Criss:nu știu unde Jeonjin!!!!!
Eu :poftim?!!!!
Seungmin :ce s-a întâmplat???
Imi cade telefonul din mana.
Eu :ceva prețios..
Seungmin :Jeonjin?
Eu:*iau telefonul de jos*VENIȚI IMEDIAT ÎN SEUL!!
Yunny :ma duc sa fac bagajele!
Yun Hee cazuse pe scari si isi rupe piciorul (asta mi-a zis Criss).
Eu :neatenta...ca de obicei.. Kim Yun Hee..
Felix :Hyunjin, duceți-vă voi in primul avion! Venim si noi in urma voastră.
Hyunjin :am înțeles.
Toti ajunseseră. De doua zile încercăm sa aflam unde e Jeonjin,cand..mi-am amintit ca Jeonjin avea o brățară mica, era un fel de GPS.
Eu:CAUTATI REPEDE FOAIA CU PAROLA DE LA BRĂȚARĂ!În afara de Yun Hee.
Yunny :chiar as vrea sa ajut.
Felix:stai acolo.
Am aflat unde este am zis sa ne ducem maine de revelion atunci o sa il putem salva. Stiu acel loc bine, acolo am mers cu fetele prima oara cand ajunsesem in Seul.
Pe seara, in ziua de revelion eram toti îmbrăcați frumos. Seungmin era in spate si avea ceva in mana. Vin spre el si il intreb ce are in mana , acesta nu imi raspunde si a zis sa mergem.
Dupa o ora de vorbit si uitat prin jur, voiam sa ii zic ceva lui Seungmin dar il vad in genunchi.
Eu:ce naiba faci? Ridica-te!...
Seungmin :vroiam sa te întreb daca...ai vrea sa te căsătorești cu mine..?
Eu:OMO! *imi dau o palma peste gura*DA... Gen daaa dc nu?
Seungmin se ridica si ma sărută. Ceilalți se uitau la noi, eu dintr-o data ma opresc.
Eu:Jeonjin e prin preajmă.. Imi vibrează telefonul.
Seungmin :unde e?
Eu:*scot arma si Seungmin la fel* in spatele acelei clădiri.
Acolo se afla monstrul si langa era si acea femeie.
Eu:Tu
Seungmin :Voi....
Eu :da-ți-l încoace, nu are legătură cu noi. Adica serios e un copil vă credeți războinicii? Ca asa esti îmbrăcată tu si ala sta cam drept
??? :bine, ti-l dau dar o sa te las sa te lupți doar tu cu monstrul, iar acest băiețel frumos se lupta cu mine. Si nu mai spune de hainele mele, au costat destul de mult. Si asta asa e el deobiceeeeii.
Seungmin :ati înnebunit, lăsați o fata sa se lupte cu un dita mai monstru.
Eu:e doar un monstru de carton adica serio-
Monstrul mai ia pe sus.
Eu :sau nu... Glumeam.
Seungmin :nu imi place sa dau in femei dar pe tine pot sa te si omor *scoate arma si o împușcă in umăr *.
Eu :buna țintă, se putea si mai bine*zic eu țipând *
Jeonjin s-a dus singur la Criss si ceilalți.
Eu :auzi, dar nu ai vrea sa ne luptam fiecare la masura lui?
Monstrul :pai ca sa te pot ranii mao tare trebuie sa fim la aceasi măsură.
Eu :da, dar nu la tine in crengi *il împușc in piept de 5 ori*.
Ma lasa jos iar acesta cade mort la pământ.
Eu:Yaas! Asaaaa, m-am învățat bineeee singura, bravo Min Sun Hee! *bat cuba singura *
Il vad pe Seungmin si pe femeia aia cu un cuțit in mana. Cand am tras in ea, si ea a bagat cutitul in el. M-am dus repede la el. Si am fost tare îngrijorată... Femeia aia murise.
Seungmin :sunt bine am avut vesta aia. Doare puțin dar sunt ok.
Eu :doamne mulțumesc *sar in brațele lui plângând *
Seungmin :împreună am reușit!
Toti vin la noi si ne vad. Au crezut ca Seungmin a pățit ceva dar de fapt noi ne îmbrățișam.:))
Criss:doamne, m-am si speriat.
Eu :cum e Jeonjin?
Criss :doarme la taică-su in brațe.
Seungmin :este o ușurare atunci.
Yunny :UNNIEEEEEEEEEE(Eu)!!!!
Eu:începe...
Yunny :CREDEAM CA AI MURIIIIITTTTTTTT!!!!
Eu :eram sigură ca va face asa.
*facepalm *.
Toti ne-am dus acasa. Eram destul de liniștiți. Într-un sfârșit puteam sa aveam o viață ușurată si sa râdem bine si mult fără a ne întrerupe cineva sau chiar ceva de rau.
Felix:aa da, chiar nun-
Hyunjin :nunta cand va fi?
Seungmin :pai in curând..
Eu:dap. De data asta va fi mister ce rochie si cum voi arăta. Doar nașa, Kim Yun Hee va ști :)).
Seungmin :whooa ce rea esti.
Eu :nu sunt rea.Va urma..
CITEȘTI
Misterul[COMPLETED]
Mystery / ThrillerEste vorba despre un grup de fete formate din Min Sun Hee, Kim Yun Hee si Criss. Se întâmplă chestii ciudate in jurul lor, uneori lucruri rele si horror. Acestea întâlnesc cu cate un baiat , numai Min Sun Hee nu gasise pe cineva. Ea nu era cu bai...