#LEYAERENA - PART 7
UK Club
AYDEN
Lama betul sa tunggu Leya pergi ambil bag.
Kena ajak balik sekali pun berlambat lagi.
Dengan sara yang nda henti² menggoda macam ni siput bab*.
Rimas sa rasa!
Baru sa rasa mood sa okay tadi. Sekarang, semua berantakan!" You wait here sara. Sa mau panggil staff sa "
Bilang Sara yang mula mabuk..
" Buat apa jugak mau bawak tu staff kau? Kita dua ja pun bole baa "
Dia berdiri mau peluk sa..
Belum sempat sa jawab soalan dia..' bukkk! '
Suda dia duduk tersandar pengsan.
Haih, lagi 1 masalah.Sa jalan pergi kitchen sebab sa nda nampak Leya di bahagian cashier.
Lepas tu sa dengar suara orang berbual...
Sa hendap dorang slow²..' Oo, Leya sama Julia pula '
Bicara hati sa sendiri..
Nda lama tu sa dengar Leya bercakap.." Lelaki macam apa ya?? Aaa..
Yang paling penting, tu lelaki hormat sa la..jangan sentuh sa sampai kami kahwin..lepas tu, setia..sayang sa dan mesti la percaya antara 1 sama lain "" Behh, mana ada oo lelaki macam tu suda sekarang Leya..Sekarang ramai macam tu lelaki yang satu tuuu di luar sana, yang macam giuk tu, hahahaha "
Sa masuk dalam kitchen,
Punya siok dorang ketawa.
Ini rupa nya kerja kau. Sa suruh ambil bag, kau berlama pulak di sini." Leya! Julia! "
" Bbb..Bboosss ! "
Serentak dorang jawab sa dan automatik dorang berdiri.
" Julia! Kau nda da kerja yang kena buat ka?? Pergi buat kerja sekarang! "
Arah sa sama Julia..
Julia angguk faham dan terus keluar dari dapur.
Leya pun mau ikut sekali tapi sa terus pegang tangan dia." Kau mau pergi mana? "
Soal sa pada Leya.
" Sa mau sambung kerja bos "
" Leya, sa suruh kau bersiap. Dari tadi sa tunggu kau. Sa mau balik sekarang. "
" Ya ampun! Sa lupa pula sa kena kasi kemas tu bag sa..kejap bos, kejap, 5 minutes. "
" Nda payah, sa nda da masa, sebelum tu kucing garong sedar, bagus kau ikut sa sekarang balik! "
Berfikir² jugak sa, sapa lelaki giuk yang dorang maksud kan tu?
Sa ka?Sa tarik tangan Leya untuk keluar..
" Ayden! Mau pergi mana? "
Jerit Bryan bila nampak sa sambil jalan pergi tempat sa.
" Bro, sa mau balik. Minta tolong dulu settle tu Sara. Kau suruh la stephen ka sapa ka hantar Sara pergi condo dia "
" Oo, okok. "
" Dan macam biasa la bro, tolong jaga sekali ni club. Anything, let me know ya. "
Sa tepuk bahu Bryan..
" Okay, dont wory. You take care aa.. And you princess, rehat. Jangan lupa makan. Kau belum makan dari tadi tu.. "
' Princess², ada apa agaknya g dua ni sampai Bryan panggil Leya Princess? '
Bentak hati sa..
***********************
Sepanjang dalam kereta, sa senyap saja..
Terngiang² suara Leya di otak sa..
YOU ARE READING
LEYA ERENA
RomanceLeya Erena. Seorang gadis lepasan SPM yang terpaksa mengorbankan semua hasrat serta cita demi melunaskan semua hutang mama dan bapa nya. Mama dan bapa Leya kuat berjudi sehingga berhutang ratusan ribu dengan Ayden iaitu seorang Along. Tiada pilihan...