'Dus..' Zei hij en hij lachte. 'Je bent nieuw hier?'Ik knikte, 'ja, jij niet dan?' Ik wilde mijn koffers pakken uit de gang, maar hij was me voor en zette ze in mijn kamer. 'Nee, ik woon hier al een week. Waarvoor ben jij hier dan?' Vroeg hij. 'Ik doe mee aan de finale van een zangwedstrijd.' Zei ik trots, terwijl ik op de bank ging zitten.'en jij?' Hij kwam naast me zitten. 'Ik moet hier een plaat opnemen met mijn band en we vieren tegelijk vakantie.' Zei hij. Ik keek verbaast op. Een band? Hoe oud was hij? Ik dacht 17, maar hij kon ook veel ouder zijn. Dalijk was ie 30 ofzo, ieuw! •Nee, doe normaal Demi. Anders zou die niet met jou praten• zei ik tegen mezelf. 'Oh, super leuk! Hoe heet je band?' Vroeg ik maar. Ik zou straks wel naar z'n leeftijd vragen. Hij kreeg een glinstering in zijn ogen toen ik vroeg naar zijn band en begon enthousiast te vertellen,'Mijn band heet Black Veil Brides en we zijn nog niet zo heel erg lang bij elkaar. We doen ons best om wat bekender te worden, maar dat is best lastig met ons muziekgenre.' Zei hij. Ik knikte, 'wat voor muziek spelen jullie dan?' Vroeg ik. Hij zag er uit als iemand die metal speelde. 'We spelen metal/rock.' Zei hij. Ik knikte weer, ik had dus gelijk. 'Maar, hoe heet je eigenlijk?' Vroeg hij. Ik moest lachen, we wisten inderdaad helemaal niet van elkaar hoe we heetten. 'Demi' zei ik,'en jij?' 'Ik heet Jeremy, aangenaam.' Hij gaf me een hand en ik glimlachte. Het was even stil en we keken elkaar aan. Hij had mooie blauwe ogen. Zijn gezicht kwam heel dichtbij. 'Mooie ogen.' Fluisterde hij. Ik glimlachte maar, niet wetend wat ik moest zeggen. 'Hé Jeremy, gast! Dus je zit hier!' Riep opeens iemand. Geschrokken keken we op.
JE LEEST
Help?
Fiksi PenggemarDemi heeft een zangwedstrijd gewonnen en mag naar New York. Helaas blijkt daar bij de finale van de wedstrijd gemene buitenlandse concurrentie te zijn die haar erg onzeker maken. Zijn haar outfits echt zo slecht? En is ze echt zo lelijk en dik? En k...