Lillyan Hope Saltzman- NÁDEJ je tu ukrytá vo všetkom!

187 8 2
                                    

Lilly už od mala žila s maminkov v Londýne v starej časti mesta.Nikdy nepoznala nadprirodzené bytosti len z rozprávok ktoré jej vždy večer maminka čítala pred spaním.Vravela jej o upíroch,vlkodlakoch,lovcoch či dvojníčkach ale i o čarodejníčkach.

Lilly rástla ako zvody a najradšej mala prírodu,kreslenie,hudbu,zvieratká a športy.Keď mala 6 rokov trávila väčšinu času v prírode a tam si s hrubých konárikov struhala špicaté kolíky i keď nikdy nevedela prečo to robí.Jedného dňa si ju zavolala jej maminka ku sebe aby sa s ňou rozlučila lebo musela odýsť do mesta Mystic Fall a darovala jej zváštny prsteň a potom odišla a už nikdy sa nevrátila.Lilly dlho a stále čakala že sa vráti ale neprišla.Vo svojej izbe našla na posteli ležať jej deník a list na rozlučku lenže nevedela ešte čítať a tak si denník i s listom odložilado svojho malého kufríčka.

Po pár dňoch Lilly skončila v sirotinci.Nieje to tam také zlé,ale aj tak si veľmi želá,aby raz mohla odísť a slúžiť u dobrých ľudí.Jej skromné prianie sa splnýí v deň keď dovršila 10 rokov a Lilly sa ocitne v dome pána Fountaina.Nieje to običajný dom.Pán Fountain je mocný čarodejník a mágia tu vykukuje spoza každého rohu.Lilly s myslí že to čo sa tu deje je len v jej mysli lebo od kedy bola v sirotici mala vytvorený vlasný svet.V dome mala svojho naj kamaráta a hlavne nového brata Joyela.

Postupom času ako vyrástly bola v meste vojna a Lilly bola zranená a jej brat ju odviezol z mesta preč až dorazili do toho záhadného mesta Mystic Fall a tam lilly odpadla.

Prežije Lilly postrelenie?A čo sa stane na druhej strane keď sa tam znenazdajky ocitne?Koho tam spozná.Spozná čo je zač tento svet? Vráti sa vôbec späť.A čo je zač ten prsteň čo jej dala jej maminka.A kto su vlasne jej rodičia.A čo urobí keď zistí že upíri,vlci,lovci a ostatné bytosti naozaj existujú?

To sa všetko dozviete postupom času aké záhady a povinosti čakaju Lilly s jej bratom v novom svete.

(Dúfam že sa Vám prolog páči :) som len začiatočníčka .)

Lillyan Hope Saltzman- NÁDEJ je tu ukrytá vo všetkom!Where stories live. Discover now