Capitolul VII

50 7 1
                                    

Eu:din nou...v-vad acel...monstru aici?.. Adica cartonasul...acesta si aud voci..
Seungmin :calmează-te.. *ma ia de jos*.
Eu :*il iau in brate*, ma simt  rau de tot...*lesin*
Seungmin :Min Sun Hee...? Min Sun Hee! MIN SUN HEE!!
Toti vin in camera.
Felix:ce s-a întâmplat?
Seungmin :SA O DUCEM LA  SPITAL ACUM!
Seungmin ma ia  pe sus si ma duce in masina. Ne-am urcat toti in masina . Criss conducea. Hyunjin l-a luat si pe micul Jeonjin. Seungmin incepuse sa lacrimeze.
Seungmin :SI DOAR I-AM ZIS SA NU SE BAGE...
Hyunjin :In ce?
Seungmin :In treaba cu monstrul ala prost.
Yun hee:daia a lesinat?
Seungmin :da.
Seungmin :daca nu s-ar fi bagat.. -
Criss :nu e vina ei.Ea a mai primit  inainte dastea, credeam prima oara ca este o gluma, dar are o legătură ciudată. Nu înțelegem, a zis ca a vazut ceva ciudat langa cabanuta la care se duce la o femeie.
Seungmin :este într-o padure?
Yun Hee:dap.
Seungmin :langa cabana aia mai este una, acolo am locuit eu.. Înseamnă ca ma cunoaște?
Yun Hee:de ce crezi?
Seungmin :spune-mi o chestie.. A fost rapita cand era mica?
Criss:de unde sti?
Seungmin:Ea e...
Criss:cinee?ce este?
Seungmin :am un coșmar de mult timp, o sa iti cand ajungem acasa.
Ajungem la spital si asteptam doctorul.
Seungmin tremura.
Hyunjin :Criss, nu l-am mai vazut de cand era foarte mic, făcând asa. Respingea orice fata înainte, ca ii aducea aminte de mama lui, dar pe ea nu o ignora ci mai mult sta langa ea..
Criss:dar din întâmplare sti ce ii s-a întâmplat?
Hyunjin :da. Mergea singur pe strada si o femeie l-a rapit, mi-a zis ca o fata era lângă el, era mai mica decat el, femeia aia aștepta sa ii vina soțul si nu venise, dar acea femeie a luat un cuțit si a venit spre el si voia sa il ucidă,dar fata...s-a bagat in  fata lui.. A zis ca niciodată nu o sa ii uite numele.. In coșmar ii spune doar prima parte a numelui "Min..".
Seungmin era fix langa ei si il auzise despre ce vorbise.
Criss:Seungmin, sa nu crezi ca a făcut-o intenționat.
Seungmin :stai calma.Totusi cred  ca fata aia nu a murit, am aflat ca a stat in coma 3 luni.
Yun Hes:n-nu pot sa cred..e fix-
Atunci vine doctorul si o întrerupe si spune ca s-a trezit. Seungmin s-a dus primul.
Seungmin :ohh, prostuț-o.
Eu :YA.. ma simt mai bine acum pot sa plec acasa*imi scot anesteziile*. HAI ACASĂ!.
Seungmin :ok ok*ii zâmbește *
Eu :dar am visat ceva destul de ciudat. Am avut din nou un coșmar care nu il mai avusem de mult. Tot ce am auzit înainte sa ma trezesc din coma cand eram mica era"Nu o sa te uit niciodată Min Sun-
Yunny :HEYY, cum esti?
Seungmin rămâne destul de socat încât, nu crede ca e ea.
Eu :ce ai?
Seungmin :nimic.. Eu va aștept la mașină.
Toti ceilalți mergem spre mașina in timp ce radeam, iar Seungmin se holba la mine.
Eu :oh, inca ma simt amețita de la medicamentul din anestezic.
Criss:stiu cum este.
Yunny :azi facem petrecere? Adica noaptea alba?
Criss :eu intai ma duc sa il duc pe cel mic sa stea cu mama, ca a zis mama sa il duc si pe la ea. Deci ne vedem seara, si dap sunt de acord.
Hyunjin :sa cumpărați picioare de pui si Soju.
Eu :desigur! La asta ma gândeam si eu.
Ajungem acasa, si pun punga cu ce a trebuit pe masa.
Eu :okai hai sa punem masa si sa ne schimbam in pijamale. Ok?
Toti care erau in casa s-au dus sa se schimbe. Dupa ce am facut masa si ne-am schimbat,veniseră si cei doi.
Seungmin :ați veni*le zâmbeste*.
Eu:heeyy!
Criss:m-as bucura mai mult sa va vad împreună.
Eu :exagerezi.
Yun hee: A DA CHIAR SEUNGMIN AM UITAT SA ÎȚI ZIC CA SI SUNNY A FOST ÎNTR-O CASA BÂNTUITA CA TINE, SI SEAMĂNA LEIT CU POVESTEA EI, ADICA EA A STAT IN SPITAL IN COMA SI EA ARE O CICATRICE PE SPATE DE ÎNJUNGHIETURA.
Eu :ce tot zici.. Niciodată nu am vb de acest cosmar doar acum la spital.
Hyunjin :înainte sa te trezești, ne-a zis leit cu ceea ce ai zis tu.
Eu :haham... Hai sa mergem sa bem.
Dupa cateva sticle (cinci sticle), eram beți de tot, Hyunjin ii canta lui Criss, Seungmin vorbea singur, eu stateam si beam si Felix dintr-o data se trezește sa zica ceva.
Felix:FHATA MEA Kim Yun Hee. Am sa iti ziiiiicccc ceva foaaaaaaarte important.
Yunny :Ce este asa important amu?
Felix :*se pune in genunchi *
Eu :omo!
Yun Hee:ce faci, ridica-te opppaaaa!
Felix:vrei sa te căsătoresti cu mine?
Eu si Seungmin :Căsătorie?! *ne uitam unul la altul*.
Eu:ce prost esti(ma adresez catre Seungmin).
Seungmin :semanam.
Yunny :DA, VREAU.
Felix:*o ia in brate si o săruta *
Eu :aolo mi se face rau*cad cu capul in poala lui Seungmin *. Stii..., nu am crezut ca tu esti acel oppa de atunci..nici nu am speraaaat macar putin.
Seungmin :nici euu.
Eu:tuuu...
Seungmin :euuu...
Eu :tuuu...erai..aolo..
Seungmin :nici nu mai sti sa vorbești, prostuț-o!
Eu :Seungi, nici nu stiu ce o sa ma fac de acum, incep sa devina lucrurile mai clare.
Seungmin :cum crezi ca o sa doboram monstru ala?
Eu:cu puteeeeereee!
Seungmin : a cui?
Eu:a noastră!!!
Seungmin :euu creddd....ca..

Va urma..

Misterul[COMPLETED]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum