Lilly zostala sedieť pocelý čas v tom dome na podlahe pritisknutá ku stene.Bála sa a niet divu.Už od mala nemala rada silný vietor a hlavne búrku.Vietor po hodine utíchol a pomali sa vybrala von z domu a rozhliadla sa.Hmm myslela som si že po burke vyjde slniečko.Povedala si pre seba a zamislela sa a rozhodla sa ísť preskumať okolie.Ako tak sa prechádzala postupne zistila že je v Mystic Falls.Zvláštne nikoho tu niet.Čo si to len dopovedala pocítila na sebe pohlad no neoočila sa až do vtedy pokým ten Dotyčný neprehovoril.
Ty si tu nová že?,,zavtipkoval.Teda znažil sa o to.Lilly sa pomaly na neho otočila a zahladela sa mu do jeho krásnych modrých očí.Sladko sa na ňu usmial.Som Damon a ty si?Tiež sa na mňa zahladel a čakal na moju odpoveď.Prehltla som a zakrutila som rýchlo hlavou.Som Lilly.....Hope...No proste len Lilly.Začala byť trochu nesmelou.Hmm Hope?....Pozdvyhol svoje obočie a premeral si ju pohladom.Stále sa na neho dívala a začínala byť nervoznejšia než bola.
Krásne meno .Povedal nakoniec a zazubil sa.Hm no ano ale som len Lilly proste Lilly.Trochu som sa na neho zamračila ,ale potom hneď pousmiala.Teší ma Lilly.Sladko sa na mňa usmieval.No to i mňa teší Damon.Pozdvyhne obočie a jemne sa pousmeje ale vtom si všimne že nemá ani ranku na tele a ani nieje tehotná a vytreští oči.Deje sa niečo? Damon sa jej spýtal pohotovo a mračil sa.
A..ano deje....pane bože...o môj bože.Začala panikáriť.Čo čo sa stalo?Začínala byť viac zmätená.Tebe to ešte nedošlo?Si na druhej strane.Pohotovo mi to Damon oznámil ako keby sa nič nedialo.Čo prosím?Ako?Druhá strana? Čo to tu sakra splietaš za nezmysli.Vystrašene začala od neho ustupovať.Damon zvraštil čelo.Som mrtvy a prišiel som na druhu stranu ako ty....či nie? Skumavo sa ma spýtal.Nie nie nie ja ne som mrtva to nieje pravda som len v kome nie som mrtva Lilly sa zvrtla a utiekla preč inou stranou ako prišla.
Hej zastav a ukludni sa,,Počula som za sebou Damonov hlas ale rýchlo som sa schovala za nejaký mohutný strom čo tam stál.Hejj ja ti nechcem ublížiť tak sa ma neboj.Zrazu sa objavil pri mne a zamrkala som očami.Damon pomalym krokom prišiel až ku mne.Viem kde si... no tááák tu sa ti už nic nemože stat....Začal ma ukludňovať a znovu som mu zabludila do jeho očí a len som mu na to prikývla.Milo sa začal usmievať a jemne ma vzal za ruku až mi stoho poskočilo srdce a nabehla mi husia koža.Bude to dobré určite sa s kómi čoskoro prebudíš...ako poznám dokotorov.Zamrmlal si posledu vetu po pod nos a utešoval ju.Lilly sa pomaly začala ukludňovať a on ju nežne objal.
Povieš mi čo sa stalo?Opýtal sa opatrne a trochu sa odtiahol.......A dá sa tu niekde ukriť pred tým vetrom ?Rýchlo odbočila od jeho témy a začala novú tému.Pokrútil hlavou.Bohužial nie...druhá strana padá.Rýchlo povedal......ale musí sa nejako odtialto dostať medzi živých či nie?Spýtala sa.Neboj doktori ťa preberú skôr než sa to snane to ti slubujem ,,zahladel sa mi do očí a trochu sa začala rozplývať no opäť zamrkala očami.Ale čo ty? Neboj ja nájdem spôsom ako sa aj ty odtialto dostaneš Usmeje sa no vtom momente jej prebleskne hlavou že je v kóme a to to všetko je len sen lebo nič takéto neexistuje.O mňa sa nemusíš báť...Jemne mi šepol do ucha.A teraz poď ideme sa na teba pozrieť do nemocnice a vzal ma za ruku a viedol ma tam.Ja som ani cestu nepoznala tak som sa nechala ním viesť až sme došli pri dvere.Pripravená?Opýtal sa ma opatrne a otvoril dvere.Iste že som pripravená som to preds ja čo tam ležím nie niekto iný..Pokrutila hlavou a vošla dnu.
Podíde ku sebe a jemne sa pousmeje keť uvidí pre posteli sedieť na stoličke svojho bračeka a hlavne ako sladko spí a popritom ju/mňa drží za ruku.Damon celý čas mlčal a stál vo dverách a s úsmevom nás pozoroval.Lilly si všimla v postielke vzadu v miesnosti malé krásne bábätko,malú holčičku a podišla ku nej a zahladila sa na ňu.Je tvoje ?Zrazu damon prehovoril a stále sa usmieval.Ano je to moje..moja malá holčička.Je tokonalá ako ty.Pozrela som sa na neho.Ani ma nepoznáš tak nehovor tak a ja niesoom vôbec dokonalá.Len vravím že to dieťa je krásne.Zasmeje sa a ja sa na tom len usmejem.
Mala by som sa vrátiť na to miesto kde som sa zobudila.Začne cítiť nejaký svlaštny tlak v tele a uvidí ako sa trochu rozpípali prístroje.A..a kde to bolo? Kde si sa zobudila?.Rýchlo sa spýtal a vzal ma za ruku a ťahal rýchlo von do lesa.Tak bolo to v lese pri kameni a vedla boli stromy.Odpovedala som a Damon musel hneď vedieť kde to je lebo sme tam dorazili po minute.
Znovu som cítila vlnu ktorý mnou prešla a vedela som že sa určite vrátim späť.Chcela som sa otočiť ale Damon ma chytil za ruku,pritiahol si ma ku sebe a nežne ma pobozkal.Privrela som svoje oči,bozk mu opätovala a vyparila sa z druhej strany.
(Tak je tu mojá druhá časť story dufam že sa Vám bude páčiť :) )
(PS:Túto časť venujem mojej vernej a najlepšej kamarátke Fleur Princess Waldner)