Visi susėdome ratų ir pradėjome žaidimą iš naujo. Ir kaip visada. Pradėjome žaisti iš apsikabinimų vėliau sėdėjimo ant kelių, bučkio į žandą, bučkio į lūpas na ir galiausiai burna į burną. Jau baiginėjome žaidimą kai eilė atėjo man. Aš sukau butelį ir jis staiga atsisuko į jį. Aš baisiai išraudau. Atėjau prie jo, atsisedau jam ant kelių, ir giliai ir karštai įsikabinau jam į lūpas. Jaučiausi taip kaip dar niekada nesijaučiau. Nenorėjau jo paleisti. Norėjau kad jis glostytų man plaukus, karštai mane bučiuotų. Norėjau kiekvieną rytą jo veidą išvysti prieš akis. Norėjau matyti jo juodas garbanas ir tamsias akis. Norėjau justi jį šalia savęs. Jaustis saugi.
Aš atskyriau savo lūpas nuo jo. Bet net nesiruošiau eiti atgal. Nuo tada norėjau būti tik su juo ir niekuo kitu. Aš jį įsimylėjau. Pagaliau pajutau koks tai jausmas. Pajutau jausmą kai milijonai drugelių skraido mano pilve o lūpos nori jį bučiuoti ir bučiuoti. Nenorėjau jo paleisti. Niekada. Kad ir kas nutiktų aš būsiu su juo ir tik jo.
Kai visi išsiskirstė namo mes dviese ėjome tamsiu takeliu, prisėdome ant suoliuko aš jį karštai pabučiavau ir pasakiau jog nenoriu jo prarasti. Man nespėjus išdėstyti visų minčių jis mane užtildė, švelniai sugriebė kaklą ir pradėjo dar karščiau mane bučiuoti.
Kitą dieną į mokyklą ėjome dviese. Nebebijojau jo minčių apie mane. Man buvo nesvarbu ką pamanys kiti. Man svarbu tik tai kad jis šalia.
Baigiantis pamokoms pagaliau pamačiau jį. Karštai jį apkabinau ir mes išėjome. Nei vienas nesupratome kur. Bet svarbiausia, kad kartu.
***
Visą likusią dienos dalį praleidau su juo. Jaučiausi tokia laiminga!
Jau sutemo. Mes atsisveikinome ir patraukėme savais keliais.
Jau vidurnaktis. Aš niekaip negaliu užmigti. Galvoju tik apie jį ir apie nieką kitą.
O jez... 3 dalys per dieną! Kas man negerai??!! Bet šita trumpesnė. Ryt įkelsiu dar vieną ilgesnę ir galbūt įdomesnę.
*Rugilė