin pun pergi tinggalkan aku dengan manusia yang encem2 ni.. Ehekk. Alah, kalau aku lelaki.. Aku lagi hensem.. Hoho

??: "Yah... Kau budak kelas mane eh? Aku baru perasan kehadiran kau."

Ayat dia tu... Aku baru nak jawab...tapi..

??: "Dia ni budak kelas sama dengan aku. Pandai jugak budak ni."

Yup.. Kim Namjoon ataupun Rapmon, Yang menjawab soalan tu. Dia pandai bi siak.. Ehekk.

Jhope: "Ouh, nama aku Jhope. Kau ni species budak pandai an. Masuk2 terus dapat kelas diamond. Gila la."

Heize: "Haha. Saya pun bukannya study sangat."

Jk: "Haha, Otak genius kan. Btw nama aku jungkook. Kau mesti hyung aku kan. Haha, hyung pandai ni."

Haa. Yee. Hyung. Mati aku kalau diorang tau aku ni perempuan.

Jimin: "Aku Jimin. Aku satu kelas dengan Taehyung ataupun orang panggil dia V."

V: "Aku V. Tapi group ni je boleh panggil aku Taehyung."

Heize: "Ouh... Hi.. Nama saya Heize Rayyan. Btw Jungkook, Awak jangan panggil saya hyung. Saya noona ye.."

Dan..yep. Muka terkejut diorang. Even jin tadi pun terkejut bila aku bagitau aku perempuan.

Jimin: "Tapi kenapa noona pakai baju lelaki?"

Heize: "Yuran pakaian budak lelaki lagi murah kan?"

Jhope: "Ouh, Ok faham."

Rm: "Tak apa Heize, kitorang takkan bagitau sesiapa and... Welcome to Bangtan." *hulur tangan untuk salam*

Aku pun sambut salam tersebut dan senyum.

Heize: "Korang.. Erm.. Nak tanya boleh?"

V: "Tanya apa?" *minum air*

Heize: "Erm, Agust D tu siapa?"

V terus tersembut air yang diminum nya. Mereka terus memandang Heize.

Rm: "Erm, korang. Dia duduk sebelah Yoongi tadi."

Terus mereka memandang Rapmon.

Heize: "Yoongi? Saya tanya pasal Agust D... Kenapa masuk yoongi pulak ni?"

Jimin: "Agust D tu Yoongi. Yoongi tu real name Agust D. Dia tu pengkhianat group ni, sejak dia jadi CEO syarikat Ayah dia. Dan dia dah berubah jadi yang orang kata pembuli la. So, Noona jangan cakap pasal pengkhianat tu lagi ye."

Heize: "Ouh.. Sorry.."

To Be Continued

Enjoy this story k? Kalau ada apa2 kekurangan.. Jangan lupa bagitau ye. Please jangan jadi silent reader ye.. Vomment pleasee.. ^₩^

A Poor Girl Meet A CEO KingkaWhere stories live. Discover now