Capitolul XVI(sfârșitul)

67 7 2
                                    

Venise ziua lui Yunny.
Eu :pst (ma adresez catre Criss), trebe sa mergem sa ii luam cadoul si tortul.
Criss:eu ma duc dupa cadou, iar tu dupa tort, e bine?
Eu: perfect.
Seungmin: unde te duci? Vin si eu cu tine.
Eu: ok, vi si tu repede.
Seungmin: ce are daca vin?
Eu:am zis eu ca are ceva?
Seungmin: nu.
Eu :haide sa mergem, nu avem timp de cearta acum.
Ma duc cu Seungmin dupa tort. Erau destul de multe si erau toate frumoase.
Eu :ohhh, nu stiu ce sa aleg. Sunt toate frumoase si sunt multe si multe arome.
Seungmin :de ce nu ii faci un tort pentru ea.
Eu :durează mai mult decât încerc eh sa ma hotărăsc.
Seungmin :ia stai... Toate sunt frumoase, dar eu ce sunt?
Eu :tu estu cel mai....
Seungmin :mai?
Eu : perfect!
Seungmin :eish tu cu glumele tale. Era un tort perfect pentru Yunny, cum ii placea ei.
Eu:whoa.. Uitați pe asta il luam.
Vânzătoarea :va dau lumânări?
Eu :dap
Vânzătoarea :ce numere?
Eu :2 si-
Seungmin : 7.Multumim! La revedere.
Mergeam spre casa si eu il întrebam de unde stie. El mergea drept nu imi răspundea.
Ma suna Criss.
Eu:alo?.
Criss:am luat cadoul.
Eu :si eu tortul.
Criss :good, ne vedem acasa.
Seungmin :desiiiigurrr.
Criss : a venit si Seungmin?.
Eu :mdea.
Seungmin :probleme?
Pe seara era liniște. Yunny cu Felix se uitau la film si beau Soju. Serios parca nu s-ar sti ca asta fac ei deobicei.
Eu cu Criss venim prin spate cu cadoul si Seungmin si Hyunjin vin cu tortul. Yunny rămâne uimită. Era si cam puțin beata.
Yunny :WOAAAAAAAAaaa... V-ati amintit de ziua mhea?
Sau mai bine spus mai mult beata..
Eu:daaaaaaa, ne-am amintit de ziua taaa, cum sa nuuu, esti sora si prietena noastră!
Seungmin :sa sufle mai repede in lumânări ca simt cum îmi ia  foc fața.
Eu :de ce il mai ti asa apr-
Yun hee vine si sufla in lumânări.
Criss :BAVOOOO!
Felix:fhata mea frumoasa.
Yun Hee :cum sa nu, eu sunt aia.
Toti eram fericiți, eram bine. Il iau de mână pe Seungmin.
Eu:uite viata normala pentru mine.
Seungmin :simt asta*ma ia in brate*. Mai simt si mirosul de alcool, atunci cand a suflat în lumânări.
Eu :*facepalm* genius.
Seungmin:mersi :)) *ma pupa pe obraz *
Eu:whoaa.. Tu, ăsta, tuu.. -
Criss:haideți sa mâncați toortt.
Eu :okey.
Dupa ce am mancat mult si am mai ras, normal ca de ce nu,toti ne-am dus sa ne culcam de obosiți ce eram.
De aici încolo viata s-a schimbat bine, am început cu trupa sa facem mai multe,am început sa  avem mai mult timp liber pentru noi, am început sa avansam. Asa imi doream. Ei bine, se pare ca un coșmar poate deveni un vis frumos care ajunge sa devina  realitate, pe care poti sa il simți, pe care poti sa il trăiești. De aici încolo..pot trăii o viata mai buna.

Sfârșit..

Mulțumesc celor care mi-ati citit carte, mulțumesc mult! Si la mulți ani YunHee712!!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 01, 2019 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Misterul[COMPLETED]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum