Capitolul XV

42 6 0
                                    

*după o săptămână *

Venise ziua nuntii.
Criss:ma întreb ce rochie si-a ales Sunny. Sii..macar a ajuns cu Seungmin împreună..
Hyunjin :ma întreb cum arata amândoi.
Yunny :ALERTAAA, ALERTA CRISSS!!..
Criss:Ce e????
Yunny :au venit părinții lui Sunny.
Criss:WUT?!
Hyunjin :vad ca si părinții lui Seungmin sunt aici...
Felix:rip, au venit si cei domnii aia cu Jisung.
Jisung:unde e mireasa?
Criss:uite-o ca vine..
Eu:domnule Jisung, ce v-am zis? Ce arat prea bine pentru tine?
Seungmin :sht..
Merg cu Seungmin de mana, cand ii vad pe părinții mei  am zis ca nu o sa vina, adica serios, părinții mei. Eu si Seungmin ne simțeam ciudat din cauza taților nostri.
??? :Min Sun Hee, esti de acord sa il ca logodnic pe Seung-Min?
Eu:daaa.
??? :Seung-Min, esti de acord sa o ai ca logodnica pe Min Sun Hee?
Seungmin :normal ca da!
??? :atunci puteti săruta mireasa.
Tata:nici nu vreau sa vad asta.
Mama:BRAVOO FATA MEAAAA, EA E FATA MEA!
Seungmin ma ia in brate si ma sărută.
Yunny si Criss:într-un sfârșit...
Felix aplaudă. Hyunjin țipa cu Jeonjin.
Într-un sfârșit toată lumea era fericita si eram toate fetele într-un sfarsit bine.(si căsătorite)
Eu:*ma duc la mama*Eommaaaaa, ce faciiii, mi-ai lipsit enorm de mult!!!
Seungmin vine langa mine si spune rușinat:Buna ziua, sunt Seungmin.
Mama:crezi ca nu imi dau seama? Sa ai grijă de fiica mea! Ai înțeles? ^^
Seungmin :dap, promit!
Mama lui Seungi:buna ziua!
Seungmin :buna eomma.
Eu :buna ziua sunt Min Sun Hee.
Mama lui Seungi:da, da mi-am dat seama. Ea ar trebuii sa fie mama ta nu? (spune de mama mea)
Seungmin :da mama ea e-
Eu :dap ea e mama mea.
Mama:oh imi pare bine sa va cunosc.
Mama lui Seungi:si mieee!
Si tații noștri au inceput sa vorbească muuulttt.Ma mir, cred ca din cauza comportamentului leit :)).
Se făcuse seara, eram toti la un restaurant. Ne distram, deodată se sting toate luminiile. Eram langa Seungmin, el m-a luat de mana si m-a sarutat pe frunte. Dintr-o data s-au aprins luminile, cineva de la restaurantul acela a zis ca afost o pana de curent. Toti am ras, si ne-am distrat enorm de mult pana dimineața.
*dupa 5 zile*
Toti eram in casa  si stăteam, era ca la porci.  Eu adormisem pe Seungmin iar el ma mângâia, Hyunjin cu Criss se jucau cu Jeonjin, Felix si Yun Hee se uitau la un film de groaza. Asa se simte o viata normala.. Mi-am răspuns la întrebarea care mi-o puneam de mult timp, am aflat misterul care trebuia dezvăluit. Ma simt împlinita acum, de fapt simt ca trăiesc într-un vis frumos.
Se făcuse noapte. Toti s-au dus la ei in camera. Seungmin citea ceva, cand m-am trezit il vedeam citind ceva cu atenție. A vazut ca m-am trezit si a lasat cartea deoparte.
Seungmin :Ai dormit bine?
Eu:dap. Ce citeai?
Seungmin:era o carte sub canapea,asa ca am luat-o. E vorba de lucruri pe care le poate face o relație împreună.
Eu :ooo, citești dastea.
Seungmin :da, pentru ca sa stiu cat de frumos sa ma port.
Eu:eish,sti ca vine ziua lui Yunny,da?
Seungmin :CE?!
Eu :shhh, doarme Jeonjin.
Seungmin :cand?
Eu:aolo, nu fi tâmpițel.
Seungmin :a gata mi-am amintit!
Eu :aleluia.
Seungmin :hai sa ne culcam acum.
Eu: ai dreptate.

Va urma...

Misterul[COMPLETED]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum